Ga naar inhoud

2022 Porsche 911 GT3 RS (992)


Super95

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Machtig ❤️    Zwarte velgen nog, dat vreselijke zwarte glas achteraan vervangen door gewoon glas ... en 't is hoe ik mijn RS zou speccen ❤️

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 'k zou nóg liever een Mk.I 997 3.6 RS hebben, zoals die van @Lefty destijds: signalgrün met de zwarte decals en velgen, de PCCB's en graag ook een airco (unlike de oranje broer ervan, destijds). Voor mij op vandaag dé 911 die ik in huis zou willen halen.

 

Porsche 997 GT3 RS 2007 - elferspot.com - Marketplace for Porsche Sports  Cars

(al geeft de foto het groen hier wel wat té gelig/hevig weer, vind ik)

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, gTa zei:

Maar 'k zou nóg liever een Mk.I 997 3.6 RS hebben, zoals die van @Lefty destijds: signalgrün met de zwarte decals en velgen, de PCCB's en graag ook een airco (unlike de oranje broer ervan, destijds). Voor mij op vandaag dé 911 die ik in huis zou willen halen.

 

Porsche 997 GT3 RS 2007 - elferspot.com - Marketplace for Porsche Sports  Cars

(al geeft de foto het groen hier wel wat té gelig/hevig weer, vind ik)

Super he. Hoe meer ik de nieuwere modellen zie en af en toe rij, hoe meer fan ik ben van de oudere modellen. 
Rij nu af en toe met een 981 GT4. Ik word oprecht blij en gelukkig in die auto. Niet normaal :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gTa zei:

Machtig ❤️    Zwarte velgen nog, dat vreselijke zwarte glas achteraan vervangen door gewoon glas ... en 't is hoe ik mijn RS zou speccen ❤️


Nog juist privacy glass delete!

EF884B90-305F-4EE5-9140-89D9D5C8EAF5.jpeg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad smaken en kleuren... Veel groenopties overlopen en afgewogen, maar zo'n groentinten werden sowieso geskipped...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexanderr zei:


Nog juist privacy glass delete!

EF884B90-305F-4EE5-9140-89D9D5C8EAF5.jpeg

Al bij al "mooi" kan je dat eigenlijk niet noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gTa zei:

Maar 'k zou nóg liever een Mk.I 997 3.6 RS hebben, zoals die van @Lefty destijds: signalgrün met de zwarte decals en velgen, de PCCB's en graag ook een airco (unlike de oranje broer ervan, destijds). Voor mij op vandaag dé 911 die ik in huis zou willen halen.

 

Porsche 997 GT3 RS 2007 - elferspot.com - Marketplace for Porsche Sports  Cars

(al geeft de foto het groen hier wel wat té gelig/hevig weer, vind ik)

Hoe clean dat design is ten opzichte van de huidige 😮  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Maxime S zei:

Hoe clean dat design is ten opzichte van de huidige 😮  :inlove:

Bij de huidige lijkt het design op de 2e plek te zijn gekomen. Hij is heel bruut en omdat het zo trackfocussed is, is het wel knap. Maar het is heel extreem en echt op het randje tussen racewagen en straatwagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Alexanderr zei:


Nog juist privacy glass delete!

EF884B90-305F-4EE5-9140-89D9D5C8EAF5.jpeg

Dit zonder getinte ruiten en in het wit, because race car

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gTa zei:

Maar 'k zou nóg liever een Mk.I 997 3.6 RS hebben, zoals die van @Lefty destijds: signalgrün met de zwarte decals en velgen, de PCCB's en graag ook een airco (unlike de oranje broer ervan, destijds). Voor mij op vandaag dé 911 die ik in huis zou willen halen.

 

Porsche 997 GT3 RS 2007 - elferspot.com - Marketplace for Porsche Sports  Cars

(al geeft de foto het groen hier wel wat té gelig/hevig weer, vind ik)

Dit was mijn 997.1 GT3 RS.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ICM zei:

Al bij al "mooi" kan je dat eigenlijk niet noemen.

Ik moet je hierin bijtreden...

Waar vroeger de RS een iets extremere versie was van de GT3 is het hier wel een serieus verschil... Dit koop je om te tracken en ermee op de openbare weg rijden is beetje belachelijk aan het worden...

Ermee naar circuit rijden kan ik nog verstaan, maar geen idee naar welk circuit deze dit weekend op weg was in knokke 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Idd, als je een homogene auto wil pak dan een gewone GT3 en niet al die zwarte accenten laten meespuiten...

Maar dan wel het carbon op dak en motorkap vrijlaten :fp: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi gevalletje van "Heeft de verkoper de koper gewaarschuwd...?".

Men moet bij Porsche zelf toch ook een traan gelaten hebben bij de aanblik daarvan, of een "Hadden we nooit mogen toestaan" gezongen hebben in koor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik moet eerlijk toegeven dat het niet echt lelijk is. Het zal dus wel een poserqueen worden ipv een circuitvreter, maar doordat alles mee gespoten is, krijgt hij voor mij wel een vettere indruk. Hij staat precies breder en lager, waar het standaard zwarte het breekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, gTa said:

Mooi gevalletje van "Heeft de verkoper de koper gewaarschuwd...?".

Men moet bij Porsche zelf toch ook een traan gelaten hebben bij de aanblik daarvan, of een "Hadden we nooit mogen toestaan" gezongen hebben in koor.

De winstmarge per auto moet omhoog. Lijkt me hier anders gelukt. Wil niet weten wat die heeft moeten dokken om dat zo lelijk te maken.

 

Dat is zoals destijds op de 997 het mee laten spuiten van de splitter, dat was ook voor posers. Dit is echter de next level versie ervan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agreed. Spreekwoord met beer en dansen en geld. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid