Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

39 minutes ago, JanC said:

10k BIV

2-4k VB

Motor naar de klote of andere zaken en je bent ook makkelijk 5-10k kwijt 

banden

verbruik

... 

 

Tikt snel door dan. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang gaat dat nog lukken? Er was toch sprake van dat dat zou stopgezet worden voor "personenwagens" (breaks, terreinwagens, SUV's, ...) waar het eigenlijk vooral een manier is om tax te ontlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2016 om 12:24 zei gTa:

Hoe lang gaat dat nog lukken? Er was toch sprake van dat dat zou stopgezet worden voor "personenwagens" (breaks, terreinwagens, SUV's, ...) waar het eigenlijk vooral een manier is om tax te ontlopen?

Eerst was er sprake van snelheidsbeperking, dan weer iets anders, daarna nog iets anders, ... Volgens mij zijn ze nog een eind weg van een beslissing. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Miljaar. :inlove:

V10 met 2 turbo's ... wat schroefjes draaien en 't spuwt 700 pk uit :inlove:

1460062946545bb487ada488bb7ec55c053ff283

Call me nuts maar die HRE Classic velgen vind ik yum :D 

Edit:

26204231582_1143416941_b.jpg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's best in, nu, die opgeblonken grondlakken. Ik snap het niet: hoe fléts kan je je auto er uit laten zien?!? Maar bon :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp dat ook niet. Is hetzelfde als al die witte BMW's een paar jaar geleden en de hype van die matzwarte luxewagens een jaar of 3 later. Ronduit lelijk en smaakloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, gTa said:

Miljaar. :inlove:

V10 met 2 turbo's ... wat schroefjes draaien en 't spuwt 700 pk uit :inlove:

1460062946545bb487ada488bb7ec55c053ff283

Call me nuts maar die HRE Classic velgen vind ik yum :D 

Edit:

26204231582_1143416941_b.jpg

 

Heel dikke uitvoering! :inlove:

Vriend van mij heeft een tijde RS6 gereden, stond op +700pk, belachelijk snel maar het was nooit brutaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

In Parijs doen ze niks anders. Heb daar menig (grotere) auto in de ondergrondse zien staan met snuit of koffer (meestal het eerste) daadwerkelijk tegen de muur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fransen (allez, toch zéker Parisiens maar er zijn er wel meer) hebben absoluut weinig respect op dat vlak. Zelfs dikke auto's, sportkarren, luxe-auto's zie je daar vaak met krassen op de bumpers. Ik vermoed dat het onvermijdelijk is als je daar woont en vaak op straat parkeert, en dat je je daar op een bepaald moment gewoon over zet: "het zijn maar bumpers".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondergrondse parkings van appartementen zijn daar ook zo gigantisch klein. Vorig jaar met @Avantus in Parijs een kerel met een Audi RS4 zien manoeuvreren... kerel kende zijn auto perfect maar moest echt toeren uithalen om een toch vrij compacte auto naar buiten te krijgen. Dat was echt centimeterwerk.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid