Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Vind het een tik te licht van kleur, en je moet hem onder zo'n spots zetten anders mist het voldoende diepte (heeft de neiging om uni groen uit te slaan).

En het zijn afzichtelijke velgen, miljaar wat een gedrochten.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal akkoord. Goodwood blijft de geliefkoosde RS-kleur, al vind ik dat donkergroen dat nu in het standaard kleurenpallet zit ook heel knap ondanks een tikkel te 'vlak'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Yes please! Niet de beste auto in z'n klasse, maar dat was de RS2 indertijd ook niet... ik wil ene, liever dan een M2 zelf denk ik.

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
21 uren geleden, 3000 zei:

Welke velgen zijn dit? 

 

20181213_221344.jpg

Ondertussen dit gevonden op USA-configurator, zijn de basisvelgen inderdaad, op een RS5 hier. Zalig understated!

rs5.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn de geen die ik zou nemen, kennis van mij heeft exact de zelfde RS4 en kan nog steeds niet wennen aan die velgen.

Via via gehoord dat Duitse Audi dealers vaak de vraag krijgen om die velgen in alu te spuiten. Zou een pak knapper zijn naar het schijnt.25eb45613076ca7cff31244854ddddaa.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

 

Via via gehoord dat Duitse Audi dealers vaak de vraag krijgen om die optionele velgen in alu te spuiten. Zou een pak knapper zijn naar het schijnt.

 

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

 

 

 

Zoals bij deze [emoji7]

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=267342908&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

 

Tegenover ...

 

 

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

 

 

6506cfe44764e2e9c746276c516589b9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, 3000 zei:

Trouwens: geen S/RS meer in de online configurator?  Ook geen online brochures meer te raadplegen? Flauwkes

WLTP slachtoffers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid