Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Bert, als je het lief vraagt aan Marjan, kan je hem gratis gaan omruilen.

Nice. Heb al een mailtje gestuurd, maar blijkbaar is ze met vakantie.

Dus mailtje geforward naar Philippe :)

Hopelijk is die meneer even vriendelijk als Marjan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bert, als je het lief vraagt aan Marjan, kan je hem gratis gaan omruilen.
Nice. Heb al een mailtje gestuurd, maar blijkbaar is ze met vakantie.

Dus mailtje geforward naar Philippe :)

Hopelijk is die meneer even vriendelijk als Marjan :)

Net mailtje gekregen van coyote.

Alhoewel hij niet meer in garantie is (is al bijna 4 jaar oud) gaan ze hem toch free of charge vervangen !

Mooie service ! :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem opstuurt naar coyote zelf krijg je mss een nieuwe V1 mits een kleine oplage. Uw abbo kunnen ze ook zonder problemen overzetten, dat is gekoppeld in hun database aan uw serienummer, dus da's maar een getal overzetten. Toen de batterij van de mijne ontploft is ben ik de mijne een week kwijt geweest en dan lag er een nieuwe + extra maandje abbo in de bus. Zeer tevreden van die mannen hun service.

Ik vind de V1 ook super, al de rest met die stemmen en zever is niet alarmerend genoeg :D

Indeed. V1 FTW!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mailtje gekregen van coyote.

Alhoewel hij niet meer in garantie is (is al bijna 4 jaar oud) gaan ze hem toch free of charge vervangen !

Mooie service ! :up:

Told ya! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Told ya! ;)

Thanks :)

Ik zag er echt tegenop om een nieuwe te moeten kopen terwijl ik al 4 jaar abo aan het betalen ben.

Uiteindelijk moeten die mannen het ook hebben van de abonees hé en niet van de verkoop van hun toestellen.

Ik heb hier 5 abo's lopen binnen onze firma's , dus dat brengt ze wel wat op denk ik :)

Anyway, hopelijk is hij terug einde van de week dat ik ermee op vakantie kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks :)

Ik zag er echt tegenop om een nieuwe te moeten kopen terwijl ik al 4 jaar abo aan het betalen ben.

Uiteindelijk moeten die mannen het ook hebben van de abonees hé en niet van de verkoop van hun toestellen.

Ik heb hier 5 abo's lopen binnen onze firma's , dus dat brengt ze wel wat op denk ik :)

Anyway, hopelijk is hij terug einde van de week dat ik ermee op vakantie kan :)

denk dat ze gewoon keihard klappen krijgen in frankrijk en inderdaad hun abonnees willen belonen.

De plus krijg je nu voor 149euro + 5 maanden abbo

Niettemin heel mooi van hun!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat ze gewoon keihard klappen krijgen in frankrijk en inderdaad hun abonnees willen belonen.

De plus krijg je nu voor 149euro + 5 maanden abbo

Niettemin heel mooi van hun!!

Waar? Ideaal cadeau voor de mama aangezien er hier tegenwoordig veel brieven met blauwe logo's binnenstromen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar? Ideaal cadeau voor de mama aangezien er hier tegenwoordig veel brieven met blauwe logo's binnenstromen.

mobistar winkel, bij de phone house was het nog gewoon 199euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks :)

Ik zag er echt tegenop om een nieuwe te moeten kopen terwijl ik al 4 jaar abo aan het betalen ben.

Uiteindelijk moeten die mannen het ook hebben van de abonees hé en niet van de verkoop van hun toestellen.

Ik heb hier 5 abo's lopen binnen onze firma's , dus dat brengt ze wel wat op denk ik :)

Anyway, hopelijk is hij terug einde van de week dat ik ermee op vakantie kan :)

hoe kan jij 5 coyote abbo inbrengen op je firma? heb jij 5 firmawagens, en kan je zo'n abbo zonder problemen inbrengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan jij 5 coyote abbo inbrengen op je firma? heb jij 5 firmawagens, en kan je zo'n abbo zonder problemen inbrengen?

IT firma ook hé ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

IT firma ook hé ;)

ah wist ik niet.

en dan hebben jullie 5 firmawagens met allemaal zo'n beest in? dacht dat de controle daar moeilijk ging over doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote heeft weer fantastische service geleverd. Coyote die niet meer startte is mooi, zonder extra kost, vervangen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mijn vader ging ook gratis vervangen worden, duurt ondertussen al meer dan een week. Volgens Coyote systems zou Krefel er hier op voorraad hebben, mooi niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mijn vader ging ook gratis vervangen worden, duurt ondertussen al meer dan een week. Volgens Coyote systems zou Krefel er hier op voorraad hebben, mooi niet dus.

En kan je dat niet regelen via een andere winkel? Ander model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid