Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

En kan je dat niet regelen via een andere winkel? Ander model?

Ander model was niet mogelijk, en ze waren niet happig om die coyote nog terug mee te geven "want dat stond nu al zo in hun systeem" :fp: Gaat volgens mij nog een tijdje duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Onlangs een update gekregen op mijn coyote en let er nu op dat ik precies geen info meer binnen krijg.

Zie nooit meer hoeveel andere er in de buurt zitten en al lang geen mobiel melding gekregen ook terwijl ik er wel kan melden (obstakels toch).

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zie ik daardoor nu niet meer hoeveel verkenners er zijn???

Net ook dat mailke gekregen, maar vermoed niet dat ik ga vernieuwen... Elk jaar twijfel ik zelfs om mijn abonnement te verlengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook die mails gehad. Je kan al pre-orderen, maar enkel als je je abo tegelijk verlengt :roll:

En ik vind het geen vooruitgang. Een touchscreen is wel hip, maar je kan niet meer blind op die knoppen drukken. Handig achter het stuur en lekker veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je die bluetooth koppelen aan je audiosysteem, zodat dat dat automatisch mute bij een melding?

Trouwens gisteren nog post gekregen. Vorige week geflitst op de R4 op klaarlichte dag. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heren (en Miss Wax-it),

Marjan van Coyote heeft me gevraagd om onderstaande boodschap op het forum te zetten:

--------------------------------

Beste Coyote klanten,

Met veel plezier help ik jullie verder. Toch wil ik vragen me je opmerkingen en vragen op een correcte manier te mailen. Ik heb niet enkel een ID of SN nr nodig, en graag ook een GSM nr, want daarmee spaar ik tijd. Agressieve mals, die mijn ondersteuning in vraag stellen en waarin men mij direct eisen stelt, alvorens mijn oplossing af te wachten, betreur ik en zal ik in de toekomst niet meer behandelen. Ter info: dit probleem werd reeds deze nacht opgelost en dat weet de eigenaar zeer goed. Toch doet men de moeite niet me te bedanken..... Ik help jullie graag verder, maar aub, respecteer me.

"19 octobre 2012 22:56:55

Wat stelt u voor? Hoe gaat u dit oplossen? Wanneer zal ik het toestel kunnen gebruiken en gaat u mijn 1 maand gratis verlengen met het aantal dagen dat ik moet wachten op een werkend toestel?

Ik hoop dat u uw reputatie alle eer (bepaalde internet auto en motoren fora) aandoet en een snelle en correcte oplossing weet te bieden."

Met vriendelijke groeten,

Marjan DE COSTER

COYOTE SYSTEMS BENELUX S.A.

--------------------------------

Als mensen het inderdaad niet nauw nemen met het elementaire respect, dan zal de speciale dienstverlening van Marjan snel minderen...

Dank om hier rekening mee te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo ne nieuwe Coyote met touchscreen. Out of the box redelijk wat issues mee. Scherm dat de helft van de tijd niet reageert (duidelijk een softwareprobleem). Uit het instellingenmenu terug naar het hoofdscherm en geen beeld meer (gebeurt elke keer als ik al rijdend in dat menu kom), enige oplossing is herstarten.

Ik had dan een mail gestuurd en het antwoord was dat die Coyote pas een software update krijgt als hij 2-3 uur AAN EEN STUK gebruikt wordt. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar afgezien van de sporadische trip Frankrijk in gebruik ik nooit mijn Coyote langer dan pakweg een uur, laat staan 2-3 aan een stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo ne nieuwe Coyote met touchscreen. Out of the box redelijk wat issues mee. Scherm dat de helft van de tijd niet reageert (duidelijk een softwareprobleem). Uit het instellingenmenu terug naar het hoofdscherm en geen beeld meer (gebeurt elke keer als ik al rijdend in dat menu kom), enige oplossing is herstarten.

Ik had dan een mail gestuurd en het antwoord was dat die Coyote pas een software update krijgt als hij 2-3 uur AAN EEN STUK gebruikt wordt. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar afgezien van de sporadische trip Frankrijk in gebruik ik nooit mijn Coyote langer dan pakweg een uur, laat staan 2-3 aan een stuk.

Ik heb dat wel regelmatig. Maandag ga ik m'n nieuwe halen en heb ik normaal gezien al meteen een lange rit voor de boeg. Ik laat je meteen weten of het effectief werkt, die update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leg hem dan een nacht binnen bereik van GPS en GPRS met automatisch uitschakelen uit?

Ja daar gaat het mij niet over, maar als dat waar is dan krijgt een heel deel van de gebruikers toch nooit een update binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid