Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Weet iemand trouwens hoe die "rijdende snelheidscontrole" werkt op Coyote? Krijg dat soms. Snap er niks van. Ook gehad zaterdag op de e40, dan trager gereden en in alle wagens gekeken of ik ze zag zitten, maar niets te zien ... Quote
Cash 140 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Weet iemand trouwens hoe die "rijdende snelheidscontrole" werkt op Coyote? Krijg dat soms. Snap er niks van. Hmm, dat is iets voor in Frankrijk, daar rijden er auto's rond die al rijdend kunnen flitsen. In Belgie bestaat dit (nog) niet. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 vandaag opnieuw een boete binnen gekregen in korte tijd....die coyote is echt niks meer waard in mijn ogen tov een paar jaar terug...maar ook Waze heeft geen melding gegeven en op flitsservice.be (bij historie) staat er niets vermeld op die dag dus... ik weet niet welke app of dergelijke ik nu nog kan gebruiken...het zal weer terug opletten worden. Je moet gewoon altijd opletten 1 Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Hmm, dat is iets voor in Frankrijk, daar rijden er auto's rond die al rijdend kunnen flitsen. In Belgie bestaat dit (nog) niet. Ik heb het al enkele keren gehad dat deze melding afging voor een anonieme 325d. Op zich wel handig, maar dan blijft die melding zich herhalen en dat is storend. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Al eens gezien hoe de flikken zich opstellen tov een paar jaar geleden? Vroeger stonden ze gewoon een halve dag met de anonieme in de middenberm. Tegenwoordig meer en meer op parallelwegen met de driepikkel verstopt in de struiken. En ze verplaatsen zich ook veel meer. Dit komt door al die toestanden zoals Coyote. Ze passen zich ook aan he. Inderdaad Fuel, daardoor kan je imo niet meteen zeggen dat Coyote (of Waze trouwens) niet goed is. Als je een hoop verkenners voor je hebt die Coyote gebruiken om zelf gewaarschuwd te worden, maar niet actief mee opletten en/of enige notie van de plaatselijke flitswagens hebben ben je alsnog erbij. Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Ze zouden bij coyote de widget moeten aanpassen zodat je makkelijker kan bevestigen... Ik bevestig meer bij waze dan bij coyote, omdat het te veel handelingen zijn via de widget (terwijl je aan het rijden bent) Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Quote
ir_fuel 58.392 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Hmm, dat is iets voor in Frankrijk, daar rijden er auto's rond die al rijdend kunnen flitsen. In Belgie bestaat dit (nog) niet. Ok, maar hoe werkt dat? Quote
Cash 140 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Ok, maar hoe werkt dat? Technisch weet ik het niet 100%, maar. Het flitssysteem weet hoe snel de auto gaat, en weet hoe snel er mag gereden worden. Dan is het gewoon het verschil om te zien of een wagen te snel gaat of niet. Een artikel uit 2013 erover: http://www.carblogger.nl/gendarmerie-flitst-vanuit-renault-megane-deze-zomer/ Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 die widget moet inderdaad dringend aangepast worden dat je daar ook mee kan bevestigen Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Waze gebruikt echt zoveel niet. Vrijdag heb ik Gent - Emmen - Leeuwarden - groningen - almere - harderwijk - moeskroen - deinze gedaan. Volgens mijn data app zat ik aan 25mb, zal wel een dikke 7 a 800km geweest zijn. Ik kon zonder problemen naar Nice rijden en nog wat surfen erbij met de 50mb die ik vroeger van Vodafone had. Die 80mb voor 2eur is meer als voldoende. En Waze comunity in Frankrijk is echt goed. Je krijgt er ook een pak meer likes. Die coyote kan wel handig zijn om uit voorzorg de snelheid wat te laten zakken in risicozones Ongeveer hetzelfde gevoel, maar gebaseerd op veeel minder km dan bij jou. Dat liken hoeft voor mij niet, maar het geeft wel weer hoe actief een community is. En daar valt of staat het mee. De laatste 2 keer Parijs had ik wel 't gevoel dat er meer meldingen op Coyote doorkwamen dan op Waze. Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Weet iemand trouwens hoe die "rijdende snelheidscontrole" werkt op Coyote? Krijg dat soms. Snap er niks van. Idem, snap niet hoe dat gemeld wordt en hoe je dat moet interpreteren. Ik minder dan doorgaans wel wat en kijk extra uit naar anonieme '1/'3/A4 maar tot nu toe nog nooit iets gespot. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 Ik word compleet bananas van die 'rijdende mobiele'. Kan dat ook niet apart afzetten in Android denk ik. Echt kut wanneer je muziek streamt. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Een mens zou stilaan gaan verlangen naar autopilots als je dat allemaal leest. En u dan gaan uitleven op rondritten 1x om de zoveel, niet meer gewoon zijn om te rijden, ongevallen.... Kwestie van eens de pessimist uit te hangen. Quote
Lefty 19.530 Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Uw PREMIUM abonnement eindigt vandaag.Verlaat ons niet! U bent een belangrijk lid van onze Community en miljoenen automobilisten staan klaar om samen de reis verder te zetten. Zonder PREMIUM abonnement zal de navigatie steeds beschikbaar zijn maar zal u geen meldingen krijgen van de Coyote Community (vaste radar, mobiele radar, snelheidsbeperking…). Yeah well I'll take my chances 2 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Ik vind de betalende mobiele app nog steeds de moeite ism Waze. Voor die paar euro per jaar, als je eens geflitst wordt ben je veel meer kwijt. 2 Quote
BWS 3.237 Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Ik vind de betalende mobiele app nog steeds de moeite ism Waze. Voor die paar euro per jaar, als je een geflitst wordt ben je veel meer kwijt.Voila, al zit ik op mijn iPhone met het probleem dat ik geen meldingen meer krijg als ik waze heb openstaan (ook al staat achtergrondmodus aan) Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Hier, Android, geen probleem. Vind wel dat die coyote teveel geluidjes blijft maken ook al ben je niet over de gps limiet... Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Ik word compleet bananas van die 'rijdende mobiele'. Kan dat ook niet apart afzetten in Android denk ik. Echt kut wanneer je muziek streamt. Volgens mij is dat een moraalridder die dat activeert als je die inhaalt aan 160. 1 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 27 mei 2016 Geplaatst: 27 mei 2016 Ik word compleet bananas van die 'rijdende mobiele'. Kan dat ook niet apart afzetten in Android denk ik. Echt kut wanneer je muziek streamt. Knettergek zou je daar van worden vanmorgen had ik em weer op dezelfde plaats als gisteren, ter hoogte van Grimbergen op de R0. En ik stond zelfs stil :? Quote
dragonfly 15.015 Geplaatst: 27 mei 2016 Geplaatst: 27 mei 2016 Je krijgt nu 50euro korting als je de oude inruilt. Blijven wel prutsers, dan sturen ze een e-mail met daarbij "alle info op onze website" maar nergens een link om op te klikken Op de site zelf ook niets van te vinden, 't is een wonder dat die nog niet failliet zijn. Aanbod geldig op het vertonen van de mail, van 27 mei tot 30 juni 2016, naargelang de voorraad. Aanbod strikt persoonlijk (voorbehouden aan de klanten die deze email hebben ontvangen en enkel geldig voor het toestel met als ID die dat in het onderwerp van de mail wordt weergeven). Dit aanbod is beperkt tot één korting per persoon en niet cumuleerbaar met andere promotionele aanbiedingen. De klant zal zijn Coyote, Coyote Mini Plus, V1 of V2 moeten binnenbrengen om te genieten van het tarief aan 129€. Het aanbod is niet onderworpen aan een ruil, aan een ruil in cash, zal niet geldig zijn waar wettelijk verboden en niet cumuleerbaar met andere kredieten of speciale aanbiedingen. Aanbod geldig in de Coyote Stores : Waver, Brussel, Luik en Antwerpen. Quote
ICM 24.967 Geplaatst: 27 mei 2016 Geplaatst: 27 mei 2016 Die gasten zijn verre van failliet. Verre van. Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 29 mei 2016 Geplaatst: 29 mei 2016 Die gasten zijn verre van failliet. Verre van.Heb je daar een bron van? Quote
dragonfly 15.015 Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Run forest, run... https://www.coyotesystems.be/nl/blog/?p=131 Meer dan 100 ongevalszones in Wallonië nu gemeld door Coyote Maandag 9 mei 2016 — In het raam van de in september vorig jaar ondertekende overeenkomst tussen Coyote Systems Benelux en het Waalse Gewest zullen de Coyote-gebruikers vanaf nu gewaarschuwd worden als ze een van de ongevalszones, die door het Waals Gewest werden bepaald, doorkruisen. De samenwerking tussen Coyote en het kabinet van Minister Maxime Prévot heeft betrekking op de uitwisseling van gratis informatie tussen de diensten van de Waalse administratie belast met het wegbeheer en de Coyote community, met het oog op een betere verkeersveiligheid. In dit kader heeft het Waals Gewest aan Coyote de ligging van meer dan 100 ongevalszones meegedeeld om de Coyote gebruikers te informeren en een grotere waakzaamheid aan de dag te leggen bij het naderen van deze risicozones. Vanaf nu worden de Coyote gebruikers tot een grotere waakzaamheid aangespoord bij het naderen van deze ongevalszones met volgende lengtes : 4 km op de autowegen 2 km op de secundaire wegen 500 m in steden De ongevalszones zullen aangeduid worden als “gevarenzone” op de Coyote toestellen en op de iCoyote app op smartphones. De terminologie verandert eind juni na een algemene update van het Coyote-systeem, in de term “ongevalszone”. Hetgeen Maxime Prévot, Waals Minister van Openbare Werken en Verkeersveiligheid, en Coyote Systems Benelux beogen, is samenwerken om de wegen veiliger te maken. Sinds een aantal jaren deelt Coyote in real-time met het Waalse verkeerscentrum (PEREX) meer dan 4 miljoen maandelijkse berichten over storingen en gevaren op de wegen in Wallonië (versmallingen, vertragingen, stilstaande voertuigen, ongevallen, objecten op de weg, …). Voor meer info over de overeenkomst tussen het Waals Gewest en Coyote Systems Benelux, klik op de link voor het persbericht van september 2015 : “Een ongekend partnership voor een betere verkeersveiligheid in Wallonië” Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.