Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

3 hours ago, ir_fuel said:

Was me eigenlijk nog niet opgevallen, maar zijn er hier nog die geen meldingen meer krijgen van zones waar men frequent staat te flitsen?

Vanmiddag nog net voor Fleurus gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

is een losse coyote nog aan te raden wat betreft de juistheid van de meldingen? 

ik prefereer geen apps te gebruiken, vind een standalone versie beter maar wou even polsen naar jullie ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en nee. Mijn ervaring de laatste 12 maand is dat er veel minder mobiele flitsers gemeld worden, maar dat is dan eerder omdat de politie zich duidelijk beter verstopt dan vroeger. Als je ze niet ziet kan je ze niet melden he :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok thx! blijf nog een beetje twijfelen dus :) Heb persoonlijk het idee dat het aantal gebruikers is afgenomen, maar uiteraard geen harde cijfers om dat aan te tonen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De app is recentelijk ook bijgewerkt zie ik, lijkt me toch stabieler te werken dan voorheen.

Voor degene die dit nog niet wisten, als je bij orange een abbonment neemt, vanaf een bepaald bedrag krijg je gratis iCoyote toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei ir_fuel:

dat is dan eerder omdat de politie zich duidelijk beter verstopt dan vroeger. Als je ze niet ziet kan je ze niet melden he :)

 

Echt hé...Het is opmerkelijk tegenwoordig hoe inventief ze soms zijn. Anderzijds ligt dat ook wel aan de technologie natuurlijk, die hun die mogelijkheden geeft.
"Vroeger" hadden ze noodzaak aan verstop plaatsen waar ze met hun wagen konden staan, en dan zit je al bij al beperkt qua mogelijkheden.
Nu stoppen ze eender waar op een willekeuring baantje dat grenst aan de autosnelweg, smijten hun statief tussen de struiken en ze klaar.
Tel daarbij nog het infrarood flitsen zonder zichtbare flits en die mannen zijn stealth....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei ST TDCi:

Echt hé...Het is opmerkelijk tegenwoordig hoe inventief ze soms zijn. Anderzijds ligt dat ook wel aan de technologie natuurlijk, die hun die mogelijkheden geeft.
"Vroeger" hadden ze noodzaak aan verstop plaatsen waar ze met hun wagen konden staan, en dan zit je al bij al beperkt qua mogelijkheden.
Nu stoppen ze eender waar op een willekeuring baantje dat grenst aan de autosnelweg, smijten hun statief tussen de struiken en ze klaar.
Tel daarbij nog het infrarood flitsen zonder zichtbare flits en die mannen zijn stealth....

Langs de N49 thv. Eeklo hangen ze tegenwoordig blijkbaar zelfs al een "camouflagenet" voor hun auto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

na lange tijd en veel valse meldingen toch nog eens een melding gekregen die juist is, mooi kunnen afremmen en geld uitgespaard. Ik was ook aan het twijfelen om dit nog te verlengen maar dus goed dat ik het gedaan heb. Waze gaf aan dat de flitser veel later stond dus had ik pas later afgeremd.

Ik had ook wel de indruk dat sinds coyote daar gratis bij Mobistar (nu Orange) gegeven wordt het niet meer interesssant is. mensen ontvangen graag meldingen maar zelf sturen..dat doen ze niet. Ook een nadeel is dat je niet kan bevestigen via die widget of via spraakherkenning, dat zou ook al helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

t probleem is dat dat maar half zijn gat werkt op mobile he. Om te ontvangen werkt dat perfect, maar confirmeer maar eens als het in de achtergrond draait op je iPhone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Daann:

Langs de N49 thv. Eeklo hangen ze tegenwoordig blijkbaar zelfs al een "camouflagenet" voor hun auto...

De witte Touran?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Daann:

Langs de N49 thv. Eeklo hangen ze tegenwoordig blijkbaar zelfs al een "camouflagenet" voor hun auto...

En wat moge dat zijn? :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bijgekocht! Wel erg geërgerd dat ik ondertussen maar een '1 ster'-gebruiker ben, dat als 'trouwe' Coyote gebruiker :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn abbonement​ loopt nog. Zou je dat nu kunnen bijkopen met promo prijs dat het gewoon een jaar extra loopt?

Of zou zo iets fout lopen bij coyote [emoji23]

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Asserti:
5 uur geleden zei ST TDCi:

Wou het net komen melden ;) 

IMG_2952.PNG

 

Hmmm waar vinden jullie dat? in de app zelf kan ik enkel voor 1 maand premium 11,99 kiezen en op de site enkel normale prijs...?

 

Naamloos.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei B3noît:

 

Hmmm waar vinden jullie dat? in de app zelf kan ik enkel voor 1 maand premium 11,99 kiezen en op de site enkel normale prijs...?

 

Naamloos.png

Nevermind... ondertussen toch via m'n account kunnen verlengen aan 49,99 voor 2 jaar :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nevermind... ondertussen toch via m'n account kunnen verlengen aan 49,99 voor 2 jaar [emoji4]

Was uw abbonement bijna verlopen?

Of stel dat je nog 6maanden hebt staan komt er dan gewoon 2jaar en 6maanden staan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, HIM-250 said:

Mijn abbonement loopt nog. Zou je dat nu kunnen bijkopen met promo prijs dat het gewoon een jaar extra loopt?

Of zou zo iets fout lopen bij coyote emoji23.png

 

32 minutes ago, HIM-250 said:


Was uw abbonement bijna verlopen?

Of stel dat je nog 6maanden hebt staan komt er dan gewoon 2jaar en 6maanden staan?

 

abonnement

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HIM-250

Als je ingaat op de promo komt die periode gewoon bij je huidige periode, dat vormt geen probleem.

Citaat
Vous êtes déjà abonné ? Pas d'inquiétude, cette offre se cumule à votre abonnement en cours !
 
 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid