de messias 884 Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 Amai Ik heb een zeer eenvoudige vraag, maar ik geraak er maar niet wijs uit: Hoe kan je in hemelsnaam vermijden dat die coyote geluid gaat maken telkens je te snel rijdt? Quote
dragonfly 15.025 Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 Amai Ik heb een zeer eenvoudige vraag, maar ik geraak er maar niet wijs uit: Hoe kan je in hemelsnaam vermijden dat die coyote geluid gaat maken telkens je te snel rijdt? Kan je afzetten in de instellingen hé Quote
de messias 884 Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 Kan je afzetten in de instellingen hé Daar hoopte ik al op . Maar ik vermoed dat het eerder bij 'meldingen' dan bij 'instellingen' staat. Dit lijkt mij het meest logische pad: Menu -> Meldingen -> Frequent -> Biep snelheidsoverschrijding Dat staat nu al ganse tijd uit, maar dat blijft biepen elke keer ik te snel rijd. Quote
jelle 13 Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Een coyote in Zwitserland doet dat eigenlijk iets? Zelfde vraag voor Duitsland. Voor zover ik me herinner krijg je nergens een waarschuwing, wel? Idd zwaar kl*te! Vandaag naar Zwitserland, we eten op de middag in Pratteln, komen we buiten en staat de Polizei rond de auto te cirkelen....... Coyote is hier verboden, in beslagname (had net abonnement van 400 euro voor 4 jaar) + boete via snelrecht (rechtspraak via telefoon aangezien het onder de criminaliteit wet valt) + 350 chf boete ..... Quote
Bouver 36 Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Een coyote in Zwitserland doet dat eigenlijk iets? Zelfde vraag voor Duitsland. Voor zover ik me herinner krijg je nergens een waarschuwing, wel? Idd zwaar kl*te! Vaste palen zal hij melden. De kans dat hij mobiele flitsers zal melden is heel klein. Quote
Brebelco 1 Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Ivm de nieuwe coyote: Weet er iemand hoe je de stem van de sprekende dame luider kunt zetten? Als ik het volume wijzig dan wijzigt enkel het alarm als je over de limiet zit en niet de dame. Kan je de biepsignialen die om het kwart (1 2 3 en als het gedaan is 4 bliepjes) uitzetten? Zoja, hoe? Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Voor 560 euro kan ik de nieuwe coyote krijgen en 4,5 jaar abbo. De moeite, de meerprijs van 100 euro voor de nieuwe coyote, of beter bij mijn V1 blijven, die het in feite nog steeds uitstekend doet. Is wel al eens onder garantie vervangen geweest. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 22 januari 2014 Geplaatst: 22 januari 2014 Je weet dat de PS de Coyote wil laten verbieden net als in D en CH, dat is de reden dat ik een ABO van 2 genomen heb. Vond 4,5 te risky..... Quote
Brebelco 1 Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Je weet dat de PS de Coyote wil laten verbieden net als in D en CH, dat is de reden dat ik een ABO van 2 genomen heb. Vond 4,5 te risky..... Wil laten verbieden? Ze werken sinds december samen met de politie? Toch ergens wel een teken dat het een goed systeem is en niet enkel voor flitspalen dient? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Zjek zie internet PS wil das. Quote
dragonfly 15.025 Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Wil laten verbieden? Ze werken sinds december samen met de politie? Toch ergens wel een teken dat het een goed systeem is en niet enkel voor flitspalen dient? Kreeg deze morgen idd een melding op m'n coyote van de politie dat het glad was rond Brussel Quote
Brebelco 1 Geplaatst: 24 januari 2014 Geplaatst: 24 januari 2014 Kreeg deze morgen idd een melding op m'n coyote van de politie dat het glad was rond Brussel Echt? Ik heb die melding niet gekregen.. rond hoelaat was dat? Quote
dragonfly 15.025 Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Echt? Ik heb die melding niet gekregen.. rond hoelaat was dat? Rond 10u, kreeg het thv Affligem richting Brussel Quote
Brebelco 1 Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Rond 10u, kreeg het thv Affligem richting Brussel Ah k! Quote
Spillies 1.596 Geplaatst: 25 januari 2014 Geplaatst: 25 januari 2014 Een coyote in Zwitserland doet dat eigenlijk iets? Zelfde vraag voor Duitsland. Voor zover ik me herinner krijg je nergens een waarschuwing, wel? Idd zwaar kl*te! Vaste palen zal hij melden. De kans dat hij mobiele flitsers zal melden is heel klein. Zelfs de vaste palen meldt hij zelden. Zou hem beter ook gewoon wegsteken, want zit nu steeds in mijn middenconsole. in beslagname (had net abonnement van 400 euro voor 4 jaar) Je weet dat de PS de Coyote wil laten verbieden net als in D en CH, dat is de reden dat ik een ABO van 2 genomen heb. Vond 4,5 te risky..... Je líégt! Quote
Ritsuke 6.258 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Iemand die een Coyote Plus heeft een graag de nieuwe Coyote wil hebben? Ik wil ruilen! Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Is het de laatste nieuwe ? Ik zit met een houder voor de nieuwe en heb de plus (splinternieuw) Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 heb uiteindelijk gewoon mijn abonnement met 2 jaar verlengd en 6 maand gratis. vanaf 2 jaar veranderde de prijs per maand toch niet meer.en mijn mini doet dat uiteindelijk nog goed. geen zin in iets groter Quote
Ritsuke 6.258 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Is het de laatste nieuwe ? Ik zit met een houder voor de nieuwe en heb de plus (splinternieuw) Het is die met touch screen... http://www.coyotesystems.be/nl/products/nieuwe-coyote.html Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Hoe zit het met de geruchten dat het verboden zou worden? Ik zit aan mijn tweede boete deze maand dus ik vind het tijd om er eentje aan te schaffen. Quote
Brebelco 1 Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Hoe zit het met de geruchten dat het verboden zou worden? Ik zit aan mijn tweede boete deze maand dus ik vind het tijd om er eentje aan te schaffen. Coyote is volledig legaal... Is in principe hetzelfde systeem alsof je een sms zou sturen naar de radio. Quote
Gast TDJ Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Coyote is volledig legaal... Is in principe hetzelfde systeem alsof je een sms zou sturen naar de radio. Maar dus wel verboden in bepaalde landen... Ik zie ze het hier ook nog wel verbieden. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Dat is koffiedik kijken maar D en CH is het al zo, je kan dus terecht vrezen bij ons ook...... Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 In België vermoed ik eerder dat men het op de Franse manier doet. En daarbij, je kan moeilijk twitter / facebook en andere sociale media verbieden, of mensen arresteren die dergelijks online posten. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 In Duitsland en CH bestaat internet en Facebook ook .... Kan alle kanten uit. Magnette die wil het verbieden.... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.