Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Als er iemand nog zo van die magneetjes heeft? Ik heb die nooit gehad...

Wat zijn de mogelijkheden eigenlijk om een coyote op't dashbord te plaatsen?

 

 

Bij mij hangt (hing tot ik de boel sloopte) dat ding aan een ventilatierooster.

 

Mijn Coyote staat op zo'n magneetje. Helaas zat er zo maar 1 magneet in de doos.

 

post-86-0-11449200-1377361899_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De batterij van m'n Coyote plus is verdikt!

Bekend probleem, heb het bij de vorige ook gehad (heb toen nog onder garantie de plus gekregen in ruil voor de V2), maar helaas is de garantie van de plus al 4 maand verlopen.

Komt door de opwarming aangezien die altijd op het dashboard staat, maar bon, ze weten dat toch?

Nu stelde ze natuurlijk direct voor om mijn garantie te verlengen voor 50€, maar neen bedankt.

Het spel werkt wel nog, maar de batterij is uiteraard niets meer waar. Zou je daar Ebay-gewijs geen andere batterij in kunnen steken?

Heb 't spel eens vlug opengetrokken en lijkt me toch niet zo moeilijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geïnstalleerd en lijkt me wel een goede app. De app stond geopend in de achtergrond en de gsm in mijn broekzak en ik kreeg 3x een trilsignaal toen ik een vaste flitser naderde. Ben benieuwd of de mobiele flitsers ook wat up to date zijn maar nu alvast heel erg tevreden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien staat het hier al, maar vond het niet direct via diagonaal lezen:

 

Ik zou vooral een coyote willen omwille van de vaste flitspalen. 

Die mobiele interesseren me niet zo heel hard, omdat ik toch niet zo hard rij op drukke plaatsen.

 

Is het mogelijk om een coyote toestel te kopen (evt 2e hands) en deze af en toe eens te update met een maandje abonnement?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, omdat de minimum abo-termijn de volle 12 maand is.

 

MAAR een coyote blijft idd waarschuwen voor vaste palen, ook als je abo verlopen is. Het kan dus wel, alleen dat maandje voor een update kan niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er iemand nog zo van die magneetjes heeft? Ik heb die nooit gehad...

Wat zijn de mogelijkheden eigenlijk om een coyote op't dashbord te plaatsen?

Bij mij hangt (hing tot ik de boel sloopte) dat ding aan een ventilatierooster.

Mijn Coyote staat op zo'n magneetje. Helaas zat er zo maar 1 magneet in de doos.

post-86-0-11449200-1377361899_thumb.jpg

Valt die daar nooit af ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien staat het hier al, maar vond het niet direct via diagonaal lezen:

Ik zou vooral een coyote willen omwille van de vaste flitspalen.

Die mobiele interesseren me niet zo heel hard, omdat ik toch niet zo hard rij op drukke plaatsen.

Is het mogelijk om een coyote toestel te kopen (evt 2e hands) en deze af en toe eens te update met een maandje abonnement?

Maar dan kan je geen nieuwe flitspalen inladen :(

Dat gaat enkel als er een abbo is ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er iemand nog zo van die magneetjes heeft? Ik heb die nooit gehad...

Wat zijn de mogelijkheden eigenlijk om een coyote op't dashbord te plaatsen?

 

 

Valt die daar nooit af ?

 

Dat blijft bij mij welgeteld 1 bocht staan en dan ligt die Coyote aan de andere kant van de auto :D

Zo'n magneetje is voor bompa-chauffeurs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel, bij mij is dat daar nog nooit afgevallen. Zelfs niet tijdens de indrukwekkend forse acceleraties die inderdaad zo'n heerlijke duw in de rug bezorgen.  :)

Zelfs niet als ik licht driftend de bocht omga, in de mate dat het natuurlijk kan met een xDrive en het DSC aan  :P

 

Lang leve het magneetje. :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de bora kleven 2 magneetjes :) anders bleef hij ook niet staan....

 

Maandag mijn firmasleur gaan afhalen, vandaar de oproep :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mijn Coyote (touchscreen) kraakt nogal wanneer je hem opzet via het knopje (waarbij je dus met je wijsvinger het knopje indrukt en met je duim onderaan 'tegen duwt'). Het lijkt er ook op of de bovenste rand wat naar boven komt op een bepaalde plaats, misschien dat de batterij 'uitgezet' is? Ik dacht daar ooit nog iets van gelezen te hebben. Nog iemand met deze problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe coyote afgehaald. Meteen out of the box up & running. Zalig toestel, like it. Thuisgekomen en abonnementje verlengd, er is een kerstactie waardoor je 5 maanden extra verniet krijgt, leuk!

 

Wat ik me afvraag: kan je firmware updaten? Is dat bij alle toestellen nodig? Zo ja, waar vind ik info? Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bedoelt die ongewenste/foute meldingen ed?

 

al geprobeerd m om te ruilen voor een nieuwe? garantiebeleid van coyote is naar verluidt zeer soepel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid