Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

I stand corrected... Momenteel op buitenring bxl en met al die meldingen hier flipt ie nog altijd, zeker als ie twee meldingen tegelijk moet weergeven. Al gehad dat ie dan bij bevestigen gewoon uitschakelt en opnieuw opstart.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Recent 2 boetes gehad, typisch met een nieuwe auto.

85€ en 50€.

Daarvoor was het > een jaar geleden.

Hoeveel kost een coyote en hoeveel kost het abonnement ?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In MM nu 179 euro dacht ik. Normaal 199 euro. Daar zit 1 maand abo bij, gratis.

 

Momenteel loopt er een actie op de abo's, je moet 'es "voor de gein" een bestelprocedure doen op hun site, dan zie je meteen wat 't exact is. Ik kreeg er 3 maand bovenop (of was het 5?), toen ik 1 jaar abo-verlenging boekte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In MM nu 179 euro dacht ik. Normaal 199 euro. Daar zit 1 maand abo bij, gratis.

 

Momenteel loopt er een actie op de abo's, je moet 'es "voor de gein" een bestelprocedure doen op hun site, dan zie je meteen wat 't exact is. Ik kreeg er 3 maand bovenop (of was het 5?), toen ik 1 jaar abo-verlenging boekte.

Bedankt voor de info. Tot nu nooit meer dan 2x 50€ boete/jaar dus te weinig om de Coyote rendabel te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan het kijken voor een coyote voor de schoonpapa. 
Zijn de problemen ivm het touchscreen al gefixt? En is dat een beetje bullet-proof als daar nogal hard op geduwd wordt? 

Een mini coyote plus is geen optie, want dat is 9/10 niet leesbaar genoeg. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder systeem, waarvan de betrouwbaarheid afhankelijk is van zijn gebruikers, blijft toch nog steeds een wankel systeem, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 30€ betaald voor een verlenging van het abonnement met 1 jaar op mijn icoyote. Deze applicatie is geinstalleerd op mijn HTC one en mijn iPad air.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week geleden heb ik de nieuwe coyote gewonnen via hun Facebookpagina.

Zijn de 'problemen' (voor sommige toch) nu al opgelost ivm het touchscreen?

Ben benieuwd naar het verschil met de mini coyote plus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 30€ betaald voor een verlenging van het abonnement met 1 jaar op mijn icoyote. Deze applicatie is geinstalleerd op mijn HTC one en mijn iPad air.

Hoe is het mogelijk om 1 abonnement op 2 mobiele toestellen te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lap, gisterenavond Coyote gehaald. Gisteren geactiveerd en 1j abo gekocht.

Vandaag 1e gebruik, passeer 'k ne flitser à 140, geen melding gehad (nochtans 72 verkenners). Soit, volgende afrit gedraaid, teruggekeerd en gemeld. Dan nog 's zelfde gedaan en passeer 'k de flitser en geen melding.

 

Moet dat nog altijd 24u activeren ofzo mss?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lap, gisterenavond Coyote gehaald. Gisteren geactiveerd en 1j abo gekocht.

Vandaag 1e gebruik, passeer 'k ne flitser à 140, geen melding gehad (nochtans 72 verkenners). Soit, volgende afrit gedraaid, teruggekeerd en gemeld. Dan nog 's zelfde gedaan en passeer 'k de flitser en geen melding.

 

Moet dat nog altijd 24u activeren ofzo mss?

De eerste X dagen worden jouw meldingen niet doorgestuurd dacht ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lap, gisterenavond Coyote gehaald. Gisteren geactiveerd en 1j abo gekocht.

Vandaag 1e gebruik, passeer 'k ne flitser à 140, geen melding gehad (nochtans 72 verkenners). Soit, volgende afrit gedraaid, teruggekeerd en gemeld. Dan nog 's zelfde gedaan en passeer 'k de flitser en geen melding.

Moet dat nog altijd 24u activeren ofzo mss?

Dat komt omdat coyote u melding nog niet meteen gaat opnemen omdat je u nog niet 'bewezen' hebt.

Als er niemand anders de flitser meldt dan weten ze dat het een valse melding was. (om de andere gebruikers niet onnodig te laten remmen).

Meldt een andere gebruiker dezelfde flitser dan stijgt je geloofwaardigheid en wordt er de volgende keer al wat meer belang aan je melding gegeven. En hoe correcter je dit doet hoe meer sterren je bijverdient, hoe groter betrouwbaarheid.

Dus als je blijft doorgeven en anderen achter jouw bevestigen door het ook door te geven dan zal je melding de volgende keer een stuk sneller doorgegeven worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:facepalm:

 

't was schemer en 't was blijkbaar een flitser zonder flits (ofwel waren ze 'm toevallig nog aan 't opzetten toen ik er de 1e x aan 140 passeerde)...je moet 'm weten staan, want staat goed verstopt. Jammer. Zondagsrijders gaan 'm niet bevestigen denk 'k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:facepalm:

't was schemer en 't was blijkbaar een flitser zonder flits...je moet 'm weten staan, want staat goed verstopt. Jammer. Zondagsrijders gaan 'm niet bevestigen denk 'k.

Bestaan er flitsers zonder flits??? :o :o :o

Het enigste handige aan een flitser is dat hij flits... Vooral handig als je 's nachts iemand volgt die goed doorrijdt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel waren ze 'm nog aan 't opzetten toen ik er de 1e passeerde :).

 

Ben er in totaal 3x gepasseerd en geen flits zien afgaan. Verkeer rond mij reed niet te snel, maar achter mij blijven kijken en niks gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag hopen van niet!

Hebben ze dan niet nog steeds een flash nodig?

Ja, een infrarood-flash en een infrarood-fototoestel.

 

Ik dacht van wel, heb dat ooit ergens gelezen... niet zeker of dat een aankondiging was van een intentie, of effectief al golive.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de app gekocht voor Android. Echter niet zo nauwkeurig als ik gehoopt had. Hij denkt heel snel dat hij op de e40 zit, terwijl je een andere baan hebt. Baanwissels , daar kan ie ook toch niet zo goed mee om. Ik heb nochtans geen klagen over de nauwkeurigheid met sygic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid