Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen idee eigenlijk. 't Is de OEM winterset die hij er nieuw bij kocht... 

Super dik op jouw foto's! 

Edit: die onderste hebben inderdaad spaken die verder uit mekaar liggen. Iets scherper. 

Geplaatst:
45 minuten geleden, Alexx zei:

Knap! Is dat 513M? Lijken me iets agressiever. Ook 18”.

9C97A63C-4803-472D-B69E-D838886F7EC7.jpeg

Zo dik @Alexx. Echt perfect zo, kleinere wielen met wat diepte en voldoende band. Dikke rijhoogte ook. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Heb die 513M in 2 sets, winter en zomer. Ik blijf dat de knapste velg vinden (functioneel en lichtgewicht ook), ook al vullen ze de wielkasten van een M3/4 niet genoeg op. Valt grotendeels op te lossen met een verlaging, zoals op de M2 van Alexx. Alleszins geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt om grote (zware) wielen te plaatsen voor het zicht alleen. 

De set die Geertt gebruikt is wel de 'gehomologeerde', square setup (versus staggered 513M).
Ik heb een 255 op de achterwielen, ietwat getrokken en niet zo geslaagd imho, je verliest een beetje hoogte op de achteras en steun op de flanken... maarja.

Geplaatst:

Klopt, die 513M is echt top.

ik zou heel graag nog de Mperformance velgen hebben. 763M is dat zeker? Maar dat geld kan ik er eigenlijk niet aan geven.. moet wel super staan op de mijne denk ik... maarja €€€€ :D 

Geplaatst:
6 uren geleden, Alexx zei:

Klopt, die 513M is echt top.

ik zou heel graag nog de Mperformance velgen hebben. 763M is dat zeker? Maar dat geld kan ik er eigenlijk niet aan geven.. moet wel super staan op de mijne denk ik... maarja €€€€ :D 

Da's echt de max. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:
10 minuten geleden, Geertt zei:

Amai een versie voor raggers die ook nog eens goedkoper is! @PJH er is nog hoop vriend.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Omdat ik 'ooit' mijn minimum aantal berichten moet behalen om een eigen topic te kunnen openen: af en toe al eens een foto van het hok proberen posten!

20180823_150346.jpg

• Vind ik leuk 4
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hmm een airbox op een E46 M3 (CSL): jammie [emoji1303]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wel zot hoe "lomp" zo'n M2 is vergeleken met de E46 M3.

Geplaatst:
Op 8-2-2019 om 08:21, Capitol zei:

Hmm een airbox op een E46 M3 (CSL): jammie emoji1303.png

Dat is de stock airbox op een CSL ;)

Geplaatst:
Dat is de stock airbox op een CSL [emoji6]

Dat weet ik ook wel [emoji6] daarom dat ik (CSL) schreef. Ik had een airbox op mijn gewone M3 en dat is zo een zalig geluid [emoji1303]

Geplaatst:
1 uur geleden, Capitol zei:

Dat weet ik ook wel emoji6.png daarom dat ik (CSL) schreef. Ik had een airbox op mijn gewone M3 en dat is zo een zalig geluid emoji1303.png

Idd, toen de 6-pitters nog mooi geluid produceerden :inlove:

Geplaatst:
15 minuten geleden, Jan zei:

Idd, toen de 6-pitters nog mooi geluid produceerden :inlove:

Ik zal wel weer verketterd worden maar behalve de intakesound vond ik dit maar niks. Ik vind mijn huidig M3 beter klinken.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
16 uren geleden, Salokin zei:

Ik zal wel weer verketterd worden maar behalve de intakesound vond ik dit maar niks. Ik vind mijn huidig M3 beter klinken.

Smaken kan je niet over discussiëren!

De huidige M3 vind ik minder qua sound dan de E46 generatie. Maar ik ga ook nie beweren dat de S55 lelijk klinkt, itt tot veel anderen. Ja, t’is geen NA meer dus sowieso is het geluid wat minder. Atmosferische motoren zijn passé. Die periode komt niet meer terug.

/edit: Behalve S55 met OPF, veel te braaf

Geplaatst:

Rood gaat hem goed af.6915c46d4064aab6f67e2df4e2336460.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

/edit: Behalve S55 met OPF, veel te braaf

Redelijk teleurstellend bedoel je :(
Geplaatst:
1 hour ago, Stancke said:

Redelijk teleurstellend bedoel je :(

Soms willen klanten hem eens horen revven in de showroom, je hoort bijna niks...

De M4 CS die erachter staat is dan weer 't tegenovergestelde. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

2019 BMW M4: Convertible Update in Frozen Dark Blue IIeBMW M4 Cabrio 2019 Modellpflege Facelift Frozen Dark Blue II F83 LCI 01 830x553

As reported, the BMW model updates in 2019 will also affect the M4 family. Now we can show you the first photos of the latest …

As reported, the BMW model updates in 2019 will also affect the M4 family. Now we can show you the first photos of the latest version of the BMW M4 Convertible. Not only do we see the taillights darkened like on all the 4 Series and M4 models, but also the new Frozen Dark Blue II BMW Individual livery.

The darkened taillights bring out even more the homogeneously illuminated light elements inside, when they are active. The subtle change is the third iteration of the M4’s rear-end, following by the regular facelift in 2017. The current version sets dark accents, which can look very different depending on the chosen exterior color.

BMW M4 Cabrio 2019 Modellpflege Facelift Frozen Dark Blue II F83 LCI 02 830x553

The color palette of the BMW M4 Coupé and Convertible will be supplemented by an interesting option in 2019. The matte Frozen Dark Blue II is introduced in these computer generated images and it’s an absolute eye-catcher.

The technology of the 2019 BMW M4 remains unchanged in this update cycle.

As the black M4 badge on the rear and the wheels in the Style M 666 clearly show, the BMW M4 Convertible F83 LCI is the Competition Model, which, as before, is powered by a 450 hp twin-turbo six-cylinder engine. The “basic” 431 horsepower model is still offered as well.

Geplaatst:
Op 7/2/2019 om 23:35, Phil zei:

Epic.

luc_1684_0.jpg

luc_1686.jpg

luc_1687.jpg

luc_1688.jpg

luc_1689.jpg

luc_1696.jpg

luc_1698.jpg

luc_1702.jpg

luc_1707.jpg

luc_1709a.jpg

luc_1711.jpg

luc_1717.jpg

luc_1718.jpg

luc_1720.jpg

luc_1725.jpg

luc_1731.jpg

m2_comp_2018_2877o.jpg

Is er ook een video van deze vergelijking? 

Geplaatst:

De e36 M3, beste M3 die ooit gereden heb.

Jammer dat ik nooit met een E46 m3 gereden heb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in