Ga naar inhoud

Ferrari Purosangue


tuscani

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, tuscani zei:

ik zie liever eentje in een lange spannende rok of kleed, dan in een rokje net onder haar gat. 

Wanneer heb jij laatst nog een schoon stel benen gezien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Beste vriendin van mijn madame is zwanger en als "cadeau" heeft hare vent haar deze besteld 🤪   Eentje op de 16 andere Ferraris in zijn garage te zetten. 😳

Prijs ligt blijkbaar nog niet vast.

 

En heeft uw Madame intussen ook een kinderwens ? Kwestie dat de levertijd van de Ferrari waarschijnlijk langer is dan 9 maanden 🥸

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die algemene trend van echte SUV is ook wel door , de nieuwe modellen zijn vaak zoiets tussenin, en zo ook bij deze.  

Op zich geen probleem mee qua looks en vooral …. Het is eentje met echte V12, geen elektropopje 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, berengun zei:

En heeft uw Madame intussen ook een kinderwens ? Kwestie dat de levertijd van de Ferrari waarschijnlijk langer is dan 9 maanden 🥸

Jawel :ninja:  

En een nogal vermoeiende. 

En voor de levertermijn, mijn probleem gaat het niet zijn. Die van haar vriendin hare vent ook niet. Schijnt één van de klanten te zijn die van Ferrari voorrang krijgen. (een F40, F50, Enzo en Laferrari in de garage staan hebben, helpt)

3 minuten geleden, berengun zei:

Die algemene trend van echte SUV is ook wel door , de nieuwe modellen zijn vaak zoiets tussenin, en zo ook bij deze.  

Op zich geen probleem mee qua looks en vooral …. Het is eentje met echte V12, geen elektropopje 🥳

Is dat echt nog een atmo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er worden Dacia's, Cullinan's of andere tanks gekocht. Er is voor alles een markt. Dus ook voor deze Ferrari.

1 miljoen miljard keer liever een GTC4 Lusso, daar kan je ook met 4 in. 

Ik begrijp het niet en zal het ook nooit begrijpen. En dat hoeft ook niet. 

Net zoals alles, moet ik dit misschien eerst eens in het echt zien. Maar afgaand op de foto's, is het moeilijk plaatsen voor een merk dat een 250 GTO, F40, F50, Testarossa,...Op zijn palmares heeft staan.

Geef mij maar de Monza SP1 en 296 als ik iets recent van Maranello moet kiezen. 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp zo'n SUV wel, want veel mensen zitten graag hoger als ze rijden. De SUV's hebben Porsche gered van de ondergang, en worden idd heel veel verkocht. Heel zeker zal deze Purosangue kopers vinden, want het is een knappe SUV, niet te groot, en met een dijk van een aandrijving met de V12. Hiermee positioneren ze zich op eenzame hoogte in deze klasse, en dat verkoopt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Er worden Dacia's, Cullinan's of andere tanks gekocht. Er is voor alles een markt. Dus ook voor deze Ferrari.

1 miljoen miljard keer liever een GTC4 Lusso, daar kan je ook met 4 in. 

Ik begrijp het niet en zal het ook nooit begrijpen. En dat hoeft ook niet. 

Net zoals alles, moet ik dit misschien eerst eens in het echt zien. Maar afgaand op de foto's, is het moeilijk plaatsen voor een merk dat een 250 GTO, F40, F50, Testarossa,...Op zijn palmares heeft staan.

Geef mij maar de Monza SP1 en 296 als ik iets recent van Maranello moet kiezen. 

 

Begrijp je volkomen,  maar je moet je inbeelden dat je als ferrari fan een sp1 , f40 en zelfs een lusso staan hebt, maar je wilt met je kennis of ouders ergens gaan eten. Die ga je toch niet achteraan in je lusso stampen? :D Dan zijn extra deuren altijd welkom. ( We vergeten dan even dat je ook nog een bentley staan hebt voor het gemak.  :D )

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, berengun zei:

Blijven oefenen dan :toere:

La maar. Match spelen en naar huis gaan. Die jonge garde heeft veel teveel energie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, tuscani zei:

Begrijp je volkomen,  maar je moet je inbeelden dat je als ferrari fan een sp1 , f40 en zelfs een lusso staan hebt, maar je wilt met je kennis of ouders ergens gaan eten. Die ga je toch niet achteraan in je lusso stampen? :D Dan zijn extra deuren altijd welkom. ( We vergeten dan even dat je ook nog een bentley staan hebt voor het gemak.  :D )

 

Ik heb dat probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben duidelijk 1 van de weinigen die deze auto totaal niet vind kloppen van proporties. Als je ziet hoe laag de neuslijn is tegenover de kofferlijn.

Achterkant is ook echt heel vreemd vorm gegeven. Enkel front view is nog knap te noemen maar voor de rest vind ik dit eigenlijk erg ondermaats.

Plak er een Hyundai of Kia badge op en het enthousiasme zou al een pak minder zijn terwijl het qua design perfect binnen het kraam van die merken zou passen momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, TJRACING zei:

Ben duidelijk 1 van de weinigen die deze auto totaal niet vind kloppen van proporties. Als je ziet hoe laag de neuslijn is tegenover de kofferlijn.

Achterkant is ook echt heel vreemd vorm gegeven. Enkel front view is nog knap te noemen maar voor de rest vind ik dit eigenlijk erg ondermaats.

Plak er een Hyundai of Kia badge op en het enthousiasme zou al een pak minder zijn terwijl het qua design perfect binnen het kraam van die merken zou passen momenteel.

Da’s altijd zo. 

Kijk gewoon al es rond op dit forum. Plak een BMW logo op een grijze kruiwagen en je wordt verbannen als je er iets slechts durft over te zeggen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie op deze foto's helemaal geen probleem met proporties eerlijk gezegd, wat ik wel denk is dat hij in het echt gewoon een maatje te groot gaat zijn (nu we het toch over Hyundai hebben, idem met die Hyundai EV ben de naam kwijt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, berengun zei:

ik zie op deze foto's helemaal geen probleem met proporties eerlijk gezegd, wat ik wel denk is dat hij in het echt gewoon een maatje te groot gaat zijn (nu we het toch over Hyundai hebben, idem met die Hyundai EV ben de naam kwijt)

Ioniq 5 heeft dat inderdaad ook. Op foto een veel kleinere look dan in realiteit. Q8 ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorstellingsvideo van EVO bekeken. Mnee, doet 't 'm toch niet voor me.

Moest ik 't geld ervoor hebben, ik haalde én een (vorige generatie) Range én een GTC4Lusso én een 612 Scaglietti :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dane zei:

Straf.

Dit wordt dus een speculeerdersauto.

Dus nu met een V12 iedereen aantrekken en dan binnenkort aankomen met het bericht dat er een versie met V6 hybride komt die bij Maserati of Alfa van de lijn zal rollen. Kunnen ze er daarvan dan 20000 per jaar gaan verkopen aan 350k. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, gTa said:

Voorstellingsvideo van EVO bekeken. Mnee, doet 't 'm toch niet voor me.

Moest ik 't geld ervoor hebben, ik haalde én een (vorige generatie) Range én een GTC4Lusso én een 612 Scaglietti :D 

Denk dat je dat eens IRL moet bekijken.

Zo een Lusso was ook wel effe wennen in het begin, maar op straat klopt dat gewoon.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid