Super95 187 Geplaatst: 19 maart Delen Geplaatst: 19 maart Denk je dat ze bij de dealer huizen aangekocht in de jaren 90 aanvaarden als betaalmiddel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.160 Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart 17 uren geleden, Fr79 zei: Het gaat me niet om de exclusiviteit maar om het concept van de auto op zich. Het is precies alsof ze de designers enkel de afmetingen hebben doorgegeven zonder in het lastenboek te zetten dat het de bedoeling was om een SUV coupé te maken. Nu komen ze met een verhoogde shooting break 2+2 op de proppen die totaal niet in zijn segment thuis hoort. Ik denk niet dat er wagens zijn van 5 meter lang waar er nog minder (comfortabel) plaats is achterin dan in deze. Bijkomend vind ik die wagen gewoon ook helemaal niet mooi. Zet daar een badge op van een Chinees merk en minstens 80% is het met me eens. Nu vinden velen het ça va wegens de Ferrari badge. Ik vind het alleszins wel vet, zou geen neen zeggen. Vind je dat Ferrari beter met een Bentayga achtige SUV was gekomen? Dan zou moord en brand geschreeuwd worden omwille van het gewicht en het totaal gebrek aan dynamiek... 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fr79 194 Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart 34 minuten geleden, Maxime S zei: Ik vind het alleszins wel vet, zou geen neen zeggen. Vind je dat Ferrari beter met een Bentayga achtige SUV was gekomen? Dan zou moord en brand geschreeuwd worden omwille van het gewicht en het totaal gebrek aan dynamiek... Ik vind dat ze naar di Montezemolo hadden moeten luisteren en gewoon uit dit segment wegblijven. Maar sinds de beursgang kunnen ze dat natuurlijk niet maken, nu is de CFO content en het is dat wat telt tegenwoordig. Al wil Ferrari blijkbaar niet dat je dit een SUV noemt... Ik twijfel er niet aan dat velen dat gaan vet vinden. Maar ik vind het visueel een onding en ook nul toegevoegde waarde in het gamma. Maar hey wie ben ik. Laat me uit de Ferrari-stal kiezen tussen een Purosangue en de goedkoopste door 'puristen' gehate Portofino, dan ga ik zonder verpinken voor deze laatste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.160 Geplaatst: 20 maart Delen Geplaatst: 20 maart 6 minuten geleden, Fr79 zei: Ik vind dat ze naar di Montezemolo hadden moeten luisteren en gewoon uit dit segment wegblijven. Maar sinds de beursgang kunnen ze dat natuurlijk niet maken, nu is de CFO content en het is dat wat telt tegenwoordig. Al wil Ferrari blijkbaar niet dat je dit een SUV noemt... Ik twijfel er niet aan dat velen dat gaan vet vinden. Maar ik vind het visueel een onding en ook nul toegevoegde waarde in het gamma. Maar hey wie ben ik. Laat me uit de Ferrari-stal kiezen tussen een Purosangue en de goedkoopste door 'puristen' gehate Portofino, dan ga ik zonder verpinken voor deze laatste. Ik vind ook dat BMW had moeten wegblijven van FWD, dat AMG geen 4 cilinders had moeten maken en dat de 911 zonder hybrid zou moeten blijven. Maar hey... dat is gewoon de nieuwe realiteit blijkbaar. En elk merk, ja echt wel elk merk heeft tegenwoordig een SUV in zijn gamma... en al zeker de luxueuze premiummerken. Ik had het heel bizar gevonden mocht Ferrari hier in achtergebleven zijn! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.