Ga naar inhoud

Ferrari Purosangue


tuscani

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, ir_fuel zei:

Denk dat je dat eens IRL moet bekijken.

Zo een Lusso was ook wel effe wennen in het begin, maar op straat klopt dat gewoon.

Dat eerste: is altijd zo, met alles.

Dat tweede: bij mij was de Lusso meteen boenk erop. ❤️   (De FF minder ... vooral z'n achterlichten.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/9/2022 om 22:56, gTa zei:

Voorstellingsvideo van EVO bekeken. Mnee, doet 't 'm toch niet voor me.

Moest ik 't geld ervoor hebben, ik haalde én een (vorige generatie) Range én een GTC4Lusso én een 612 Scaglietti :D 

612 :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/9/2022 om 22:56, gTa zei:

Voorstellingsvideo van EVO bekeken. Mnee, doet 't 'm toch niet voor me.

Moest ik 't geld ervoor hebben, ik haalde én een (vorige generatie) Range én een GTC4Lusso én een 612 Scaglietti :D 

Het grootste probleem aan je eisen zijn dat je die 612 ook nog eens manueel wilt.. 🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ir_fuel zei:

Wat een kleurkeuze :fp:

Kan je nu eens helemaal niks van maken.

Ik snap je bemerking, maar ik heb dus echt een hekel aan zwarte daken die beginnen boven de voorruit, bij de Lusso zou ik nooit bijbetalen voor een panoramisch dak daar ik een dak in koetswerkkleur veel liever zie MAAR bij de Purosangue heb je dus altijd een zwart dak. Ik kan dat echt niet begrijpen. Weg klasse! Dus ja, een zwarte zou bij mij dan toch nog een optie zijn…

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
29 minuten geleden, Dimitri zei:

Jammer wel voor Ferrari dat de voorkant nu enorm lijkt op de nieuwe Prius :D

 

2023-toyota-prius-phev-0.jpg

Lol! Zelfs de achterlichten lijken er een beetje op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk hoe Harry nergens echt duidelijk zegt, dat hij de auto mooi of de max vindt

De vering lijkt echt wel een kunstwerk en de motor ook. Maar dat uiterlijk, nee, het zal nooit iets worden voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, flupke73 zei:

als Lambo het verkoopsucces van deze nu eens gebruikt om een hedendaagse LM002 te maken :party:

Ik zal het doorgeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Ik zal het doorgeven

in oktober stond ik nog in 't museum toen de Stephan (Winkelmann) langs liep, wou het hem nog zeggen maar hij had geen tijd voor een babbeltje

chiquen tist wel @berengun

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, flupke73 zei:

als Lambo het verkoopsucces van deze nu eens gebruikt om een hedendaagse LM002 te maken :party:

Daarvoor is het vrees ik al veel te laat. In het beste/slechtste geval krijg je zo'n farce als die nieuwe Countach. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PieterA zei:

Daarvoor is het vrees ik al veel te laat. In het beste/slechtste geval krijg je zo'n farce als die nieuwe Countach. 

Verkoopt ie niet goed misschien? Sorry voor de vraag, ik volg die merken wat minder 😛 

Is nochtans wel iets dat ik zou willen mits de nodige flappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Rabbit zei:

Verkoopt ie niet goed misschien? Sorry voor de vraag, ik volg die merken wat minder 😛 

Is nochtans wel iets dat ik zou willen mits de nodige flappen.

Toch wel. Al lang en breed uitverkocht. Maar blijft een regelrechte aanfluiting tov het origineel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/12/2022 om 15:03, flupke73 zei:

als Lambo het verkoopsucces van deze nu eens gebruikt om een hedendaagse LM002 te maken :party:

Daar zeg je nog zoiets. Gelet op 't blijvend succes (en dat is zelfs een understatement) van de Benz G-klasse... Heel Moskou moet aan 't moorden slaan voor een productieslotje van een modern day LM-002, dat mag gerust Hummer H2-size zijn, prijskaartje van 7 cijfers voor de komma en steek er maar een quad geblazen V12 in met duusd pk.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/12/2022 om 18:42, binnenmuisarchitekt zei:

Ik vind het vooral jammer dat het een gelimiteerd model is. 

Waarom?

Alles van de halo merken en 't sportievere gerief van de hoge prijsklasse, is uiteindelijk de facto gelimiteerd.
Zelfs de GT3, die niet gelimiteerd was, blijkt dat uiteindelijk wel door de extreme vraag.

Zo'n lelijk ding als dit had voor mijn part op een paar exemplaren gelimiteerd mogen worden. :D 
Of "Moskva/Dubai only", ook goed.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, gTa said:

Daar zeg je nog zoiets. Gelet op 't blijvend succes (en dat is zelfs een understatement) van de Benz G-klasse... Heel Moskou moet aan 't moorden slaan voor een productieslotje van een modern day LM-002, dat mag gerust Hummer H2-size zijn, prijskaartje van 7 cijfers voor de komma en steek er maar een quad geblazen V12 in met duusd pk.

Kunnen ze dat in Moskou nog kopen vandaag? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Kunnen ze dat in Moskou nog kopen vandaag? :D 

Tuurlijk, alleen is 't tijdelijk eventjes verlengd "buitenverblijf-weekend". Niet de datsja op de Krim maar hier bij ons in West-Europa. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, gTa zei:

Tuurlijk, alleen is 't tijdelijk eventjes verlengd "buitenverblijf-weekend". Niet de datsja op de Krim maar hier bij ons in West-Europa. :D 

Courchevel of Gstaad bv. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De reviews zijn online, ze zitten hem te vergelijken met een Urus en een DBX.
Maar als je dit ziet kan je die vergelijking echt niet maken, zo weinig plaats achteraan.

 

image.png.c2b097df0d888eda73bf4043011c6ba7.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een 2+2. De suicide doors zijn een leuke gimmick, maar als je de opening bekijkt, is het duidelijk dat daar niet te veel gebruik wordt van gemaakt, af en toe eens iemand op de achterbank of de golfsticks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid