Martini Racing 2.777 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Vandaag één gezien recht vanvoren met ontstoken lichten(denk een modern.) Vind het maar lelijk. Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Gij moet toch zot staan van de McLaren MP4-12C?Eindelijk een auto zonder klinken! Duidelijk geen auto voor schrijnwerkers want die missen meestal een of meerdere vingers. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Zolang dat op het gebied van auto's is en niet qua muziek kan ik daar nog perfect mee leven. Daar heb je een punt. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Voila de eerste 70km zitten er op. Zal me amuseren met deze wagen denk ik. Maar het MMI-systeem zit nog in mijn vingers... dus nu eerst een weekje studeren op die handleiding... En die geur... Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Bij mij is de mappenstructuur %Artist%\%Album%\%Tracknumber%. %Trackname%De facelift radio heeft geen last van direct begin spelen bij scrollen, en resumen nadat je de auto verlaten had (ook midden in het nummer - handig bij langere live sets bijvoorbeeld) geen probleem.. Ik heb hier dus gene last van, enkel de "lag" op de bediening kan frustreren Eigenlijk off topic maar allez Ik heb nog nooit getest met een usb stick. Ik heb het over de iPod support. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Voila de eerste 70km zitten er op. Zal me amuseren met deze wagen denk ik. Maar het MMI-systeem zit nog in mijn vingers... dus nu eerst een weekje studeren op die handleiding...En die geur... Proficiat Bij mij hangt de geur er nog altijd in. Zeker als de zon schijnt. Uw passagiers dwingen om uit te stappen als ze een scheetje moeten laten helpt. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Voila de eerste 70km zitten er op. Zal me amuseren met deze wagen denk ik. Maar het MMI-systeem zit nog in mijn vingers... dus nu eerst een weekje studeren op die handleiding...En die geur... proficiat. is er al ergens een topic over? Quote
MMVV 280 Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 proficiat. is er al ergens een topic over? Proficiat Bij mij hangt de geur er nog altijd in. Zeker als de zon schijnt. Uw passagiers dwingen om uit te stappen als ze een scheetje moeten laten helpt. Bedankt. Weet niet of ik een topic zal aanmaken. Is maar een 318d hé... en firmawagen... Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Het is een BMW. Dat ik geen topic aangemaakt heb heeft niets met de motor te maken maar meer met het hate it or love it-design, de configuratie er van (ZOMG, geen voorverwarmde klinken en geen met leder overtrokken hoedeplank, PAUPER) en gewoon omdat het een Volvo is. Quote
binnenmuisarchitekt 13.850 Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 Het is een BMW. Dat ik geen topic aangemaakt heb heeft niets met de motor te maken maar meer met het hate it or love it-design, de configuratie er van (ZOMG, geen voorverwarmde klinken en geen met leder overtrokken hoedeplank, PAUPER) en gewoon omdat het een Volvo is. i love it, dus maak maar een topic aan Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 i love it, dus maak maar een topic aan Sluit ik me bij aan! Quote
CMon 503 Geplaatst: 17 mei 2012 Geplaatst: 17 mei 2012 Ik ook. Omdat het een Volvo is, vind ik al een goede reden om een topic aan te maken. Quote
Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 (aangepast) Starting as of July 2012 production, the next generation Navigation Professional system (609) will be available on the 5 Series Sedan, 5 Series Gran Turismo, 7 Series Sedan and ActiveHybrid 3. Although the link above doesn't mention the F30, it will also be available on the F31 touring and should be available on the F30 3 series as of July, per RWFG: This new system offers faster processing and an enhanced design over the current system and incorporates several great new features: • Streamlined radio/media menu structure • Improved navigation submenu structure • Advanced Real-Time Traffic Information • Weather information in navigation map • POI enrichment* • GoogleTM autocomplete* * requires BMW Assist Convenience Plan. http://www.f30post.com/forums/showthread.php?p=11963308#post11963308 18 mei 2012 aangepast door Thebiemerke Quote
m0rph 52 Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Bij BMW straffen ze graag de "early adopters" af... Was ook zo bij de E90/92/93, een jaar na lancering van het model komen ze plots af met een nieuwe navi Quote
Gast Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 http://www.autoweek.nl/video/2894/bmw-320i-vs-audi-a5-sportback Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Bij BMW straffen ze graag de "early adopters" af...Was ook zo bij de E90/92/93, een jaar na lancering van het model komen ze plots af met een nieuwe navi Dat hebben alle merken. De concurrentiestrijd is zo heftig, dat ze niet meer tot een Facelift kunnen wachten om nieuwe dingen te introduceren. Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Al die elec brol.....Gaan ze straks concurreren met smartphones? Quote
STA911 5.739 Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Al die elec brol.....Gaan ze straks concurreren met smartphones? Waarom brol? Je hebt er niets van nodig, maar 't is toch allemaal leuk en mooi meegenomen? Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Waarom brol? Je hebt er niets van nodig, maar 't is toch allemaal leuk en mooi meegenomen? Leuk misschien, verliezen die dure wagens op die manier snel hun marktwaarde aangezien je binnen het jaar al kan zeggen "het is nog zo'n model met de oude gps", tenzij de update natuurlijk kan doorgevoerd worden op de eerder geleverde. Daarnaast betwijfel ik ook de noodzaak aan dergelijke updates aangezien de meeste eigenaren van zo'n wagen een smartphone in hun zak zitten hebben die veel handiger is om bv. het weer op te zoeken (een beetje zoals een tv met browser, men surft nog altijd liever op een pc). Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Al die elec brol.....Gaan ze straks concurreren met smartphones? Is trouwens imo een gemis in auto's. Die "entertainment" platformen zijn niet open. Het zou toch de max zijn moest je op je RSN in je Volkswagen of de PCM in je Porsche bv de Coyote app kunnen installeren ipv een extern bakje in de auto te hangen. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Is trouwens imo een gemis in auto's. Die "entertainment" platformen zijn niet open. Het zou toch de max zijn moest je op je RSN in je Volkswagen of de PCM in je Porsche bv de Coyote app kunnen installeren ipv een extern bakje in de auto te hangen. Daar zou ik voor betalen ! Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Daar zou ik voor betalen ! Of een complete iPhone/Android integratie? Via bluetooth of wifi. Dan hoeft fabrikant niet gigantisch veel moeite te doen op een vlak waar bv. Apple tien keer beter in is en tien keer verder in staat. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.