Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Moest het niet OEM zijn, zou iedereen het een foorkraam vinden (behalve TCT misschien) :lol:

Gewone M-sport met niet te grote velg is stijlvoller, dit is overkill.

Wat ik eigenlijk minder knap vind aan dat opzetstuk vooraan is die lip die over de volledige breedte doorloopt. Enkel die lipjes links en rechts was mooier geweest. Ik vraag me af hoelang het gaat duren vooraleer je die lip op een borduur of zo stuk gaat rijden.

Geplaatst:
Dit is er wat mij betreft ook over.

En getver...wat erger ik me aan dat zwarte gat (sensor) net voor de wielen in de voorbumper...:sick:

neem dan gewoon die optie niet...?

Of bestel ne zwarte! :D

Geplaatst:
neem dan gewoon die optie niet...?

Of bestel ne zwarte! :D

Dan ben ik voor het zekerste gegaan: de optie niet genomen en een zwarte gekozen...

Morgen nog eens een sopje geven als het weer het toelaat.

Geplaatst:

Nu nog eentje van het interieur! :D

Geplaatst:
Op aanvraag van Benoit:

Foto van de 328i

Thumb resize.

Heel knap hoor!

Geplaatst:

Knap die velgen, doet mij denken aan de onze. Is dat 17"?

Geplaatst:
Op aanvraag van Benoit:

Foto van de 328i

Thumb resize.

Al een paar keer zien rijden!

Geplaatst:

Wanneer krijgen we die van MMVV eens te zien?

Geplaatst:

Thumb resize.

Wat een verschrikkelijk vet stuur. Zou het direct erbij pakken, bij m'n 335i. Jammer van de kostprijs.

Geplaatst:

Dat stuur is er los over imo :sick:

Dit weekend eens kunnen plaatsnemen in een F30 en zijn er nog forummers die de kopsteunen van de voorste zetels oversized vinden?

Geplaatst:
Wat een verschrikkelijk vet stuur. Zou het direct erbij pakken, bij m'n 335i. Jammer van de kostprijs.

Verschrikkelijk belachelijk en lelijk bedoel je :) Ze zouden het er onmiddellijk weer mogen uithalen ;)

Geplaatst:
Dat stuur is er los over imo :sick:

Dit weekend eens kunnen plaatsnemen in een F30 en zijn er nog forummers die de kopsteunen van de voorste zetels oversized vinden?

Kopsteunen zijn idd een beetje oversized :D

Geplaatst:
Verschrikkelijk belachelijk en lelijk bedoel je :) Ze zouden het er onmiddellijk weer mogen uithalen ;)

hoeveel kost dat stuur eigenlijk?

't is er inderdaad wat over!

Geplaatst:
Wanneer krijgen we die van MMVV eens te zien?

Misschien heb ik wel helemaal geen...:grin:

Als het dit weekend mooi weer is om wat foto's te nemen dan volgt er wel een topic.

Heb hem nu net een maand dus kan ik er al het één en ander over vertellen.

Geplaatst:
Knap die velgen, doet mij denken aan de onze. Is dat 17"?

Neen, dat zijn de styling 416 18"

Geplaatst:

Heeft iemand een idee hoeveel de nieuwe 335i ongeveer zou verbruiken bij normaal verbruik ? Liter of 12?

Geplaatst:
Heeft iemand een idee hoeveel de nieuwe 335i ongeveer zou verbruiken bij normaal verbruik ? Liter of 12?

Vriend van mij zijn pa heeft een nieuwe 335i gekocht ( wel vorig model maar is dezelfde motor) en zit nu aan 10-11 L

Geplaatst:

N54 335i met automaat 11 à 12 liter

denk dat de nieuwe 335i nog wat zuiniger is.

Geplaatst:

Al een paar keer een nieuwe 3 gezien, de keren dat ik hem kon onderscheiden van de E90 viel me op hoe kort die standaard voorbumper wel niet is.

Lijkt alsof 'ie een 20tal cm te vroeg stopt en te hoog boven de grond hangt. Hebben ze weer mooi gezien, iedereen richting M of performance bumpers duwen.

Geplaatst:

Wij zitten aan 12 met onze N55, toch heel wat stadsverkeer en wordt een pak heviger mee doorgereden i.v.m onze 330d waarme we op 8 liter zaten.

Als je veel autostrade doet zakt het verbruik aanzienlijk.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Even een TCT'tje gezet

25thi4k.png

1zq801h.png

16hqao1.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in