Alexx 3.767 Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Sportzetels zijn zalig he?! Zoveel dingens dat je kan aanpassen en zoveel zijdelingse steun. Zitten beter dan in onze Porsche.. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Mooier, lelijker... dat is subjectief en spreek ik me niet over uit. De sportzetels die stukken beter zitten en het algemene rijgedrag van de F30 vind ik stukken beter dan bij de B7 en B8 die ik hiervoor reed. Maar zowat al de rest komt in het voordeel van de Audi. De materialisatie, de materialenkeuze, de MMI is in alle opzichten beter dan de iDrive (de GPS reageerde veeeeel sneller in de Audi, de connectie met de iPhone was veel beter (daar werkte hij altijd, in de BMW soms niet (deze ochtend was het weer van dat), de bediening van de iPod was veel intuïtiever, ook de positie van de knoppen was veel intuïtiever (bvb de volumeknop), de kwaliteit van de audio was veel beter in de Audi... enz enz. Dus rij ik de volgende keer een BMW of een Audi? Als er iemand dat gat in de markt dicht met een perfecte mix van beide in een nieuw merk/model (misschien kan die fabriek van Ford dan toch nog ergens voor dienen) zal die het worden. Anders zal het rijgedrag waarschijnlijk de voorkeur krijgen... Maar misschien denk ik daar morgen anders over... De iDrive heeft dan ook net een hardware update gehad en is nu pakken sneller. In maart/april komt er een inhoudelijke upgrade ook normaalgezien. Wat mij bij de F30 stoort zijn de rij en rolgeluiden icm met de windgeluiden. Nu, naar mijn ervaring zijn de B7 en B8 daar ook geen toppers op dat vlak. Dat is het enige puntje dat ik het idee heb dat Benz beter op scoorde, maar kan mij vergissen ook. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 6 november 2012 Geplaatst: 6 november 2012 Wat mij bij de F30 stoort zijn de rij en rolgeluiden icm met de windgeluiden. Nu, naar mijn ervaring zijn de B7 en B8 daar ook geen toppers op dat vlak. 2x correct! Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 26 november 2012 Geplaatst: 26 november 2012 Verlaagd met H&R supersport veren, lichtjes overdreven toch imo. (wel vet) Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Als deze M sport verlaagd is, dan is 'm ook 'vetter'. Quote
Speedhunter 4.891 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Verlaagd met H&R supersport veren, lichtjes overdreven toch imo. (wel vet) Perfect verlaagd deze, voor mij. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Ik vind de verlaging ook niet iets te veel van het goede. Ik vermoed dat het hier om een verlaging gaat van 40-50mm. 15mm minder verlaging was beter geweest. Zeker achteraan zitten de banden tot in de kassen. Dat vind ik niet mooi. Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 27 november 2012 Geplaatst: 27 november 2012 Verlaagd met H&R supersport veren, lichtjes overdreven toch imo. (wel vet) Verlaagd met H&R supersport veren, lichtjes overdreven toch imo. (wel vet) te .... t is geen sportwagen he Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 Ik vind het veel beter dan zo'n halve SUV. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 28 november 2012 Geplaatst: 28 november 2012 Ik vind die qua looks ook zeker niet te laag liggen. Denk wel niet dat ik met zo een kist zou rijden op die hoogte, maar dat heeft niets te maken met verlaging of niet Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Een verlaging van AC Schnitzer is beter. Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Ik schat de kwaliteit van H&R toch hoger in dan die van schnitzel. Qua hoogte is dat toch hetzelfde Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Qua hoogte is er inderdaad weinig verschil. Bij de F10/F11 is de verlaging van Schnitzer duidelijk minder diep. Waarom zou H&R beter zijn? Ik heb in het verleden een H&R verlaging moeten verwijderen omdat deze te laag was en de ophanging zeer springerig was. Ook op F10post zijn er heel wat leden die de H&R vervangen door ACS of Racing Dynamics, wegens minder laag, en minder 'bouncy'. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Ik schat de kwaliteit van H&R toch hoger in dan die van schnitzel. Qua hoogte is dat toch hetzelfde Ik ben het niet zeker maar ik dacht dat ACS-veren door Eibach werden geproduceerd. Quote
Speedhunter 4.891 Geplaatst: 5 december 2012 Geplaatst: 5 december 2012 Een verlaging van AC Schnitzer is beter. De verlaging is idd zeer knap, de rest van de auto daarintegen Quote
Spillies 1.596 Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 Heb hier een wat vragen van m'n broer, ie rijdt met een F30 316d fleet: - Als er mensen naar hem bellen, dan is hij moeilijk verstaanbaar terwijl hij ons perfect verstaat. Op autostrade is hij praktisch niet meer te verstaan, terwijl dat microotje aan zijn mond zit. 't Is gelijk dat ie in een aquarium zit. Zijn er nog mensen die met hun bluetooth dat probleem hebben, want dat is eigenlijk wel ambetant. - Hoe kan je de eco pro modus als standaard instellen? Nu moet ik dat bij elke herstart opnieuw kiezen. - De adressen worden vanuit zijn contacten geladen via bleutooth, maar soms worden ze niet herkend, of verdwijnt het straatnummer etc. Kan je eens navragen in welk formaat het zou moeten (bijv: Land, Stad, Nummer, Straat of Straat, Nummer, Stad, Land)? Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 8 december 2012 Geplaatst: 8 december 2012 - nee, ik heb dat probleem niet - dat kan je niet - goeie vraag, eens checken Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 9 december 2012 Geplaatst: 9 december 2012 m'n broer - Als er mensen naar hem bellen, dan is hij moeilijk verstaanbaar Case closed 2 Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 9 december 2012 Geplaatst: 9 december 2012 Heb hier een wat vragen van m'n broer, ie rijdt met een F30 316d fleet: - Als er mensen naar hem bellen, dan is hij moeilijk verstaanbaar terwijl hij ons perfect verstaat. Op autostrade is hij praktisch niet meer te verstaan, terwijl dat microotje aan zijn mond zit. 't Is gelijk dat ie in een aquarium zit. Zijn er nog mensen die met hun bluetooth dat probleem hebben, want dat is eigenlijk wel ambetant. - Hoe kan je de eco pro modus als standaard instellen? Nu moet ik dat bij elke herstart opnieuw kiezen. - De adressen worden vanuit zijn contacten geladen via bleutooth, maar soms worden ze niet herkend, of verdwijnt het straatnummer etc. Kan je eens navragen in welk formaat het zou moeten (bijv: Land, Stad, Nummer, Straat of Straat, Nummer, Stad, Land)? http://www.bmw.be/be/nl/owners/navigation/bluetooth/compatibility_check_tool.jsp Zien dat de juiste software op de telefoon staat Quote
Spillies 1.596 Geplaatst: 11 december 2012 Geplaatst: 11 december 2012 http://www.bmw.be/be/nl/owners/navigation/bluetooth/compatibility_check_tool.jsp Zien dat de juiste software op de telefoon staat Waarvoor dank! Quote
Stijn 18 Geplaatst: 16 januari 2013 Geplaatst: 16 januari 2013 Hoe is de geluidskwaliteit van de default radio? Verandert er iets indien je Prof. GPS neemt? Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 16 januari 2013 Geplaatst: 16 januari 2013 Niet echt top. En neen. HiFi of HiFi Professional nemen. En het is 'veranderT'. Quote
Stijn 18 Geplaatst: 16 januari 2013 Geplaatst: 16 januari 2013 Ok thx! Ik zie enkel maar "HiFi-luidsprekersysteem" staan in de configurator, tenzij ik ergens over kijk? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.