Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze zijn in achteraanzicht dan ook heel moeilijk van mekaar te onderscheiden. 'T is in ieder geval wel goed dat ze bij de F10/F11 voor zowel de zes- als de viercilinders twee uitlaatjes voorzien, die ronde buis bij de F30 trekt echt op niks.

Gast caoimhin
Geplaatst:
Bizar, iedereen blijft me vragen of ik een nieuwe 3 gekocht heb :?

Stuur ze maar door naar tuscani dan. De 5 heeft de juiste breedte om zijn looks tot hun recht te laten komen, de drie helemaal niet.

Geplaatst:

Altijd grappig om iemand die met een coiffeursauto rijdt kritiek te zien geven op de 3-reeks.

Geplaatst:
Gast caoimhin
Geplaatst:

Ik zie eigenlijk niemand met een coiffeursauto commentaar geven. Over wie heb je het???

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind al die M performance addenda te johnny ogen.

Oh ja, 82 000 euro voor een 335i :lolz:. Dan moet je goed van de trap zijn gevallen om zoiets op tafel te willen leggen.

Geplaatst:
Ik vind al die M performance addenda te johnny ogen.

Oh ja, 82 000 euro voor een 335i :lolz:. Dan moet je goed van de trap zijn gevallen om zoiets op tafel te willen leggen.

Diegene die dat geven aan een diesel zou ik geen eten willen geven... Dus het kan altijd erger;)

Geplaatst:
Diegene die dat geven aan een diesel zou ik geen eten willen geven... Dus het kan altijd erger;)

Maar toch, voor dat geld heb je er één met een echt M-logo. :grin:

De velgen vind ik wel heel knap.

Geplaatst:
Maar toch, voor dat geld heb je er één met een echt M-logo. :grin:

Was ook mijn eerste gedacht hoor:lol: En dan weet ik het ook wel:D

Geplaatst:

Knap maar te hoog op z'n poten, amai nog niet.

Geplaatst:

Zal nog wat uitzakken denk ik. Vooraan staan sportieve BMW's altijd wat hoger, achteraan perfect.

Geplaatst:

ik denk eerder dat de transportblokken daar nog onder steken. Staat standaard zeker zo hoog niet!

Geplaatst:

Misschien heeft deze de adaptieve ophanging? Bij de F10 ligt de adaptieve ophanging ook hoger dan de M-sportophanging.

Geplaatst:

Zo in het grijs is dat M-pakket wel heeeeeel discreet zeg.

Ik dacht eerst dat het een "gewone" sport was.

Geplaatst:

Geen mistlampen? Bizar. Is nochtans geen M.

Ik kan niet op dat forum hier, is er iets speciaals mee?

Geplaatst:
Geen mistlampen? Bizar. Is nochtans geen M.

Ik kan niet op dat forum hier, is er iets speciaals mee?

is wel een US spec, heeft daar miss iets mee te maken?

Geplaatst:

't Is ook een xDrive, staat in z'n post.

Ja, waar zitten die mistlampen????

Geplaatst:
't Is ook een xDrive, staat in z'n post.

Ja, waar zitten die mistlampen????

Die auto mist lampen

Geplaatst:
Die auto mist lampen

:lolz:

Geplaatst:

Onze 135i heeft ook geen mistlampen.

Dat 'm zo hoog op z'n poten staat heeft niks met xDrive te maken. Deze heeft een adaptieve ophanging, waardoor 'm dus zo hoog op z'n poten staat. XDrive of niet, met deze adaptieve ophanging zal 'm even hoog liggen, net als bij de F10. Ook zal icm met xDrive wel geen M-sportophanging te verkrijgen zijn.

Gelukkig kan je dat netjes laten verlagen door bijvoorbeeld AC Schnitzer.:)

Geplaatst: (aangepast)
Onze 135i heeft ook geen mistlampen.

Dat 'm zo hoog op z'n poten staat heeft niks met xDrive te maken. Deze heeft een adaptieve ophanging, waardoor 'm dus zo hoog op z'n poten staat. XDrive of niet, met deze adaptieve ophanging zal 'm even hoog liggen, net als bij de F10. Ook zal icm met xDrive wel geen M-sportophanging te verkrijgen zijn.

Die mistlampen is gewoon omdat het een Amerikaanse is, in België heeft de 335i wel mistlampen als je M-pack neemt. 135i heeft dat idd ook nooit.

Wat de vering betreft: als je op de 3 adaptieve ophanging neemt is dat de adaptieve M-sportophanging. Volgens de foto's in de car configurator hangt die even laag als de gewone M-sportophanging. Deze adaptieve vering is ook te nemen op de xDrive, waardoor die ook verlaagd wordt. Volgens mij is degene in de foto's hierboven dus een xDrive met standaard ophanging...

aangepast door Phil

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in