Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net bericht gekregen dat ik op 27 juni uitgenodigd ben op het evenement ter gelegenheid van 60 jaar Alpina, in Buchloe  :o

50 jaar ;)

Geplaatst:

Excuseer meneer, 't was van excitementheid!

Geplaatst:

Net bericht gekregen dat ik op 27 juni uitgenodigd ben op het evenement ter gelegenheid van 60 jaar Alpina, in Buchloe  :o

27 juni 2025;)

:D

Geplaatst:

Terecht! Je bent niet voor niets één van de weinige Alpina classic car rijders. Enjoy!

Mocht ik dan niet in Goodwood zitten, ik zou gevraagd hebben of je mij als Alpina-lover mee wou nemen als gast.

Geplaatst:

Begrijpelijk, ik vermoed dat 't een van de knapste Alpina-evenementen wordt.

Geplaatst:

The one thing the D3 doesn't have.

Mmmmm.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Binnenin hoor je er niets van hoor :(

Geplaatst:

Maar je hoort wél nog een benzinemotor, zoals in de 335i. En geen diesel, zoals in een 335d.

Het verschil is niet groot, in absolute termen, maar is er wel.

Geplaatst:

Maar je hoort wél nog een benzinemotor, zoals in de 335i. En geen diesel, zoals in een 335d.

Het verschil is niet groot, in absolute termen, maar is er wel.

Sorry maar ik hoorde amper iets hoor, B3 was zware teleurstelling :(

Geplaatst:

Ik heb geen B3 gereden, wel 335i. Da's voor mij bijna perfect, kan ik weinig aan opmerken.

Ik heb wel D3 gereden, da's ongelofelijk impressionant maar minder leuk, een pak zelfs.

Zolang BMW geen M3 touring maakt, is er voor mij niks dat boven de B3 gaat. Ben er helemaal zeker van dat mij dat niet zou teleurstellen, laat staan zwaar.

Geplaatst:

Zolang BMW geen M3 touring maakt, is er voor mij niks dat boven de B3 gaat. Ben er helemaal zeker van dat mij dat niet zou teleurstellen, laat staan zwaar.

Ik had daarvoor natuurlijk een //M testgereden en dan is het verschil wel groot. Maar zonder dat beleef je het idd misschien totaal anders.

Geplaatst:

Die zoetgevooisde sound in dat fluweelzacht groene landschap, pfff :inlove:

Geplaatst:

Sorry maar ik hoorde amper iets hoor, B3 was zware teleurstelling :(

Dat is natuurlijk net de bedoeling... :-) Een B3 wil geen M3 zijn (en omgekeerd)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat is natuurlijk net de bedoeling... :-) Een B3 wil geen M3 zijn (en omgekeerd)

Zeg dat eens tegen gTa :)
Geplaatst:

Hoeft niet, ik snap dat. Vind dat goed zo.

Kiezen tussen M3 touring en B3 touring? Waarschijnlijk de M3.

Maar die is er niet. Kiezen tussen B3, D3 of iets anders? B3 for sure.

Geplaatst:

Vandaag had ik Roadster S heimwee. Wat een kist was dat toch!

Spontaan autoscout Europa opengezet: er staat een mooi rond aantal van te koop momenteel.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mobile idd enkele, 2 ervan zijn geen maand geleden ongeveer gelijktijdig te koop gekomen. Zomerse opportuniteiten!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Shit, da's lelijk. :D  En dan dat donkerblauw lederen stuur erbij. :cry:

En zonder GPS ook, da's ook best vreemd.

Geplaatst:

wauw (via bimmerboard):

FcUSHi.jpg6lfbow.jpghCUWMq.jpg

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid