Ga naar inhoud

ALPINA Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Vicious:

Ik vind het de knapste velgen sinds 15 jaar.

Daar kan ik je in volgen. Ik vind ze ook al beter dan de vorige serie. Maar imho kunnen ze niet tippen aan de Classics van de jaren'90 tot pakweg 2003.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-19 om 16:23 zei Pieter:

Hoho.

 

alpina-b7-biturbo-2017-c4334120420171516

 

alpina-b7-biturbo-2017-c4334120420171516

 

 

Zelfde eigenaar als die van de "Slowaakse" GT3 RS? 

Wonen volgens mij in Geluwe, want daar weet ik ook een nieuwe Panamera staan en een nieuwe AMG GT ook met Sk plaks.

Damn vent wat een auto's ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet overtuigd van die velgen. Ik mis een lip zoals op de Classics van 15jaar geleden. Desnoods staggered setup...

Idd.. Doet denken aan die 17" replicalpina's die ze op E30's zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze alvast 10 keer zo knap als de gewone velgen die op die generatie liggen/lagen (en op de generatie ervoor ook), die met de gebogen spaken en óók zonder lip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/26/2017 om 13:23 zei Rabbit:

Wonen volgens mij in Geluwe, want daar weet ik ook een nieuwe Panamera staan en een nieuwe AMG GT ook met Sk plaks.

Damn vent wat een auto's ... 

Er valt nog geld te verdienen in het transport 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Vicious:

Zot spel, vooral qua prijs :lol: 

Nooit gek geweest van de "oplossing" van Alpina om in het interieur van de E30 ook het hen zo typerende hout te voorzien. Dat trekt imo op niks.

Ook niet gek van wat met de velgen is uitgestoken (gepolierd lipje?).

Voor de rest best een tof ding, waar ik wel interesse in zou kunnen hebben mocht 'ie ongeveer 1/10e kosten van wat men er nu voor vraagt. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet graag foto's van auto's op gras. 

Zou voor mij al reden genoeg zijn om een paar duizend van de prijs af te pingelen. :D

$_20.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Vicious:

Fuck zeg :inlove:  Bijna nog geiler dan een E28 :inlove: 

Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat dat een behoorlijk scary apparaat moet zijn om mee te rijden. Zo'n E12 rijdt écht als een oude auto, dat wiebelt en glibbert en dweilt en hobbelt als de beste. (Alpina-ophanging zal wel e.e.a. verbeteren, neem ik aan.)  Maar 300 paarden en een kleine 500 (benzine-turbo!) Nm in zo'n wiebelkoets op zo'n oude banden en met een sper dat power oversteer nog eens des te makkelijker maakt ... dat moet echt een thrill zijn om mee te rijden. :inlove:  Zal wel alles ruim voldoende op voorhand aankondigen en het zal zeker niet snappy zijn (te weinig mechanische grip, te hoge Reifenquerschnitt, ...) maar toch, dat moet echt alle kanten op willen als je dat de sporen geeft. :inlove: 

I want.  Zeker in die kleur (met Alpina-interieur) is die fantastisch.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word er ook écht gelukkig van als ik zoiets zie staan!

Enkel die Pierburg-injectie... Zou een pest zijn om goed werkend te houden, en onderdelen zijn onvindbaar of peperduur.

Voor mij trouwens veel liever de E12 dan de E28...

alpina_historie_E12_B7_Turbo.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid