Ga naar inhoud

ALPINA Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

On 8/18/2017 at 7:15 PM, gTa said:

:D

Ik moet de vraag eigenlijk hier stellen: is de B3 S nog altijd voorzien van de N55 of is de "S" het gevolg van een overstap naar de B58?

Ja, basis is nog steeds de N55 voor de B3s of B4S.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx !

Ik neem aan dat ze deze modelgeneratie dan wel zullen uitdoen met de N55.

Zou leuk zijn om ze een B5 te zien brengen met een 450ish pk B58.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriend van mij. Zou de enige Aventurinrode D(/B)3 zijn. Heeft ook wel wat moeite gekost

image.jpg

aangepast door VanCamel
  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriend van mij. Zou de enige Aventurinrode D(/B)3 zijn. Heeft ook wel wat moeite gekost
image.jpg.c881696de5011a0ee5c3af616e00670e.jpg


Aha, de Rob! [emoji3] Inderdaad wel e machtig machien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schitterend ding.

Ik zou durven een render te vragen van een F31 in het originele Alpinagrün (een pak lichter dan het huidige), om te zien of dat me meer ligt dan het huidige groen.

B3 S Touring in Alpinagrün, combinatie met cognac gewolkt Lavalina II, Keder grün.

Smelt :inlove:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Diameter of gewoon in z'n geheel?

Ikherinner me dat @Porker sprak over de endtips die bij warmstoken circa 5cm langer werden.

Ik vind ze simpelweg niet ingetogen genoeg. Als je die van de E60 B5 of zelfs mijn E34 B10 bekijkt dan zijn dat zo'n schone, edele pijpkes. Sober, maar 'dezent'.

Die vier pijpen is wat te veel vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minutes ago, Vicious said:

Diameter of gewoon in z'n geheel?

Ikherinner me dat @Porker sprak over de endtips die bij warmstoken circa 5cm langer werden.

 

Klopt inderdaad, heb me altijd afgevraagd hoe dit komt, zit sowieso speling op, maar lucht beweging ofzoiets :huh:

Zo klinkt de D3 ook trouwens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alpinagruen I metallic, bedoel je dan. Lijkt me super, die combo. Maar die kleur wordt nooit meer gespoten, kk vraag me af waarom.

Cognac gewolkt ligt niet super id markt, gok ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welja, geen idee van de exacte naam. Ik kan me ook niet voorstellen (herinneren) dat die ooit Alpinagrün I metallic werd genoemd, maar gewoon Alpinagrün, tot de nieuwe Alpinagrün II metallic werd geïntroduceerd?

Ik vermoed dat dat vanaf de E60/E90 was, toch? Er zijn nog E39's in het oude groen geleverd, idem met E46.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid