Ga naar inhoud

ALPINA Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik vind ze alleszins niet lelijk. Wel zijn ze een merde om te poetsen. Je ziet achter de spaken dat de velgrand verdikt, en de spaken komen niet tot tegen deze verdikking, dus kan je daar telkens met je vinger achter beginnen vegen om proper te krijgen. En, het is net in deze rand dat het vuil het hardnekkigst blijft hangen. Ik heb er in Frankfurt speciaal op gelet. Merde!!!

1837732-2017.10.27.13.35.30-WAPBF3300JXR

Ik blijf trouwens 20" ook te groot vinden voor de BMW 3/4. Ook die 20" M-velgen zijn niet lelijk qua design, maar ze zijn te groot waardoor de profielhoogte van de band te klein is.

Op de 5 heb je ook deze 20" wielen, en daar vind ik de grootte perfect omdat er net dat meer band rond de velg zit. Ook ligt de Alpina B5/D5s een stuk lager dan de 'gewone' BMW's. Perfectie qua stance imo!!

BMW-ALPINA-D5S-11.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:inlove:

Als touring, en zonder verduisterde ruiten achteraan. Veel knapper ook dan een gewone 5 met M-sportpakket. Ik ben ondertussen een benzine-liefhebber, maar een gelijk uitgeruste 540i xDrive touring kost maar 10k minder dan een D5s touring, waardoor ik met plezier terug diesel zou gaan rijden. B5 is natuurlijk de overtreffende trap, maar helaas ook voor mijn portemonnee.

Eigenlijk voldoet deze Alpina D5s aan al mijn eisen: Mooi, superchique binnen met veel leder, een zeer goed multimedia met heerlijk soundsystem, autonoom rijden, trekhaak, de perfecte stance met z'n dikke 20" wielen met Michelin rubber en de perfecte hoogte qua ophanging, exclusief als Alpina, gemakkelijk als break, zal zowel comfortabel als ook sportief rijden, veel power, en gaat niet rammelen, ... Ik zou niet weten wat ik nog meer zou willen.

alpina-b5-biturbo-touring-2017-c98112310

Alpina-B5-0924.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Vicious zei:

Ik vind ze fantastisch. :inlove:  Zo veel mooier dan de versie die we de laatste jaren zagen, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Alpina heeft heel lange tijd optioneel Recaro's aangeboden (die beduidend beter zaten dan de BMW-zetels). Kostelijke optie.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Phil zei:

Wat zijn dat voor zetels maat. :blink:

 

Elektrisch verstellbare Recaro-Sitze (ohne Memory) mit pneumatischer Lordosenstütze, sowie Sitzheizung und Sitzbelüftung

:D 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid