Ga naar inhoud

Mclaren Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...

Een dunnere laklaag bestaat niet, denk ik...
Extreem vét, extreem duur ook dacht ik, 250k ofzo?
Maja daar heb je in de Bentley Bentayga nog geen klokje voor.
Doe maar zo, in't zilver met rode kuipjes, klaar, dankuwel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dunnere laklaag bestaat niet, denk ik...

Extreem vét, extreem duur ook dacht ik, 250k ofzo?

Maja daar heb je in de Bentley Bentayga nog geen klokje voor.

Doe maar zo, in't zilver met rode kuipjes, klaar, dankuwel!

Is dat een laklaag? :-o  Ook bij Bugatti, toen?

 

Ik was altijd in de veronderstelling dat dat gekleurd carbon was. Dus: koolstofvezelmatten die met (zeer minutieus) gekleurde hars is ingestreken en uitgehard (in plaats van kleurloze hars). Niet eenvoudig om een uniforme kleurlaag te krijgen, maar met de high tech skills waarmee ze vandaag de dag "carbon" maken moet dat kunnen, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ook aan gekleurd Carbon. Dat bestaat al langer en dan gewoon een kleurloze lak erover. Zoals bij de zonda. Die kon je ook in puur Carbon krijgen met een blanke lak over, ipv in een kleur gespoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Een beetje laat, maar het is dus een laklaag. :)

 

 

The latest customer project completed by the team at McLaren Special Operations, through its MSO Bespoke division, showcases the craftsmanship and levels of tailoring available to all McLaren owners. The McLaren P1™ by MSO, one of the 375 road legal versions produced, is presented with a full visual carbon fibre body which has been hand-laid, with a bespoke 'Lio Blue' tinted lacquer. The Geneva Motor Show marks the first time the full visual carbon fibre body conversion has been displayed publicly after it was made available to McLaren P1™ customers earlier this year. Other key upgrades completed by MSO include a gloss black finish to the wheels, an extensive retrim of the interior with carbon black Alcantara® and contrasting blue stitching, and a 24-carat gold exhaust heatshield in a homage to the McLaren F1.

 

http://www.autoblog.com/2016/02/17/mclaren-675lt-spider-p1-carbon-fiber/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid