BMWMB 9.786 Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Zeer mooie auto, en gelukkig nog met 6 cilinder (en niet de 4 cilinder zoals in de C63), maar met de elektrische aandrijving aan boord weegt dit ding wel 2350kg. Ook hoop ik dat het motorgeluid binnen niet vals is door versterking via de luidsprekers zoals bij de S63, want dat is gewoon vreselijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.786 Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Ik heb ook eens een E53 AMG Coupé geconfigureerd, en tot mijn verrassing is deze zelfs flink goedkoper dan de E450d die ik samenstelde een paar weken geleden. 117k voor de E450d, en nu 102k voor de E53 AMG Coupé. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Super95 187 Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Als je wilt genieten van de AMG 6 in lijn moet je hem best niet opladen? Blijft een vreemde combinatie zo een performance plugin, waar is dit echt goed in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart 2 minutes ago, Super95 said: Blijft een vreemde combinatie zo een performance plugin, waar is dit echt goed in? Voor de klant: fiscaliteit. Voor Mercedes: CO2 van de vloot naar beneden trekken en boetes vermijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Super95 187 Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Daar is hij goed in, maar niet echt goed, EQE doet dat beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.513 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 12 uren geleden, Super95 zei: Daar is hij goed in, maar niet echt goed, EQE doet dat beter. Maar da's geen E Klasse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.161 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Ik wil hem zo wel! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 13 hours ago, Super95 said: Daar is hij goed in, maar niet echt goed, EQE doet dat beter. Het gaat niet over een EV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.124 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 18 uren geleden, Rabbit zei: Wat een kist jammer dat die nog niet bestond toen ik de x5 bestelde. Nu zal vermoedelijk wel duur worden What the ... WTFWAAUW Looks van het base model zijn spot on. Extra's van de E53AMG lijken zeer goed verteerbaar. Specs lijken bonkers. Waauw. Misschien wel een kunnertje over een jaar of 3, ter vervanging van (als ze 'm dan nog heeft ) '6 GT. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.218 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Waarom zit dit niet in de C, vraag ik me dan af? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Segmentering Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.786 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart De vorige C had toch ook een V8 zoals de E en de S. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.388 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 5 uren geleden, Krikkie zei: Ik wil hem zo wel! Voor mij dan de 450D 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.161 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 1 minuut geleden, flupke73 zei: Voor mij dan de 450D Ik heb schrik om nog een diesel te kopen, zelfs moest het nuttig zijn als ik veel kilometers zou doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.388 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart geregeld veel kilometers in 1 rit doen, dat maakt zo'n diesel nog te verantwoorden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.668 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 3 uren geleden, gTa zei: What the ... WTFWAAUW Looks van het base model zijn spot on. Extra's van de E53AMG lijken zeer goed verteerbaar. Specs lijken bonkers. Waauw. Misschien wel een kunnertje over een jaar of 3, ter vervanging van (als ze 'm dan nog heeft ) '6 GT. zeer geslaagd idd, enkel twijfels omtrent die nep luchtuitlaatjes/design-elementje op de zijkant (zoals C63SE) 3 uren geleden, ir_fuel zei: Segmentering idd, zonder naar hun klanten of de markt de luisteren dit blijft de topversie, of dat was toch de bedoeling… 1 uur geleden, flupke73 zei: Voor mij dan de 450D altijd 1 uur geleden, Krikkie zei: Ik heb schrik om nog een diesel te kopen, zelfs moest het nuttig zijn als ik veel kilometers zou doen. schrik? welke redenering? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.161 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Zojuist, William Blake zei: schrik? welke redenering? Dat ze diesels sneller gaan verbannen dan benzine auto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.668 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 1 minuut geleden, Krikkie zei: Dat ze diesels sneller gaan verbannen dan benzine auto's. baneet, gewoon lekker dieselen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.124 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Het zal best dat de 450d een beer van een motor is, maar mij maak je niet gek. Altijd de 450. Meer dan koppel genoeg en vier keer de loopcultuur van een zelfontbrander. (Disclaimer: ik ga voort op mijn 40d/40i ervaringen bij BMW. De Benz 450 zou al een slechte motor én de 450d een wereldmotor moeten zijn eer ik dat bij Benz dus andersom kies.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.230 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Op 27/2/2024 om 19:02, berengun zei: een E break all terrain (wat ik wel leuker en leuker vind) blijkt maar gehomologeerd met 84kg kogeldruk op de trekhaak (in lijn met elke andere E), en dus minder dan de GLC die 100kg aankan... damn Waar lees je die specs? Wist niet dat ze dat zo beschreven? Hoe vertaalt zich dat toch wat het effectief mag trekken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.124 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.668 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 11 minuten geleden, gTa zei: Het zal best dat de 450d een beer van een motor is, maar mij maak je niet gek. Altijd de 450. Meer dan koppel genoeg en vier keer de loopcultuur van een zelfontbrander. (Disclaimer: ik ga voort op mijn 40d/40i ervaringen bij BMW. De Benz 450 zou al een slechte motor én de 450d een wereldmotor moeten zijn eer ik dat bij Benz dus andersom kies.) can’t go wrong, hangt af van de toepassing hoofdingenieur W223 verkiest ook 350/450d Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.124 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Meteen al op de juiste velgen (voor mij), wel liever een kleur met wat diepte in en 't mag ook helder (zonder zwart glas). Voor de rest: waauw. I'm in love. Zes-in-lijn met sportieve klank (de vorige E 53 AMG vond ik ook al prachtig klinken), mogelijkheid tot een beperkter aantal full electric km (zo je wil), assistentie van de thermische motor in de vorm van die electro shizzle, ... Yep, 't zou zonder twijfelen die zijn, mocht ik nu iets nieuws moeten kopen als gezins- en reisauto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.668 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart 1 minuut geleden, gTa zei: Meteen al op de juiste velgen (voor mij), wel liever een kleur met wat diepte in en 't mag ook helder (zonder zwart glas). Voor de rest: waauw. I'm in love. Zes-in-lijn met sportieve klank (de vorige E 53 AMG vond ik ook al prachtig klinken), mogelijkheid tot een beperkter aantal full electric km (zo je wil), assistentie van de thermische motor in de vorm van die electro shizzle, ... Yep, 't zou zonder twijfelen die zijn, mocht ik nu iets nieuws moeten kopen als gezins- en reisauto. 100 km e-range is toch stevig… geweldig pakket idd, had die vorig jaar bestaan…. (idem GLE 53 PHEV) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.124 Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart Ja, ik zag die GLE 53 AMG onlangs, bestaat nu een 2e versie van, met serieus wat e-bereik maar vooral: een proper lage co²-uitstoot. Interessant! Dit is ongeveer hetzelfde, met dan nog iets meer sportiviteit in de benzinemotor? That said: bij de E zal je geen keuze hebben, maar bij de GLE vraag ik me wel af wat voor een 100% privé koper/gebruiker de betere keuze is. Heel de electroshizzle weegt wel een pak, plus als het daar ergens stuk gaat (ooit) is het wel prijzig. Ik neig toch nog naar de zuivere benzine, dan. (Gesteld dat de keuze er zou zijn, bij de E, quod non. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.