Ga naar inhoud

ASMR maar dan anders: AutoMinded Summer Motorcycle Rit !

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
19 minuten geleden, GTX zei:

Huh wat? Dat je de SF zou wegdoen verbaast mij niets maar de Aprilia

Ja, ik twijfel nog. De Aprilia is goedkoop genoeg om zomaar staan te hebben zonder dat ik er veel moet mee rijden. Probleem is eerder dat ik minder en minder rij, en mij meer en meer zorgen maak over het rijden met de motor. Eens ik er op zit is het geen issue en rijd ik meestal veel te hard, waarna ik er dan afstap en de komende 2 weken hoop dat er geen boetes in de bus vallen. Paar close calls gehad de laatste jaren ook...ja de liefde is wat zoek voor het moment.

Geplaatst:
9 uren geleden, Ice_Ken zei:

Ja, ik twijfel nog. De Aprilia is goedkoop genoeg om zomaar staan te hebben zonder dat ik er veel moet mee rijden. Probleem is eerder dat ik minder en minder rij, en mij meer en meer zorgen maak over het rijden met de motor. Eens ik er op zit is het geen issue en rijd ik meestal veel te hard, waarna ik er dan afstap en de komende 2 weken hoop dat er geen boetes in de bus vallen. Paar close calls gehad de laatste jaren ook...ja de liefde is wat zoek voor het moment.

Dat kan ik begrijpen.. de boetes kan je zelf wat in de hand houden maar close calls is een ander paar mouwen. Natuurlijk is de Aprilia een machine die uitnodigt om hard te rijden. Is een andere, oude oldie geen idee? Aangezien je toch weinig rijdt en nogal goed kunt sleutelen (ahum :D ) kan dat nog een leuk projectje worden. 

Geplaatst:
1 uur terug, GTX zei:

Dat kan ik begrijpen.. de boetes kan je zelf wat in de hand houden maar close calls is een ander paar mouwen. Natuurlijk is de Aprilia een machine die uitnodigt om hard te rijden. Is een andere, oude oldie geen idee? Aangezien je toch weinig rijdt en nogal goed kunt sleutelen (ahum :D ) kan dat nog een leuk projectje worden. 

Nee, projecten zijn moneypits en ik probeer dat wat te minderen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid