Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

Op 9/11/2020 om 21:17, Monterey Jack zei:

@Brunault, reed jij deze namiddag met de 190 2.5 op de E40? Er is me eentje vrij vlot voorbij gereden, in de werken in Groot-Bijgaarden. Moet ergens rond 17u-17u15 geweest zijn.

Aan de manier van rijden denk ik niet dat het iemand anders kan zijn :D ('t is te zeggen, het spel gebruiken waarvoor het dient)

Het was ik niet 

De 190 staat voorlopig te verkommeren in de garage

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Brunault zei:

Het was ik niet 

De 190 staat voorlopig te verkommeren in de garage

Hoe is het nog met je vrouw, Brunault, is alles een beetje gestabiliseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 12/11/2020 om 20:38, Bompa zei:

Hoe is het nog met je vrouw, Brunault, is alles een beetje gestabiliseerd?

Het gaat traag vooruit 

Ze moet nu regelmatig naar het psychologisch centrum om te evalueren en oefeningen aan te passen

We zitten nu in een zware periode in de zaak en hebben een luxeprobleem dat we een hoop meer omzet draaien 

Daarom is het nu zeer stil op AM van mijn kant

  • Vind ik leuk 4
  • Verdrietig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@PJH heeft zijn Lotus in de gracht geduwd en is eindelijk teruggekeerd naar zijn grote liefde (excuses voor de vage foto. Met een vuile voorruit in de rapte een foto pakken is niet zo evident :D )

IMG_1549.jpg

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Amai, al 5 keer bij de tandarts geweest dit jaar 😲

Ik heb al verschillende keren een afspraak proberen te maken, gewoon jaarlijkse controle, maar geraak niet binnen wegens fucking corona.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, knight-rider said:

Amai, al 5 keer bij de tandarts geweest dit jaar 😲

 

Ja, tof he :lolz: 

Hopelijk zijn we er nu voor even vanaf. Enfin ... dat zei ik vorige keer ook.

 

voor controle moet ik geen afspraak maken, die stuurt me zelf een uitnodiging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vorig jaar ben ik ook nog verschillende keren moeten gaan met wat problemen.

Normaal gezien krijg ik ook altijd een uitnodiging, maar dit keer niet, dus zelf gebeld voor een afspraak, maar wegens corona deden ze geen gewone controle, dan maar naar een andere tandarts gebeld, als er een probleem was kon ik een afspraak maken, voor controle moest ik bij mijn eigen tandarts zijn ....

Hopelijk gaan ze volgend jaar niet moeilijk doen bij het ziekenfonds, want als je niet jaarlijks op controle gaat krijg je normaal gezien minder terug betaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, knight-rider zei:

Amai, al 5 keer bij de tandarts geweest dit jaar 😲

Ik heb al verschillende keren een afspraak proberen te maken, gewoon jaarlijkse controle, maar geraak niet binnen wegens fucking corona.

Gisteren gebeld voor mijn zoon en vandaag al kunnen gaan 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, knight-rider zei:

Normaal gezien krijg ik ook altijd een uitnodiging, maar dit keer niet, dus zelf gebeld voor een afspraak, maar wegens corona deden ze geen gewone controle, dan maar naar een andere tandarts gebeld, als er een probleem was kon ik een afspraak maken, voor controle moest ik bij mijn eigen tandarts zijn ....

Vreemd, de onze wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, knight-rider zei:

Hopelijk gaan ze volgend jaar niet moeilijk doen bij het ziekenfonds, want als je niet jaarlijks op controle gaat krijg je normaal gezien minder terug betaald. 

Nee, zolang je in 2019 nog op jaarlijks onderzoek geweest bent is het ok.

Zou ook op jaarlijks onderzoek moeten gaan, maar mijn tandarts is nog bezig met het wegwerken van de achterstand door de eerste lockdown...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een aantal keren moeten gaan, en dat was (afgezien van de eerste twee) nooit met een afspraak genomen tijdens het laatste bezoek. Gewoon bellen met een probleem en ik heb altijd snel een afspraak gehad. Die van gisteren, daar had ik maandag voor gebeld bv.

Ben dan ook ne goeie klant, ga daar al sinds mijn 5 jaar ofzo :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmjah maar hij heeft dan toch ne keer een jaar of 25 geleden uwen externe beugel met luskes achter uw oren een beteke te hard aangespannen, peizek! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is een beetje gelijk mijne coiffeur tot m'n 15e (ongeveer): Taelman in Kortrijk. (Menig forummer kent die zaak.)  Smeet altijd ne serieuzen dot gel in mijn haar (op mijn vraag). 't Resultaat is er nu ook naar. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, gTa said:

't Is een beetje gelijk mijne coiffeur tot m'n 15e (ongeveer): Taelman in Kortrijk. (Menig forummer kent die zaak.)  Smeet altijd ne serieuzen dot gel in mijn haar (op mijn vraag). 't Resultaat is er nu ook naar. :D 

Volgens mij is dat omdat je naliet 20 BEF wisselgeld in de pollen te duwen van je kapper die bij het verlaten van de zaak de deur voor je open hield.

Zelf ben ik daar klant sinds m’n eerste lokken. Kijk wat dat wél doen heeft opgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ICM zei:

Volgens mij is dat omdat je naliet 20 BEF wisselgeld in de pollen te duwen van je kapper die bij het verlaten van de zaak de deur voor je open hield.

Zelf ben ik daar klant sinds m’n eerste lokken. Kijk wat dat wél doen heeft opgeleverd.

Strange, want ik ben ook veel bij Taelman geweest en gaf op het laatst zelfs 2€ extra. 

Mijn haar al eens gezien?

😄

Nu ga ik bij iemand anders, eentje met dikke tetten😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, toere said:

Strange, want ik ben ook veel bij Taelman geweest en gaf op het laatst zelfs 2€ extra. 

Mijn haar al eens gezien?

😄

Nu ga ik bij iemand anders, eentje met dikke tetten😜

2 euro extra?? Ze zullen al genoeg aan je hebben verdiend zeker, zodat ze je met een gerust hart konden laten oprotten? 😬

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid