Lotuzzz 15.106 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Zat er toch aan te komen. Atmo 2.4... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.137 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 4 minuten geleden, Lotuzzz zei: Zat er toch aan te komen. Atmo 2.4... Is dit WLTP 246 en NEDC2.0 216gr? Ik ging sowieso uit van een cijfer tussen 210-220. Maar zou aangenaam zijn mocht dit eerder aan de ondergrens gaan liggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 907 Geplaatst: 22 november 2021 Delen Geplaatst: 22 november 2021 Eens een simulatie ingevoerd op https://belastingen.fenb.be/ui/public/vkb/simulatie Gebruikte waarden 2400 CC , euro6, prive, CO2 246g WLTP , en ik kom uit op BIV 6.775,98 en jaarlijks 741,92 . boven op zegge 35000 ? 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.137 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Haal em zolang het duurt: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/toyota-gr86-sale-just-two-years-due-new-regulations Te bezichtigen op de Essen Motorshow: Te Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.667 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 On 11/22/2021 at 8:05 PM, mrbbs said: Slik, die CO2, hopelijk kunnen ze daar nog iets aan doen: Ja, door er een turbo op te steken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.667 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 On 11/19/2021 at 3:37 PM, Ceke said: Dat gelooft toch niemand? Alsof je die 10kg van een turbo gaat voelen op het gewicht van zo'n wagen? Dan mag je hem nog op een stoel op het dak zetten. Idem met grotere remmen. Kost gewoon veel meer om te maken en meer kans op problemen achteraf. Atmo is gewoon de veiligere en goedkopere keuze voor een wagen die vaak in de limiter gaat gereden worden en waar drifters mee aan de slag gaan. Uw blok wordt ook wel een stuk zwaarder en je hebt zwaardere koeling nodig. Loopt toch allemaal op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ceke 2.239 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 2 uren geleden, ir_fuel zei: Uw blok wordt ook wel een stuk zwaarder en je hebt zwaardere koeling nodig. Loopt toch allemaal op. Ik voel geen verschil tussen een MX5 ND 1.5 en 2.0 qua roll of zwaar op de neus. En de ene heeft een turbo en de andere niet... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.600 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 2 uren geleden, mrbbs zei: Haal em zolang het duurt: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/toyota-gr86-sale-just-two-years-due-new-regulations Te bezichtigen op de Essen Motorshow: Te Welke safety regulations hebben ze het precies over, enig idee? Het zegt me zo niets... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.600 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Zojuist, Ceke zei: Ik voel geen verschil tussen een MX5 ND 1.5 en 2.0 qua roll of zwaar op de neus. En de ene heeft een turbo en de andere niet... Denk dat je een beetje (heel erg) mis bent.... MX-5 is altijd NA 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.300 Geplaatst: 2 december 2021 Delen Geplaatst: 2 december 2021 Die BIV wtf???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.137 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 7 uren geleden, msxx zei: Welke safety regulations hebben ze het precies over, enig idee? Het zegt me zo niets... Het gaat hem om de emissie regulations. Wel content dat ze hem alsnog naar Europa brengen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 553 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 11 uren geleden, mrbbs zei: Haal em zolang het duurt: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/toyota-gr86-sale-just-two-years-due-new-regulations Godverdomme Einde is echt wel in zicht nu voor de betaalbare sportwagen. Geen Clio RS meer, geen Peugeot GTI, deze dan nog...beste is achter de rug lijkt me. Toch content dat Toyota hem toch nog naar hier gehaald heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.106 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 4 minuten geleden, Dimitri zei: Godverdomme Einde is echt wel in zicht nu voor de betaalbare sportwagen. Geen Clio RS meer, geen Peugeot GTI, deze dan nog...beste is achter de rug lijkt me. Toch content dat Toyota hem toch nog naar hier gehaald heeft. MX-5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 553 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 13 minuten geleden, Lotuzzz zei: MX-5 Daar pas ik niet in met mijn 1m93 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.600 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Zojuist, Dimitri zei: Daar pas ik niet in met mijn 1m93 Stoelverlaging, dan lukt dat wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 553 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 4 minuten geleden, msxx zei: Stoelverlaging, dan lukt dat wel. Serieus? Lijkt me toch straf, ik ben nu toch echt wel een heel stuk te lang momenteel, zou het dak langs geen kanten kunnen sluiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.600 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 2 minuten geleden, Dimitri zei: Serieus? Lijkt me toch straf, ik ben nu toch echt wel een heel stuk te lang momenteel, zou het dak langs geen kanten kunnen sluiten. Iedereen is anders he (verhouding boven/onderlichaam, manier van zitten, etc.). Met 1m89 was het voor mij krap maar doenbaar. Sinds de verlaging is het ronduit goed. De beperking was eigenlijk vooral wat ik kon zien zonder te bukken, oftewel ik zat tegen de binnenspiegel/raamlijst aan te kijken. Dat is nu een pak beter. Mijn haar raakte soms het dak, nu helemaal niet meer. Verlaging was in totaal 32mm. Stoel kan ik niet meer verstellen, maar dat is in mijn geval ook niet nodig. https://pacomotorsports.com/product/nd-miata-seat-lowering-brackets/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ceke 2.239 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 10 uren geleden, msxx zei: Denk dat je een beetje (heel erg) mis bent.... MX-5 is altijd NA Wow ja, weet niet waar ik zat met mn gedachten gisteren... Heb er ondertussen al zoveel zien passeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luv4DLM 806 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 1 uur terug, Dimitri zei: Daar pas ik niet in met mijn 1m93 1m93 en met het verstelbaar stuur geen enkel probleem. De ND is wel een pak kleiner als de NA, daar had ik echt een zee aan ruimte bij wijze van spreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.080 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 1 uur geleden, Dimitri zei: Daar pas ik niet in met mijn 1m93 Beperkt toch serieus hard onze keuzes he! Ben zelf 1m90 met een lang bovenlichaam, zelfs bij mijn Mercedes W204 kom ik bijna tot tegen het dak. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiely 77 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 2 uren geleden, msxx zei: Iedereen is anders he (verhouding boven/onderlichaam, manier van zitten, etc.). Met 1m89 was het voor mij krap maar doenbaar. Sinds de verlaging is het ronduit goed. De beperking was eigenlijk vooral wat ik kon zien zonder te bukken, oftewel ik zat tegen de binnenspiegel/raamlijst aan te kijken. Dat is nu een pak beter. Mijn haar raakte soms het dak, nu helemaal niet meer. Verlaging was in totaal 32mm. Stoel kan ik niet meer verstellen, maar dat is in mijn geval ook niet nodig. https://pacomotorsports.com/product/nd-miata-seat-lowering-brackets/ Waar kunnen we komen testen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.137 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Ik pas met mijn 1m93 (langer bovenlijf) niet in een ND Miata. Zetel kon niet ver genoeg achteruit en probleem in de hoogte. Zelfs als de zetel met 3cm zou zakken had het niet gelukt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.872 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 13 uren geleden, msxx zei: Welke safety regulations hebben ze het precies over, enig idee? Het zegt me zo niets... Cybersecurity en software update management aka CSMS en Sums. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwood 278 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 Toch wel een prachtige auto… maar als ik de biv hierboven lees… Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.137 Geplaatst: 3 december 2021 Delen Geplaatst: 3 december 2021 32 minuten geleden, Elwood zei: Toch wel een prachtige auto… maar als ik de biv hierboven lees… biv klopt volgens mij niet. Volgens mijn laatste berekening was dat tussen 2500-3500 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.