Ga naar inhoud

Toyota GR86


3000

Aanbevolen berichten

Ondanks dat het straks meer van hetzelfde wordt is het wel een auto dat ik in totaal 7 jaar mee gereden heb. Geen enkele fabrikant biedt op vandaag hetzelfde en haal ik de fun eruit die ik zo graag wil. Op de kleine baantjes is deze super geschikt en op een occassionele trackday heb ik ook wel mijn plezier. Met de nieuwe motor mag ik hopen dat ik niet meer de traagste van de bende ben en de verschillen wat minder groot worden. Hoe hij eruit ziet is voor mij minder belangrijk, zie je toch niet als je ermee rijdt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ben er ook volledig zot van, qua design en concept is het er echt wel boenk op voor mij 😃

Jammer dat ik een grotere koffer nodig heb voor mijn viervoeter, anders stond hij sowieso op het lijstje hier 😕 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ook volledig zot van, qua design en concept is het er echt wel boenk op voor mij [emoji2]
Jammer dat ik een grotere koffer nodig heb voor mijn viervoeter, anders stond hij sowieso op het lijstje hier [emoji53] 

De viervoeter is het enige die op de achterbank past [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn bronnen zou de GR86 voor Europa zijn uitgesteld tot Q4 2022. Wel nog geen reden te weten gekomen. Ik ga er alvast achteraan.. ik ben niet akkoord 🤔

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/6/2021 om 19:45, Balleke zei:


De viervoeter is het enige die op de achterbank past emoji6.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

Beestje moet er nog fatsoenlijk kunnen liggen 😃 één van de betere filmpjes dat ik tot nu toe vond over deGR86:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Mooi filmpje die goed de balans laat zien van de auto. Auto gaat zo'n 1270kg gaan wegen.

Kijk vanaf 13 min tot het einde.

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De mannen van Savageeese, die al heel wat ervaring hebben met de vorige generatie, zijn er echt wel heel enthousiast over. Heel erg benieuwd naar hun gedetailleerde review, qua reviews zijn ze toch wel de referentie aan het worden imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Dimitri said:

De mannen van Savageeese, die al heel wat ervaring hebben met de vorige generatie, zijn er echt wel heel enthousiast over. Heel erg benieuwd naar hun gedetailleerde review, qua reviews zijn ze toch wel de referentie aan het worden imo.

Ja, het gaat terug een vree tof ding zijn om mee te knallen. En idd, Savagegeese is er eentje van de weinige die nog echte reviews maakt zonder hen aan te trekken van iets, echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Dimitri zei:

De mannen van Savageeese, die al heel wat ervaring hebben met de vorige generatie, zijn er echt wel heel enthousiast over. Heel erg benieuwd naar hun gedetailleerde review, qua reviews zijn ze toch wel de referentie aan het worden imo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid