Ga naar inhoud

Toyota GR86


3000

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
3 uren geleden, Dimitri zei:

echt een zot knap ding zo, en praktisch. Moest hij zo op de markt verschijnen was de bestelbon al ondertekend 😁

 

 

OMG zo vet :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Savagegeese zegt het over de GT, 'doesn't trailbrake, doesn't rotate under braking'. Dat vind ik ook wel maar ik dacht dat het wel aan mij ging liggen, en ik weet niet of mensen dat op een of andere manier aan de setup corrigeren. Maar ben benieuwd of de GR dat beter aanpakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dyno aan de wielen:

Oude GT86: 162pk 

Nieuwe GR86: 209pk

Maar vooral het koppel zou een grote verbetering zijn, die veel vroeger piekt in de rev-range.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een interessante video van hun,  denk wel persoonlijk dat de 86 de beste van de drie is.

De Mazda is echt wel heel klein, te klein voor mij. De Honda lijkt me ook wel de betere/ leukere motor te hebben, maar een 15 jaar oude AP2 zal niet minder kosten dan deze nieuwe GR86. En dan is de keuze rap gemaakt denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
1 uur geleden, Tjeu zei:

2.4l Turbo Engine? Heb ik ergens iets gemist? 

Gaan ze direct in de verdediging terwijl dat niet nodig is. Was altijd de juiste beslissing om een NA auto te zijn.

image.png.63f418920f7812d3cc74ad56ffbd7149.png

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mrbbs zei:

Gaan ze direct in de verdediging terwijl dat niet nodig is. Was altijd de juiste beslissing om een NA auto te zijn.

image.png.63f418920f7812d3cc74ad56ffbd7149.png

Dat gelooft toch niemand? Alsof je die 10kg van een turbo gaat voelen op het gewicht van zo'n wagen? Dan mag je hem nog op een stoel op het dak zetten. Idem met grotere remmen. 

Kost gewoon veel meer om te maken en meer kans op problemen achteraf. Atmo is gewoon de veiligere en goedkopere keuze voor een wagen die vaak in de limiter gaat gereden worden en waar drifters mee aan de slag gaan. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Ceke zei:

Dat gelooft toch niemand? Alsof je die 10kg van een turbo gaat voelen op het gewicht van zo'n wagen? Dan mag je hem nog op een stoel op het dak zetten. Idem met grotere remmen. 

Kost gewoon veel meer om te maken en meer kans op problemen achteraf. Atmo is gewoon de veiligere en goedkopere keuze voor een wagen die vaak in de limiter gaat gereden worden en waar drifters mee aan de slag gaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid