Ga naar inhoud

Ruimere auto


toere

Aanbevolen berichten

Het forum geeft budgettair correct en praktisch advies.

Nu heb ik alles meegemaakt.

 

De juiste oplossing is trouwens een Lotus (en nee, geen SUV)/Caterham/Atom bijkopen. Dan kan de madam met de Porsche rijden met 1 hond er in, en jij rijdt er achter met de nieuwe auto met de 2e hond aan boord. 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, toere zei:

Zou mij een dikke 1500€ kosten. 

En dan heb ik ter plaatse geen cabrio😁

Is dat zo erg ter plaatse geen cabrio hebben?

Ik keek efkes rond en ik krijg een Volvo XC40 voor 600 euro aangeboden, een Volvo V60 voor 880, een Seat Formentor voor 618 euro en een Grand Scenic voor 835. En da's zonder echt te zoeken. Gewoon zaterdag 19.Aug tot zaterdag 2.Sept. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, PJH zei:

Het forum geeft budgettair correct en praktisch advies.

Nu heb ik alles meegemaakt.

 

De juiste oplossing is trouwens een Lotus (en nee, geen SUV)/Caterham/Atom bijkopen. Dan kan de madam met de Porsche rijden met 1 hond er in, en jij rijdt er achter met de nieuwe auto met de 2e hond aan boord. 

dat lijkt er al beter op. Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, PJH zei:

Het forum geeft budgettair correct en praktisch advies.

Nu heb ik alles meegemaakt.

 

De juiste oplossing is trouwens een Lotus (en nee, geen SUV)/Caterham/Atom bijkopen. Dan kan de madam met de Porsche rijden met 1 hond er in, en jij rijdt er achter met de nieuwe auto met de 2e hond aan boord. 

Het forum is vooral goed in het maken van andermans rekening om zo hun eigen afgunst weg te moffelen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Is dat zo erg ter plaatse geen cabrio hebben?

Ik keek efkes rond en ik krijg een Volvo XC40 voor 600 euro aangeboden, een Volvo V60 voor 880, een Seat Formentor voor 618 euro en een Grand Scenic voor 835. En da's zonder echt te zoeken. Gewoon zaterdag 19.Aug tot zaterdag 2.Sept. 

Erg niet maar als je een cabrio hebt is het nog zo leuk als je die ter plaatse hebt.

Waar vindt je dat zo goedkoop huren? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, toere zei:

Erg niet maar als je een cabrio hebt is het nog zo leuk als je die ter plaatse hebt.

Waar vindt je dat zo goedkoop huren? 

 

Simpel. Gewoon op de websites van Hertz, Europcar, Avis,... Best is er luchthavens uit te pikken. In België ben je best af een auto van Zaventem te huren. Moet je dus best efkes met de trein naar daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man man huurauto's vorige week bij Avis een Renault Arkana meegekregen. Officieel de slechtste auto waar ik OOIT meer reed. Wat was me dat zeg.......... ze hadden daar vergeten een moteur in te steken. Daarnaast een wiebele sturing van mijn kl****

Ik wist niet dat men zo een slechte wagens nog maakt. Absoluut dieptepunt. 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Man man man huurauto's vorige week bij Avis een Renault Arkana meegekregen. Officieel de slechtste auto waar ik OOIT meer reed. Wat was me dat zeg.......... ze hadden daar vergeten een moteur in te steken. Daarnaast een wiebele sturing van mijn kl****

Ik wist niet dat men zo een slechte wagens nog maakt. Absoluut dieptepunt. 

Ge moet es meer met renters rijden dan. 😂

Er worden nog echt veel slechte autos gemaakt, en niet enkel bij Renault maar ook bij de zogenaamde prestigemerken. 

Maar je kan soms ook aangenaam verrast zijn. Toyota HR-V was bvb stukken beter dan ik verwachtte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Man man man huurauto's vorige week bij Avis een Renault Arkana meegekregen. Officieel de slechtste auto waar ik OOIT meer reed. Wat was me dat zeg.......... ze hadden daar vergeten een moteur in te steken. Daarnaast een wiebele sturing van mijn kl****

Ik wist niet dat men zo een slechte wagens nog maakt. Absoluut dieptepunt. 

Overdrijven is ook een kunst 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt man, dat was niet te doen. Planché op de autostrade proberen aan 120 te raken op de baan van Genua naar Nice, dat zijn wat klimmetjes maar niets echt steil.

Dat ding rijdt op batterij + een of andere motor. Constant terugschakelen mega hoge toeren..... verschrikkelijk. 

Er kan meer een de slechtste auto zijn waar ik ooit mee reed en wel dat was dus deze. Voor mij niks overdrijven aan 🙂 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Echt man, dat was niet te doen. Planché op de autostrade proberen aan 120 te raken op de baan van Genua naar Nice, dat zijn wat klimmetjes maar niets echt steil.

Dat ding rijdt op batterij + een of andere motor. Constant terugschakelen mega hoge toeren..... verschrikkelijk. 

Er kan meer een de slechtste auto zijn waar ik ooit mee reed en wel dat was dus deze. Voor mij niks overdrijven aan 🙂 

 

Jawel, @Jokke_vlo, je overdrijft wel. Alles wat je zegt dat niet binnen het forumkraam past, is overdrijven, zever, incorrect,… Simples 😌

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Echt man, dat was niet te doen. Planché op de autostrade proberen aan 120 te raken op de baan van Genua naar Nice, dat zijn wat klimmetjes maar niets echt steil.

Dat ding rijdt op batterij + een of andere motor. Constant terugschakelen mega hoge toeren..... verschrikkelijk. 

Er kan meer een de slechtste auto zijn waar ik ooit mee reed en wel dat was dus deze. Voor mij niks overdrijven aan 🙂 

 

ik geloof je direct, echt.  De Renaults die ik de laatste jaren gereden heb, vond ik verschrikkelijk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik de enige die zich afvraagt wat toere allemaal meeneemt op vakantie?

Jullie zijn toch maar met 2? ( plus de hondjes) je hebt de kofferbak en achterbank vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, PJH zei:

Het forum geeft budgettair correct en praktisch advies.

Nu heb ik alles meegemaakt.

 

De juiste oplossing is trouwens een Lotus (en nee, geen SUV)/Caterham/Atom bijkopen. Dan kan de madam met de Porsche rijden met 1 hond er in, en jij rijdt er achter met de nieuwe auto met de 2e hond aan boord. 

In Italië tijdens onze trip een Nederlands koppel met een  donkervoort D8 ingehaald. Ze zullen meer plezier dan mij, eens op bestemming, hebben. Maar hun autostrade rit in de gietende regen, leek me niet ideaal. :D

Maar wat een kar. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, tuscani zei:

Ben ik de enige die zich afvraagt wat toere allemaal meeneemt op vakantie?

Jullie zijn toch maar met 2? ( plus de hondjes) je hebt de kofferbak en achterbank vrij?

Als ik met twee was zou ik met de Porsche op vakantie gaan 🥰 Ergens naar de bergen via Duitsland 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, tuscani zei:

Ben ik de enige die zich afvraagt wat toere allemaal meeneemt op vakantie?

Jullie zijn toch maar met 2? ( plus de hondjes) je hebt de kofferbak en achterbank vrij?

Daar begint het al. Wij moeten die achterlijke Franse keffer overal meesleuren: 1. heeft zijn eigen "zetel" die de plaats van een wolwassene inneemt in de auto. En uiteraard kunt ge daar niks bovenop stapelen 😕 . 2. Ge moet er altijd een grote zak rommel meezeulen (bakje om te eten, te drinken, eten zelf, speelgoed, de papieren van dat ding, etcetc). 

En bij ons is dat dan nog maar zo een kleine ding de grootte van een rugbybal. Die van den Toere zijn een stuk groter (éne toch). 

Dus in de auto zijt ge al gejost.

Dan is er bagage: de spullen voor de honden, de valies met lingerie en speeltjes voor de swingersclub, ... en uwe koffer zit ook weer al halfvol. Doe daar een bak of twee bier bij en ge hebt gedaan met zingen. 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Daar begint het al. Wij moeten die achterlijke Franse keffer overal meesleuren: 1. heeft zijn eigen "zetel" die de plaats van een wolwassene inneemt in de auto. En uiteraard kunt ge daar niks bovenop stapelen 😕 . 2. Ge moet er altijd een grote zak rommel meezeulen (bakje om te eten, te drinken, eten zelf, speelgoed, de papieren van dat ding, etcetc). 

En bij ons is dat dan nog maar zo een kleine ding de grootte van een rugbybal. Die van den Toere zijn een stuk groter (éne toch). 

Dus in de auto zijt ge al gejost.

Dan is er bagage: de spullen voor de honden, de valies met lingerie en speeltjes voor de swingersclub, ... en uwe koffer zit ook weer al halfvol. Doe daar een bak of twee bier bij en ge hebt gedaan met zingen. 

 

Wij gingen vroeger met 5 en een leonberger op reis naar Spanje met een E300td. :D

 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, tuscani zei:

Wij gingen vroeger met 5 en een leonberger op reis naar Spanje met een E300td. :D

 

Het ging over kleine auto's, niet over vrachtschepen

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, tuscani zei:

Wij gingen vroeger met 5 en een leonberger op reis naar Spanje met een E300td. :D

 

Uw pa had duidelijk een betere smaak als het op autos aankwam als jij :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, tuscani zei:

Ben ik de enige die zich afvraagt wat toere allemaal meeneemt op vakantie?

Jullie zijn toch maar met 2? ( plus de hondjes) je hebt de kofferbak en achterbank vrij?

Hondjes op de achterbank dus zoveel kan daar al niet meer bij. En heb je de koffer van een 220i cabrio als eens bekeken? 

Misschien lukt het wel hoor maar het zal niet simpel zijn denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Super95 zei:

Als ik met twee was zou ik met de Porsche op vakantie gaan 🥰 Ergens naar de bergen via Duitsland 🥰

En de hondjes dan maar thuis laten. 

Ga jij het doorgeven aan mijn madam? 

 

😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, toere zei:

Hondjes op de achterbank dus zoveel kan daar al niet meer bij. En heb je de koffer van een 220i cabrio als eens bekeken? 

Misschien lukt het wel hoor maar het zal niet simpel zijn denk ik. 

Dat moet toch lukken, die koffer, als ge maar met zijn tweetjes zijt..  Wel met sporttassen ipv harde koffers.   De voetenruimte voor de achterbank kun je ook nog opvullen.  
Desnoods met de kap toe (wat dan heb je nog wat extra ruimte in de koffer, denk ik ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Dat moet toch lukken, die koffer, als ge maar met zijn tweetjes zijt..  Wel met sporttassen ipv harde koffers.   De voetenruimte voor de achterbank kun je ook nog opvullen.  
Desnoods met de kap toe (wat dan heb je nog wat extra ruimte in de koffer, denk ik ?)

Heb al enkele nieuwe sporttassen bijgekocht voor oa links en rechts op de achterbank + misschien zelfs 1 achter mijn madam haar zetel. Achter mij praktisch niks van plaats over. Met de kap toe is de koffer inderdaad een stuk ruimer maar zou het liefst toch proberen dit niet zo te doen, want wil wel de mogelijkheid houden om open te rijden vanaf dit mogelijk is( wat drukker/ trager weer of gewoon op de autostrade) 

2j geleden naar het zuiden van Frankrijk op reis geweest en constant open gereden. Hadden toen maar 1 hondje mee die op de schoot zat van madam en achterbank+koffer zat bomvol. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, toere zei:

Je kan dit zelfs huren zo een Thule Arcos voor op de trekhaak. 

130€ voor 2 weken, heb al gemaild. 

Geen meer te huur de periode dat we weggaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, toere zei:

Heb al enkele nieuwe sporttassen bijgekocht voor oa links en rechts op de achterbank + misschien zelfs 1 achter mijn madam haar zetel. Achter mij praktisch niks van plaats over. Met de kap toe is de koffer inderdaad een stuk ruimer maar zou het liefst toch proberen dit niet zo te doen, want wil wel de mogelijkheid houden om open te rijden vanaf dit mogelijk is( wat drukker/ trager weer of gewoon op de autostrade) 

2j geleden naar het zuiden van Frankrijk op reis geweest en constant open gereden. Hadden toen maar 1 hondje mee die op de schoot zat van madam en achterbank+koffer zat bomvol. 

Wij zijn van plan om met twee een midweek met de Z4 op stap te gaan 😂 

Geen achterbank maar weliswaar ook geen hondjes. 
 

Ge moet uw patatjes en biefstukken niet meenemen van thuis hé

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid