Ga naar inhoud

Hongqi E-HS9


tuscani

Aanbevolen berichten

3 hours ago, gTa said:

Ik ken lelijker dingen dan dit, tbh. Zelfs bij BMW, en zelfs meer dan 1...

Hongqi - Sweden - page image - 1

Hongqi - Interior - White - page image

Hongqi - Interior - Grey - page image

 

Zeg nu zelf. Met een Duitse badge erop toch een patsbak eerste klas. Zeker in full black.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een aantal maanden geleden op een zaterdag eens naar NL geweest om er een proefrit mee te doen.   Toen was die versie met 120kwh batterij er nog niet.

Qua kwaliteit en afwerking is het echt wel een super auto.     Ook comfort is enorm.    Echt een zwevend tapijt en toch niet te zweverig zoals ze het op zijn amerikaans meestal afstellen.

Zaten op dat moment wel een aantal rariteiten in de software.     Want regeneratie werkte bvb. enkel als je in sport modus reed.

En het audio systeem was voor deze klasse auto ondermaats.    Maar heb nu wel gelezen dat in die long range versie ook een audio upgrade zit maar die heb ik dus nog niet gehoord.

De foto's doen hem minder goed dan in het echt.    Ik vind het wel iets hebben.     Zeker in het zwart met een chrome delete.      

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid