Ga naar inhoud

BMW M550d xDrive


Lefty

Aanbevolen berichten

In de hoop dat deze thread niet reeds bestaat en hier op zijn plaats is, nu toch al even bekend:

Vermoedelijk te verwachten in Geneve, tri-turbo (of 3 stage turbo?), 380PK, +700Nm.

Ik durf me niet uitspreken over de betrouwbaarheid maar mijn god wat wil ik dit hard!

BMW_M550d_Xdrive_big.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW are describing the new diesel engine as a ‘Three Stage Turbo’, which is a bit different to ‘Triple-Turbo’. It would appear that the new engine will actually get the regular twin-turbos of the N57 engine, but with three stage operation instead of the additional turbo we’d expected.

Read more: http://www.carsuk.net/bmw-m550d-xdrive-to-get-three-stage-turbo/#ixzz1eeSdPkrO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf me niet uitspreken over de betrouwbaarheid maar mijn god wat wil ik dit hard!

Dat zal wel meevallen zeker? Het zijn in ieder geval al geen 3 turbo's zoals eerder gedacht.. 3-liter blok zelf zal wel zwaar verstevigd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal wel meevallen zeker? Het zijn in ieder geval al geen 3 turbo's zoals eerder gedacht.. 3-liter blok zelf zal wel zwaar verstevigd zijn.

Ik zie me dat in ieder geval niet tweedehands kopen met al redelijk wat op de klok, op zo'n ding wil toch echt wel garantie.

Bij de 535d hadden velen me al afgeraden tweedehands te kopen, of dat nu onzin is of ik geluk gehad heb laat ik even in het midden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke diesels :inlove:

En dan stopt benz met zijn V8 diesel :(

Who cares, als ze meer vermogen puren uit een 6cyl. kan me dat plots geen reet meet schelen.

Het geluid komt tegenwoordig sowieso uit de speakers. :roll:

Iemand trouwens gokje voor Vmax 550d? Ik ruik 300 op de gps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet wat je te doen staat:cool:

Eerst maar eens de A8L oprijden en zien welke kinderziektes zo'n 3traps turbo met zich meebrengt. Ik speel niet graag proefkonijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Who cares, als ze meer vermogen puren uit een 6cyl. kan me dat plots geen reet meet schelen.

Het geluid komt tegenwoordig sowieso uit de speakers. :roll:

Iemand trouwens gokje voor Vmax 550d? Ik ruik 300 op de gps

Vmax zal zijn zoals de 550i zeker? Iets lager wegens de paar pk minder

Ja, maar ik weet nu al dat ze bij Benz geen 350+pk uit hun 3-liter V6 gaan puren.

Dus dan was de V8 de enige mogelijkheid.

Of ze moeten in de volgende S ineens ook een V12 diesel voorstellen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid