Ga naar inhoud

BMW M550d xDrive


Lefty

Aanbevolen berichten

Even benadrukken dat ik dus echt wel een 550d wil. Shit maat wat een karrrr :inlove:

Een 550i M-Sport met een andere uitlaat spreekt me toch nog altijd veel harder aan...

:inlove: :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dat sleurt ook wel gigantisch. 't Zou een interessant duel zijn denk ik, maar de diesel is in België financieel gezien natuurlijk vele malen aantrekkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker :inlove:

470pk uit een 3 liter dieseltje zie ik nog niet meteen gebeuren :D

10j geleden zou je ook ni gedacht hebben dat men, uit een 2l d + 200pk haalt en ui ne 3l d + 300pk .... :cool:

Dus ...:unknown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

2 zaken die me opvallen:

-het heeft weinig zin om een diesel zover te laten doortrekken, boven de 5000rpm zie je die acceleratie duidelijk afnemen.

-redelijk korte eindverhouding precies? Hij heeft wel nog een 8ste over, maar toch... een 320ed bolt aan 3000rpm ca. 200km/u, deze heeft met meer dan het dubbele vermogen/koppel daar meer toeren voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, maar dan wel een M 650d xDrive GranCoupé.

Laat de eerste eigenaars maar de kinderziektes verteren, zodat ik over een paar jaren een betrouwbare versie kan kopen.:)

:( :( :( Een 6 moet met naft én rwd

2 zaken die me opvallen:

-het heeft weinig zin om een diesel zover te laten doortrekken, boven de 5000rpm zie je die acceleratie duidelijk afnemen.

BMW laat hun diesels in sportstand altijd al doortrekken tot redline. Vond dat ook altijd maar vreemd, maar neem aan dat ze weten wat ze doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideaal als je enorm veel kilometers doet zeker?

Maar als je de keuze (ergo, het geld) hebt dan kies je toch altijd voor de 550i in dit vergelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid