kwiekie 2.507 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Enkel xDrive. Geen sinecure om die 720 Nm op de grond te krijgen. 740 zelfs! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.373 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Dikke diesel. Ze mogen die motor gerust ook in de 3 leggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.949 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Is die enkel te verkrijgen me x drive of ook wel degelijk erzonder ook? Enkel xDrive. Geen sinecure om die 720 Nm op de grond te krijgen. Wel rear biased:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 3.992 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 [TABLE=class: tborder, width: 100%, align: center][TR] [TD=class: alt1, bgcolor: #F5F5F5]BMW M550d xDrive - 80,800 EUR BMW M550d xDrive Touring - 83,750 EUR BMW X5 M50d - 82,300 EUR BMW X6 M50d - 85,800 EUR [/TD] [/TR] [/TABLE] Wel Duitse prijzen deze, dus pak nog 5k extra? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.671 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 0-100 in 4.7 damn. AWD + torque-braken + 740 Nm + 8-bak Echt gestoord! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.514 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Wel Duitse prijzen deze, dus pak nog 5k extra? Bij de F10/F11 een 3k bij. Die van X modellen zijn quasi identiek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiddy 782 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 (aangepast) Is dat blok zelf hetzelfde als dat van een 30d/35d/40d, of zijn er zaken verbeterd/versterkt? Of betere vraag, zit er nog marge op om dat ding te chippen? Met zo'n 430pk en 850Nm wil ik dat ooit wel edit: E39 M5 deed 5,3s naar de 100, met een 4.9 V8 naft. Deze 3l diesel doet het in 4,7s. Zotjes... 26 januari 2012 aangepast door fiddy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.949 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Is dat blok zelf hetzelfde als dat van een 30d/35d/40d, of zijn er zaken verbeterd/versterkt? Ik hoop het tweede! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.553 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 :drool: Ik wil dat zo hard. 5 berline en touring Zijn wel duur ivg met X6 en X5 IMO. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.949 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 :drool:Ik wil dat zo hard. 5 berline en touring Zijn wel duur ivg met X6 en X5 IMO. Vind ik ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.553 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Wel onnozel dat ze niks aan de topsnelheid gedaan hebben, zelfs een tacho die maar tot 260 gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.553 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Is dat blok zelf hetzelfde als dat van een 30d/35d/40d, of zijn er zaken verbeterd/versterkt?Of betere vraag, zit er nog marge op om dat ding te chippen? Hier vind je al een gedeeltelijk antwoord: Quell der Dieselfreude ist weiterhin der aufgeladene Dreiliter-Reihensechszylinder. Um für M Performance an den Start gehen zu dürfen, wurde dessen Aufladetechnik allerdings weiter aufgerüstet. So arbeitet der neue Motor mit drei Ladern - zwei kleine Hochdrucklader mit variabler Turbinengeometrie und einem größeren Niederdrucksystem. Ein Ladeluftkühler unmittelbar vor den Brennräumen und zwei hinter den Niederdrucksystemen sorgen für leistungssteigernde Lufttemperaturen. Im niedertourigen Bereich knapp oberhalb der Leerlaufdrehzahl wird zunächst einer der beiden kleinen Lader aktiv. Ab etwa 1.500/min. schaltet sich der große Lader dazu. Ab rund 2.700/min. tritt der dritte Lader in Aktion. Unter vollem Ladedruck entwickelt der Sechszylinder dann ab 4.000/min satte 381 PS. Das maximale Drehmoment von 740 Nm liegt schon ab 2.000/min. an. Maximal dreht der Dreiliter bis zu 5.400/min. Um den von 185 auf 200 bar gestiegenen maximalen Verbrennungsdruck dauerhaft standzuhalten, wurde auch der Motorblock weiterentwickelt. Zylinderkopf und Kurbelgehäuse wurde hochdruckverdichtet, ein neues Zugankerkonzept spannt die Bauteile nachhaltig zusammen und hochfeste Werkstoffe sollen Kurbelwelle und Pleuel belastungsresistenter machen. 5400 rpm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Kutdiesels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.799 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 :drool:Ik wil dat zo hard. 5 berline en touring Zijn wel duur ivg met X6 en X5 IMO. Ik ook, maar dan wel een M 650d xDrive GranCoupé. Laat de eerste eigenaars maar de kinderziektes verteren, zodat ik over een paar jaren een betrouwbare versie kan kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.553 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Iemand een persbericht? Ik zou graag die turbo-setup willen uitpluizen. Foto's van de motor op auto motor und sport. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.051 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Holy shit wat een briljante auto. Ik MOET er ééntje hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouter 210 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Deze auto is gemaakt voor mij Nu nog de centen =D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.671 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Foto's van de motor op auto motor und sport. Cool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiddy 782 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Volgens mij moeten die BMW-mechaniekers gigantisch hard vloeken als de diagnose is dat er iets met die turbo's scheelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ceke 2.240 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Idd. Maar wel een prachtig staaltje techniek en plaatsgebruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 edittt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.992 Geplaatst: 27 januari 2012 Delen Geplaatst: 27 januari 2012 Volgens mij werkt er eentje van Ikea bij BMW sinds kort... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.636 Geplaatst: 27 januari 2012 Delen Geplaatst: 27 januari 2012 Volgens mij werkt er eentje van Ikea bij BMW sinds kort... Want? Schroefjes over? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.992 Geplaatst: 27 januari 2012 Delen Geplaatst: 27 januari 2012 Want? Schroefjes over? Nope, elk mogelijk vrij gaatje is gebruik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.051 Geplaatst: 30 januari 2012 Delen Geplaatst: 30 januari 2012 Even benadrukken dat ik dus echt wel een 550d wil. Shit maat wat een karrrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.