Phil 11.581 Geplaatst: 24 november 2011 Delen Geplaatst: 24 november 2011 Why? Eigenlijk is enkel de M er teveel aan, toch? In principe wel ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fernand 2.389 Geplaatst: 24 november 2011 Delen Geplaatst: 24 november 2011 In principe wel ja. Hangt er vanaf wie die motor in elkaar steekt, niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.581 Geplaatst: 24 november 2011 Delen Geplaatst: 24 november 2011 Hangt er vanaf wie die motor in elkaar steekt, niet? Da's waar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.384 Geplaatst: 24 november 2011 Delen Geplaatst: 24 november 2011 M350d Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ambi 1.478 Geplaatst: 24 november 2011 Delen Geplaatst: 24 november 2011 M350d Dat moet inderdaad vet zijn Ik had de naam ook liever zonder M gezien, maarja... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 24 november 2011 Delen Geplaatst: 24 november 2011 Tot iemand zo'n kar heeft. Dan halen ze de M er niet af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.529 Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2011 Tot iemand zo'n kar heeft.Dan halen ze de M er niet af. Achja, iedereen wil zich wel een beetje speciaal voelen, niet? Ik haal ook die L niet van mijn A8, geen probleem om dat toe te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 25 november 2011 Delen Geplaatst: 25 november 2011 Achja, iedereen wil zich wel een beetje speciaal voelen, niet? Ik haal ook die L niet van mijn A8, geen probleem om dat toe te geven. True, maar jij zit ook niet te zeuren dat daar een L ophangt he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.529 Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2011 True, maar jij zit ook niet te zeuren dat daar een L ophangt he Zolang het geen blauw/witte op mijn achterruit is niet nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter 3.270 Geplaatst: 25 november 2011 Delen Geplaatst: 25 november 2011 Zalige dies0l 8) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.581 Geplaatst: 25 november 2011 Delen Geplaatst: 25 november 2011 Tot iemand zo'n kar heeft.Dan halen ze de M er niet af. Toch wel! Een M badge is voor johnnies met een 316i. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.974 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 BMW M550d: met de M van Monsterdiesel Een supersnelle Autobahncruiser nodig? Dan is de BMW M5 vanaf nu niet de meest voor de hand liggende keuze meer. BMW introduceert nu namelijk de supersterke én zuinige M550d xDrive. BMW heeft flink z’n best gedaan op de M 550d xDrive. Voorin ligt een 3,0-liter zes-in-lijn diesel met maar liefst drie turbo’s. Het blok is goed voor 381 pk en het maximumkoppel is 740 Nm. Genoeg om de M550d xDrive in 4,7 seconden naar 100 km/h te katapulteren (Touring: 4,9 seconden). BMW begrenst de topsnelheid zoals altijd op 250 km/h. Een achttraps automaat en vierwielaandrijving behoren tot de standaarduitrusting. De M550d xDrive scoort pas echt op verbruikstechnisch gebied. BMW claimt namelijk een gemiddeld verbruik van 6,3 liter per 100 km. De CO2-uitstoot is 165 g/km (Touring: 6,4 l/100 km en 169 g/km). Bovendien voldoet de M550d xDrive al aan de strenge EU6-emissie-eisen die later dit decennium in werking treden. Ter vergelijking: de M5, die in 4,4 seconden naar 100 km/h sprint, heeft een gemiddeld verbruik van 9,9 l/100 km en een CO2-uitstoot van 232 g/km. M Performance De M550d onderscheidt zich van de minder potente diesels door een aerodynamisch pakket met aanpassingen aan de voor- en achterzijde van de auto, speciale buitenspiegels en luchtinlaten met Ferric Grey lak, trapeziumvormige uitlaatpijpen en (optioneel) extra lichte 20-inch wielen. Binnenin laten onder meer sportstoelen en een M-logo op de versnellingspookknop zien dat je in iets bijzonders rijdt. De BMW M550d en M550d Touring zijn de eerste exponenten van BMW’s nieuwe M Performance reeks. Met die modellen wil BMW auto’s bieden die topprestaties bieden, zonder concessies te doen aan praktische bruikbaarheid. Kortom: auto’s voor mensen die de 1M Coupé, M3 en M5 net wat te hardcore vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fernand 2.389 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.974 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Diesel en emotie => Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kwiekie 2.517 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Ziet er goed uit! (Wel niet in het wit, maar goed). Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de motor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 8.006 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Trapezium uitlaten Voor de rest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.706 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Iemand een persbericht? Ik zou graag die turbo-setup willen uitpluizen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.250 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Diesel :hello: benzine blijft leuker, zelfs al een 535i of zo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.261 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 0-100 in 4.7 damn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 0-100 in 4.7 damn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.974 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 [TABLE=class: tborder, width: 100%, align: center] [TR] [TD=class: alt1, bgcolor: #F5F5F5]BMW M550d xDrive - 80,800 EUR BMW M550d xDrive Touring - 83,750 EUR BMW X5 M50d - 82,300 EUR BMW X6 M50d - 85,800 EUR [/TD] [/TR] [/TABLE] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tato 1.586 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 [TABLE=class: tborder, width: 100%, align: center][TR] [TD=class: alt1, bgcolor: #F5F5F5]BMW M550d xDrive - 80,800 EUR BMW M550d xDrive Touring - 83,750 EUR BMW X5 M50d - 82,300 EUR BMW X6 M50d - 85,800 EUR [/TD] [/TR] [/TABLE] Oké, dat is de topdiesel, maar de prijzen zijn er ook naar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B3noît 3.674 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Is die enkel te verkrijgen me x drive of ook wel degelijk erzonder ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tato 1.586 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 Is die enkel te verkrijgen me x drive of ook wel degelijk erzonder ook? Enkel xDrive. Geen sinecure om die 720 Nm op de grond te krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.958 Geplaatst: 26 januari 2012 Delen Geplaatst: 26 januari 2012 BMW heeft flink z’n best gedaan op de M 550d xDrive. Voorin ligt een 3,0-liter zes-in-lijn diesel met maar liefst drie turbo’s. Het blok is goed voor 381 pk en het maximumkoppel is 740 Nm. Genoeg om de M550d xDrive in 4,7 seconden naar 100 km/h te katapulteren (Touring: 4,9 seconden). BMW begrenst de topsnelheid zoals altijd op 250 km/h. Een achttraps automaat en vierwielaandrijving behoren tot de standaarduitrusting.De M550d xDrive scoort pas echt op verbruikstechnisch gebied. BMW claimt namelijk een gemiddeld verbruik van 6,3 liter per 100 km. De CO2-uitstoot is 165 g/km (Touring: 6,4 l/100 km en 169 g/km). Bovendien voldoet de M550d xDrive al aan de strenge EU6-emissie-eisen die later dit decennium in werking treden. Ter vergelijking: de M5, die in 4,4 seconden naar 100 km/h sprint, heeft een gemiddeld verbruik van 9,9 l/100 km en een CO2-uitstoot van 232 g/km. Damn, niet slecht. Nu ff de echte cijfers afwachten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.