Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Mja dat ga je 2 weken doen en dan ben je dat beu. En ze pakken een slijpschijf en hij is door :P

Net zoals ze wel aan je bed staan als hij in de garage staat maar je kan het hun idd maar moeilijk genoeg maken!!

Als ze hier een slijpschijf in gang trekken 's nachts zal er wel iemand in het straat wakker worden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze hier een slijpschijf in gang trekken 's nachts zal er wel iemand in het straat wakker worden:D

Ja en wat gaan die doen? Naar buiten lopen ofzo?

Tegen dat de flikken er zijn is je M3 al vertrokken hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en wat gaan die doen? Naar buiten lopen ofzo?

Tegen dat de flikken er zijn is je M3 al vertrokken hoor ;)

Nee, maar ik word gegarandeerd ook wakker. En dan smijt ik alles naar hun kop van boven dat ik kan vinden:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar ik word gegarandeerd ook wakker. En dan smijt ik alles naar hun kop van boven dat ik kan vinden:lol:

Haha, groot gelijk. Van mij mag je ze neerknallen hoor, beste manier want de politie doet er toch niets aan. (juweliers...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, groot gelijk. Van mij mag je ze neerknallen hoor, beste manier want de politie doet er toch niets aan. (juweliers...)

Probleem is dat ik hier alleen maar airsoft geweren heb liggen van mijn broer. Gaat wel door het vel gaan, maar meer niet:( Maar moest ik zien dat ze niet gewapend zijn, ga ik toch naar beneden met die kleine baseballknuppel die we hier hebben liggen. Of iets anders leuks uit de garage, een krik bv., op z'n toeres:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat ik hier alleen maar airsoft geweren heb liggen van mijn broer. Gaat wel door het vel gaan, maar meer niet:( Maar moest ik zien dat ze niet gewapend zijn, ga ik toch naar beneden met die kleine baseballknuppel die we hier hebben liggen. Of iets anders leuks uit de garage, een krik bv., op z'n toeres:D

Mja ik heb omnium dus ik ga m'n leven niet riskeren voor een auto. Sommige mensen zouden je al dooddoen voor 50euro dus laat maar...

Mss de adrenaline op dat moment, gelukkig nog niet meegemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzekering op de hoogte brengen en ervoor zorgen dat het voertuig verzekerd is op chassisnummer. Dat de verkeerde nummerplaat eraan hangt kan u in het slechtste geval 50 euro kosten ;)

Eigenlijk toch een absurd bedrag (niet dat ik je niet geloof, ik heb het zelf ook al eens nagevraagd en kreeg toen ook '50€' als antwoord, en ik durf het zelf ook wel eens te doen), op die manier kan je toch easy gigantische belastingsfraude plegen, zolang je makelaar het maar wil verzekeren? (wat meestal wel een ander paar mouwen is, maar dat staat los van de opgelegde straf)

Dan koop ik me wel een clio 1.0, schrijf ik die in en hang ik de platen over op een e39 M5. Gesteld dat ik om de 2 maand word tegengehouden en 50€ mag dokken -> cheap driving!

En proficiat Franky!

Al is een E90 M3 wel handiger, rijdt een fractie beter en is ie een tikje knapper op de koop toe. Misschien tijd om daar stilaan voor uit te kijken? :D

aangepast door fiddy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk toch een absurd bedrag (niet dat ik je niet geloof, ik heb het zelf ook al eens nagevraagd en kreeg toen ook '50€' als antwoord, en ik durf het zelf ook wel eens te doen), op die manier kan je toch easy gigantische belastingsfraude plegen, zolang je makelaar het maar wil verzekeren? (wat meestal wel een ander paar mouwen is, maar dat staat los van de opgelegde straf)

Dan koop ik me wel een clio 1.0, schrijf ik die in en hang ik de platen over op een e39 M5. Gesteld dat ik om de 2 maand word tegengehouden en 50€ mag dokken -> cheap driving!

De 2e keer gaan ze toch wat beginnen uitpluizen vermoed ik. En als ze dan zien dat je al 4 maand op chassisnummer verzekerd bent; "4 maand taks voor 24fpk graag".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al gelezen :(

Wel niet slim : met een auto rondrijden die nog 40k of meer waard is en geen omnium nemen:?

Hij kreeg er geen, hij moest een hek plaatsen van minstens 2m hoog en was technisch niet mogelijk op dat perceel :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diefstal & glasbraak zeker?? :'(

De kleine Omnium verzekert uw wagen tegen de volgende risico's: Brand, Diefstal, Glasbreuk, Natuurkrachten en aanrijding met dieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleine Omnium verzekert uw wagen tegen de volgende risico's: Brand, Diefstal, Glasbreuk, Natuurkrachten en aanrijding met dieren.

Dat moet ik hebben he. Maar ik vraag me af of ze zo'n M3 van 10j oud nog wel op waarde schatten als ie effectief gestolen wordt:roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kreeg er geen, hij moest een hek plaatsen van minstens 2m hoog en was technisch niet mogelijk op dat perceel :( :(

Hij kreeg geen omnium ???

Dan zou ik eens uit kijken voor een andere verzekering ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleine Omnium verzekert uw wagen tegen de volgende risico's: Brand, Diefstal, Glasbreuk, Natuurkrachten en aanrijding met dieren.

Vandalisme ook bij mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet ik hebben he. Maar ik vraag me af of ze zo'n M3 van 10j oud nog wel op waarde schatten als ie effectief gestolen wordt:roll:

Hangt van maatschappij tot maatschappij af, sommige waarderen aan nieuwwaarde - afschrijving, andere op effectieve marktwaarde.

Kleine omnium dekt hetzelfde als de gewone grote omnium behalve eigen schade. Wel oppassen met vrijstellingen, ken genoeg "slimmerikken" die zich daar al in vergrepen hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet ik hebben he. Maar ik vraag me af of ze zo'n M3 van 10j oud nog wel op waarde schatten als ie effectief gestolen wordt:roll:
Vandalisme ook bij mij
Hangt van maatschappij tot maatschappij af, sommige waarderen aan nieuwwaarde - afschrijving, andere op effectieve marktwaarde.

Kleine omnium dekt hetzelfde als de gewone grote omnium behalve eigen schade. Wel oppassen met vrijstellingen, ken genoeg "slimmerikken" die zich daar al in vergrepen hebben :D

Voila, 't laatste is (in mijn geval toch) 't meest correcte.

Ik neem het risico dat ik zelf redelijk zorgzaam en voorzichtig ben, en heb dus ook een kleine omnium lopen op de mijnen. Doordat ik veel autosnelweg doe, is een glasbreuk rap gebeurd, en met een getinte ruit met zonneband en regensensor vind ik dat geen overbodige luxe.

Daarnaast is de rest mooi meegenomen. Ik ben het meest bang van ongevallen met vluchtmisdrijf, glasbreuk van voorruit of vandalisme, naast het gewone risico. Die betaalbare premie van een kleine omnium is dan de betere keuze vind ik. En in jullie geval zou er nog eens diefstal bij komen, iets waar ik minder voor vrees :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet veel naar Duitsland achter vlees:D

Begrijp dat en in de winter heb je geen koelfrigo nodig hé. Gewoon zo'n dakkoffer op de M3 :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid