Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Eigenaar van de M3 die ik heb test gereden vertelde mij dat die zeer moeilijk onder de 15 L per 100/km te krijgen is ...

C63 had ik al vernomen richting 20 L :$

20L ? Hoe slaag je daar in. Ik zit met mijn S63 rond de 15L en doe hoofdzakelijk stadsverkeer, plus ik sta bekend voor een erg lompe rechtervoet. :?

+10l met een 535d? :lol:

DAT is niet zo moeilijk. Zowat elke dikke diesel die ge op zijn limiet aanspreekt, heeft dat nodig. Heb deze zomer E220CDi, A6 3.0TDi (204pk), 535d GT en 330d als renters gehad en zat steevast aan 10.5 tot 12L.

Toere, hoe groot en practisch moet die wagen zijn? Want ik dacht dat ge nu een 535d Touring had, niet ? En er zit wel een dik verschil tussen rondkijken in de categorie van de M3 en die van de 535d Touring.

Alternatief voor een M3 : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=152811736&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=15200&makeModelVariant1.modelId=21&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT〈=de&pageNumber=1

Alternatief voor een 535d : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=153488180&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=12400&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=296&minPowerAsArray=KW&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=60000〈=de&pageNumber=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is niet wat; maar waar stelt ie z'n nieuwe aanwinst het eerst voor.

Wint AM of wint AF ?

Eigenlijk nog niet aan gedacht ...

misschien op voorhand een topic openen op beide forums met de vraag waar ik het best mijn auto voorstel ...

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees toch al iets op AF, als reaktie op Salokin, of klopt het niet?
Yep ;)

BAN HIM :D .. tenzij vanavond nog een topic op AM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid