Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Weet ik niet , daarom mijn vraag ... Ik vermoed dat ik de Peugeot van mijn vrouw waarvan de verzekering ook op mijn naam staat opnieuw kan inschrijven zonder kosten met de nummerplaat van de Lotus.

Uw perso-plaat kan je behouden, er komt wel een 9 voor. Maar je kan die perfect overdragen op een andere auto die op jouw naam staat. Verzekering heeft hier niets mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw perso-plaat kan je behouden, er komt wel een 9 voor. Maar je kan die perfect overdragen op een andere auto die op jouw naam staat. Verzekering heeft hier niets mee te maken.

Hoopte al zoiets maar was het niet zeker.. Mercikes tato...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net van de boekhouder ...

M3 aankopen via de zaak kost mij jaarlijks zeker 10k extra:(

Beste wat ik dus kan doen is prive 1 kopen , maar dan wacht ik liever tot volgend jaar omdat de prijzen van alle dikke benzine's serieus naar beneden zullen gaan.

Bummer dus:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die regel is alleen in België, als ge hier niet genoeg geld krijgt voor uw M3 brengt ge hem gewoon naar duitsland, zou mij verbazen als de prijzen veel gaan zakken, biv gaat idd wel omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgend jaar ga je het ook wel zwaar aan je broek hebben BIV-gewijs dan eh :lol:

Hoe dan ook ben je gekloot :D

Klopt ,

maar BIV is maar eenmalig he , en wie weet kan ik mij dan eentje zoeken die "maar" 40k kost ipv nu 47k ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ,

maar BIV is maar eenmalig he , en wie weet kan ik mij dan eentje zoeken die "maar" 40k kost ipv nu 47k ;)

Al gezien hoeveel de BIV van een M3 gaat zijn?

Volgend jaar valt dat wellicht nog mee door die overgangsmaatregel, maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die regel is alleen in België, als ge hier niet genoeg geld krijgt voor uw M3 brengt ge hem gewoon naar duitsland, zou mij verbazen als de prijzen veel gaan zakken, biv gaat idd wel omhoog.

In Duitsland kostten de M3's goedkoper dan hier in Belgie dus zal dit toch ook geen oplossing bieden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al gezien hoeveel de BIV van een M3 gaat zijn?

Volgend jaar valt dat wellicht nog mee door die overgangsmaatregel, maar toch...

Ja het dubbel ...

M3 van bv 3 jaar oud BIV van 7200€ :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij bedoelt wellicht dat de M3's hier geen zak meer waard gaan zijn doordat de BIV zo hoog zal zijn...

Geezer zegt dat moest je hier als eigenaar van een M3 niet genoeg geld krijgen ervoor moest je hem verkopen je die dan in Duitsland kan verkopen ,

maar daar is het aanbod nu al veel groter en goedkoper dan in Belgie ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel dat die regel alleen in Belgie geldt. Ik zou dus niet verwachten dat de biv 100% omgerekend wordt in de prijs als dat een groot verschil veroorzaakt met prijzen elders. Van zodra het verschil te groot is krijgt ge export. Al is het natuurlijk moeilijk raden wat er precies gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duitsland kostten de M3's goedkoper dan hier in Belgie dus zal dit toch ook geen oplossing bieden?

idd, maar dus, als ge nu een goedkope wilt haalt ge hem in DE. Als ge dan een goedkope wilt koopt ge hem hier voor evenveel of nog steeds in DE. Extra Biv betaalt ge altijd.

kan ook dat ze hier goedkoper worden zoals ze hier eerst duurder waren, maar zou er niet te zeer op rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net van de boekhouder ...

Beste wat ik dus kan doen is prive 1 kopen , maar dan wacht ik liever tot volgend jaar omdat de prijzen van alle dikke benzine's serieus naar beneden zullen gaan.

Bummer dus:(

Dat weet je niet zeker he,'dikke benzine's' kosten nu ook al veel geld zonder die extra biv

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ook dat ze hier goedkoper worden zoals ze hier eerst duurder waren, maar zou er niet te zeer op rekenen.

We zien wel ...

Ben wel wat ontgoocheld alhoewel ik vreesde dat ik geen goed nieuws ging krijgen van de boekhouder:(

Dat weet je niet zeker he,'dikke benzine's' kosten nu ook al veel geld zonder die extra biv

Toch wel veel minder dan nu ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil kan je onze M3 kopen. Als je 'm nog voor 31/12 inschrijft spaar je een paar duizend euro aan BIV uit. ;)

Cabrio :$

lotus 1600 op de zaak en M3 privé

De moment dat ik definitief beslis ( begin 2012 dus ) wat er juist gaat gebeuren op gebied van auto's,

zit er veel kans in (98%) dat de Lotus wordt verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genieten van de heerlijke sound en het zonnetje als je open rijdt. Ja, je zou van minder gaan blozen. :inlove:

aangepast door BMWMB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid