Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Toere z'n midlifecrisis speelt serieus op!!!

Nu die Lotus en Pug buiten en een E91 335d erbij voor de rationele kms!!!

Je vergeet dat hij ook nog een au pair in huis moet halen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx ;)

Wil ik wel tot bij u komen ook hoor voor wat foto's :D

Mij allemaal gelijk :D

Prachtig toch met die Breyton's, wetende wat voor foorvelgen daar eerst onder zaten... En toch beetje onder AF druk toen veranderd naar deze ultieme config

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg, maak eens een topic aan!

Nu zit je al minimaal 4 topics te vervuilen met deze prachtige aankoop! :-)

Moet eerst hier staan ;)

Ge hebt tenminste nen echten BMW nu :D

I hope so :D

is dat die van op aw waar eerst lelijke velgen op stonden?

heel mooie aankoop! Ben benieuwd nr uw verbruik :D

Ja , gelukkig liggen er andere op :lol:

Zal het u weten te zeggen of de fabeltjes kloppen dat een M3 V8 veel verbruikt ...

ik geloof dat niet !!!

:D

15 liter, minimum.:)

We gaan voor 16-17 L :)

Dikken bak. Manueel of DKG?

Handige familieauto wel :lol:

Manueel

Is toch groot genoeg voor 4 pers ?

Toere z'n midlifecrisis speelt serieus op!!!

Nu die Lotus en Pug buiten en een E91 335d erbij voor de rationele kms!!!

Nope , een Renault Kangoo

knappe wagen.

Thx;)

Mij allemaal gelijk :D

Prachtig toch met die Breyton's, wetende wat voor foorvelgen daar eerst onder zaten... En toch beetje onder AF druk toen veranderd naar deze ultieme config

Combo rood exterieur / carbon dak en zwarte velgen = :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje :

auto is al geschouwd , dus in principe kan ik er morgen al om gaan ...

maar ik was pas van plan om hem in Februari in te schrijven omdat hij dan een jaarke ouder is ,

zou er een mogelijkheid zijn om nog een verzekering met mijn oude nummerplaten te nemen voor de M3 , voor 2 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje :

auto is al geschouwd , dus in principe kan ik er morgen al om gaan ...

maar ik was pas van plan om hem in Februari in te schrijven omdat hij dan een jaarke ouder is ,

zou er een mogelijkheid zijn om nog een verzekering met mijn oude nummerplaten te nemen voor de M3 , voor 2 weken?

Heb ik al eens gedaan. Ze hebben mij op de autostrade toen tegengehouden. Alles uitgelegd en het was in orde, als ik de week erop kwam laten zien dat hij ingeschreven was. Dat heb ik dus niet gedaan, omdat ik nog 2-3 weken moest wachten tot de BIV weer 250€ minder werd. Boete van 150€. Dus nog altijd 100€ "winst" gedaan:D:oops:

Edit: Dus je zorgt er gewoon voor dat die kar verzekerd is op chassisnummer, da's het voornaamste. En dan is het kwestie van de flikken niet te veel op te zoeken, en dan nog. Meestal krijg je niet direct een boete;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al eens gedaan. Ze hebben mij op de autostrade toen tegengehouden. Alles uitgelegd en het was in orde, als ik de week erop kwam laten zien dat hij ingeschreven was. Dat heb ik dus niet gedaan, omdat ik nog 2-3 weken moest wachten tot de BIV weer 250€ minder werd. Boete van 150€. Dus nog altijd 100€ "winst" gedaan:D:oops:

Edit: Dus je zorgt er gewoon voor dat die kar verzekerd is op chassisnummer, da's het voornaamste. En dan is het kwestie van de flikken niet te veel op te zoeken, en dan nog. Meestal krijg je niet direct een boete;)

Verzekering op de hoogte brengen en ervoor zorgen dat het voertuig verzekerd is op chassisnummer. Dat de verkeerde nummerplaat eraan hangt kan u in het slechtste geval 50 euro kosten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzekering op de hoogte brengen en ervoor zorgen dat het voertuig verzekerd is op chassisnummer. Dat de verkeerde nummerplaat eraan hangt kan u in het slechtste geval 50 euro kosten ;)

Ok, maar oningeschreven rond rijden? Ik moest 150€ betalen.. Misschien ook omdat hij ook nog niet gekeurd was voor België? Hij kwam van NL, waar hij wel gekeurd was geweest, maar dat geldt hier niet..

Waren die mannen van de wegpolitie met de V70's, die constant op de E17 zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit: Dus je zorgt er gewoon voor dat die kar verzekerd is op chassisnummer, da's het voornaamste. En dan is het kwestie van de flikken niet te veel op te zoeken, en dan nog. Meestal krijg je niet direct een boete;)

Thx , morgen eens naar de verzekering gaan :)

Kom Franky, maak een topic van da spel!

Hij staat hier nog niet in mijn garage !!!

:D

Verzekering op de hoogte brengen en ervoor zorgen dat het voertuig verzekerd is op chassisnummer. Dat de verkeerde nummerplaat eraan hangt kan u in het slechtste geval 50 euro kosten ;)

Owkee ;)

Ok, maar oningeschreven rond rijden? Ik moest 150€ betalen.. Misschien ook omdat hij ook nog niet gekeurd was voor België? Hij kwam van NL, waar hij wel gekeurd was geweest, maar dat geldt hier niet..

Waren die mannen van de wegpolitie met de V70's, die constant op de E17 zitten.

Ik zal me informeren bij de verzekering morgen , als het niet mag doe ik het niet ...

indien wel ga ik morgen mijn rekening plunderen:grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar oningeschreven rond rijden? Ik moest 150€ betalen.. Misschien ook omdat hij ook nog niet gekeurd was voor België? Hij kwam van NL, waar hij wel gekeurd was geweest, maar dat geldt hier niet..

Waren die mannen van de wegpolitie met de V70's, die constant op de E17 zitten.

Ik heb de Alfa in afwachting van mijn gelijkvormigheidsattest destijds ook verzekerd op chassisnummer en het vervolgens tegen de politie mogen gaan uitleggen, ze hebben er geen probleem van gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, daar heb ik ook altijd schrik voor he, dat ze de mijne ook eens gaan (proberen) ratten...:(

Ja zou zoiets liever ook uit het zicht zetten.

Ze zijn er gewoon mee weggereden dus 't zal dan toch waar zijn dat ze zo'n bakjes hebben waarmee ze elke auto kunnen openen en starten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou zoiets liever ook uit het zicht zetten.

Ze zijn er gewoon mee weggereden dus 't zal dan toch waar zijn dat ze zo'n bakjes hebben waarmee ze elke auto kunnen openen en starten!

Ik ga eens een wielklem kopen denk ik:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eens een wielklem kopen denk ik:D

Mja dat ga je 2 weken doen en dan ben je dat beu. En ze pakken een slijpschijf en hij is door :P

Net zoals ze wel aan je bed staan als hij in de garage staat maar je kan het hun idd maar moeilijk genoeg maken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid