Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

15 L en iets erboven kan ik gerust mee leven ... +20L nie echt:$

Als jij met je 535d al constant boven de 10l/100km gemiddeld zit (hoe je dat doet snap ik eigenlijk nog altijd niet) dan zou ik maar als ik u was terug naar een potente diesel gaan eigenlijk, want dan ga jij met een dikke V8 benzine idd richting 20l en meer gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10l met een 535d? :lol:

Je hebt hypermilen, je hebt ecorunnen, je hebt zuinig rijden, je hebt normaal rijden, je hebt sportief rijden, je hebt raggen, en dan heb je het toeriaans verbruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet echt moeilijk imo.

Rond de 10l gemiddeld kan ik wel makkelijk inkomen hoor, maar iirc zit toere daar nog een liter of 3-4 boven.

Dan moet je volgens mij gewoon constant planken en op de snelweg enkel maar 250 rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of continu koud rijden.

Scheelt ook enorm.

En die kans is groot wegens veel korte ritten.

Zal wel hoofdzakelijk daaraan liggen :D

Oja , gemiddeld verbruik ligt nu rond de 13 L 100/km ... is misschien omdat ik nu 18" liggen heb ipv 19" ?

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenaar van de M3 die ik heb test gereden vertelde mij dat die zeer moeilijk onder de 15 L per 100/km te krijgen is ...

C63 had ik al vernomen richting 20 L :$

Idd, mijn neef zit met zijn E93 M3 aan 17l op z'n minst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom ?

Ik vind hem te klein,overal,binnenin,koffer(ik weet dat dat eigen is aan een 3 en zeker cabrio) maar het stoort me soms wel

Met de 5 handen vol,knopke duwen,koffer zwiert op,je kan alles er insmijten wat je maar wil.

Ik reed liever met de 5 ook,niet echt qua prestaties want ik vermoed dat dat niet zooo veel scheelt(535 was wel nog iets sneller hoor),misschien door een gebrek aan automaat op deze.

5 reeks heeft betere zetels enz..

Maar een 330d is geen straf he,hoor mij klagen :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij met je 535d al constant boven de 10l/100km gemiddeld zit (hoe je dat doet snap ik eigenlijk nog altijd niet) dan zou ik maar als ik u was terug naar een potente diesel gaan eigenlijk, want dan ga jij met een dikke V8 benzine idd richting 20l en meer gaan.

10 liter is gewoon doorrijden ze,ik moest echt 'economyrunnen' om aan 9l te geraken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem te klein,overal,binnenin,koffer

5 reeks heeft betere zetels enz..

Koffer van de cabrio is wel zeer klein ja , berline of coupe valt dit nog mee vind ik ...

zetels van de M3 zitten zalig hoor:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze namiddag testrit gehad met een E92 M3 met M-DKG en moet zeggen is totaal anders om mee te rijden ... automatisch rij je rustiger dan met een manuele die je hoger in toeren houdt waardoor je het gevoel hebt van rapper onderweg te zijn met een manueel ! wel leuk : Automatic rijden op een rustig tempo maar als je het wat vlugger wilt met de peddels werken waardoor je dan wel sportiever rijdt . Testrit was weer veel te kort maar voor een dagelijkse auto zou ik zeker zo eentje overwegen ipv een manuele icon_smile.gif

Is eentje die bij Powercars in Loppem te koop staat , wit exterieur en moet zeggen dat ik deze veel knapper vond dan de berline die ik vrijdag heb getest .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffer van de cabrio is wel zeer klein ja , berline of coupe valt dit nog mee vind ik ...

zetels van de M3 zitten zalig hoor:inlove:

Zijn dat echt effectief andere zetels als de sportzetels van een gewone 3 of gewoon een andere 'tekening' een beetje?

Comfortzetels van een 5 reeks nog veel zaliger :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat echt effectief andere zetels als de sportzetels van een gewone 3 of gewoon een andere 'tekening' een beetje?

Moet u dit antwoord schuldig blijven :$

Knap,maar ik ben bevooroordeeld:D

Welke binnenkleur?

Zwart interieur :

Link

http://www.powercars.be/wagen_detail.php?id=902

Is echt een zeer prachtige M3 :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze namiddag testrit gehad met een E92 M3 met M-DKG en moet zeggen is totaal anders om mee te rijden ... automatisch rij je rustiger dan met een manuele die je hoger in toeren houdt waardoor je het gevoel hebt van rapper onderweg te zijn met een manueel ! wel leuk : Automatic rijden op een rustig tempo maar als je het wat vlugger wilt met de peddels werken waardoor je dan wel sportiever rijdt . Testrit was weer veel te kort maar voor een dagelijkse auto zou ik zeker zo eentje overwegen ipv een manuele Thumb resize.

Is eentje die bij Powercars in Loppem te koop staat , wit exterieur en moet zeggen dat ik deze veel knapper vond dan de berline die ik vrijdag heb getest .

Deze dus getest :

Thumb resize.

Nice:inlove:

Velen vinden wit voor vrouwen, maar moest ik zo'n M3 kunnen betalen, zou hij ook ofwel wit, ofwel rood zijn:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid