Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is er trouwens geen enkele reden meer om die lotus nog bij te houden...

Maar ja,

Km Lotus Knokke: ???

Km Lotus OnTrack: ???

?????

Zou je daar echt je BMW kopen, ik vind dat er ontzettend louche uitzien?

En rood met beige interieur is lelijk.

Yep vind het ook maar een louche zaak ...

wel zou ik het liefst een M3 Coupe of Berline vinden in rood exterieur , Cabrio zou ik niet kopen aangezien ik die niet mooi vind dicht:$

Wel wil ik eens eentje testen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou opnieuw 5-break gaan maar wel benzine een F11 535i (of 528i) F11 is echt prachtig mooiste BMW-break sinds jaren. Lotus nog eventjes houden en blijven doorsparen voor die 911, het wachten zal beloond worden ;)

Maar ik vind mijn 5 break te groot om dagelijks mee rond te toeren ...

dus als ik nu verander van auto blijft die zowieso terug 3 jaar (ongeveer)

Neen , liefst zou ik mijn 535d vervangen door een kleinere auto maar die me wel het nodige rijplezier heeft , en dit zal ik wel vinden in een E90/E92 M3 maar dan moet de Lotus buiten.

911 is voor als mijn huis is afbetaald !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Testrit met de E93 M3 is weeral goe meegevallen ( wa wil je als je die V8 hoort ronken:inlove: )

De Cabrio stuurt en voelt zwaarder aan dan de Coupe die ik maandag heb getest , alhoewel het opnieuw een te korte testrit was wegens veel te druk verkeer overal ...

maar ik blijf bij mijn mening ,

open is hij bloedmooi : Spacegrau en Leder Novillo Fuchsrot is een knappe combo , maar dicht trekt de Cabrio op niks .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goesting hé. Ik vind de M3 cabrio wel mooi. Als M3 is de cabrio sowieso veel mooier dan een 'gewone' E93. Denk eraan, het is een ongelooflijk polyvalente wagen. Coupé, cabrio, gezinswagen, sportwagen, exclusief en toch relatief onopvallend. Er is weinig op de markt met dezelfde ambitie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goesting hé. Ik vind de M3 cabrio wel mooi. Als M3 is de cabrio sowieso veel mooier dan een 'gewone' E93. Denk eraan, het is een ongelooflijk polyvalente wagen. Coupé, cabrio, gezinswagen, sportwagen, exclusief en toch relatief onopvallend. Er is weinig op de markt met dezelfde ambitie.

Gezinsauto?

Al eens boodschappen gedaan met het gezin EN MET DE KAP OPEN???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk eraan, het is een ongelooflijk polyvalente wagen. Coupé, cabrio, gezinswagen, sportwagen, exclusief en toch relatief onopvallend. Er is weinig op de markt met dezelfde ambitie.

Een opblaaspop is ook te gebruiken om te neuken, te pijpen, als vriendin, als hoofdkussen of als kamer versiering. Wilt niet zeggen dat het op elk vlak even geslaagd is als the real deal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De E92 M3 is ook geen echte M. Is ook veel te zwaar en de remmen deugen voor niks. De M3 is per generatie al teveel GT geworden. De E46 M3 CSL, dat is voor mij de laatste echte M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak dan ook niet zo'n beweringen :D

Ik wel, want ik ben overtuigd van onze M3. Dat is voor mij gewoon the real deal. Je moet mij eens vertellen wat een E92 M3 zoveel meer 'real' is dan onze E93.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Testrit met de E93 M3 is weeral goe meegevallen ( wa wil je als je die V8 hoort ronken:inlove: )

De Cabrio stuurt en voelt zwaarder aan dan de Coupe die ik maandag heb getest , alhoewel het opnieuw een te korte testrit was wegens veel te druk verkeer overal ...

maar ik blijf bij mijn mening ,

open is hij bloedmooi : Spacegrau en Leder Novillo Fuchsrot is een knappe combo , maar dicht trekt de Cabrio op niks .

Komaan,ik vind hem dicht knapper als open:oops:

Zoizo knapper als een e92(dicht dan),is ook de enige cabrio met een stalen dak die een mooie kont heeft IMHO

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen sedan toere? Is toch handig met de kinderen, en zeker niet veel minder mooi dan een coupe, al is dat smaak.

De eerste die ik had getest was een zwarte berline M3 en ik vond hem zeer mooi ... tot ik maandag met de E92 heb gereden ;)

Vind de Coupe zoveel mooier , liefst rood of wit exterieur .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen echte M is veel gezegd, maar het is dan ook inderdaad eerder een sportieve GT.

Voila, en als cabrio-lover verkies ik een GT die open kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid