Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Nice:inlove:

Velen vinden wit voor vrouwen, maar moest ik zo'n M3 kunnen betalen, zou hij ook ofwel wit, ofwel rood zijn:inlove:

Vind hem echt knap in het wit , veel knapper dan die zwarte berline die ik vorige week getest heb :)

Mijn vrouw zo op de heenweg naar Powercars : ik zie toch liever een zwarte M3 hoor , is veel mooier .... komen daar toe en ze ziet die witten staan :

oja deze is veel knapper !!!

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel zoiets zijn.

Mijn vriendin zit met een ei onder het pedaal aan 13 liter met onze Clio. Reden: ze rijdt er altijd mee als ie koud heeft ( 5km / dag: woon-werk verkeer heen en terug )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel zoiets zijn.

Mijn vriendin zit met een ei onder het pedaal aan 13 liter met onze Clio. Reden: ze rijdt er altijd mee als ie koud heeft ( 5km / dag: woon-werk verkeer heen en terug )

Korte koude ritten zijn dus zeer nadelig voor het verbruik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel zoiets zijn.

Mijn vriendin zit met een ei onder het pedaal aan 13 liter met onze Clio. Reden: ze rijdt er altijd mee als ie koud heeft ( 5km / dag: woon-werk verkeer heen en terug )

Zou ze dat dan niet beter met de fiets doen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ze dat dan niet beter met de fiets doen ofzo?

Kom jij haar op die fiets steken?

In de zomer neemt ze soms wel haar fiets.

Trouwens noem het kuddementaliteit, maar als ik zie dat sommigen hier in de straat hun auto nemen om naar de slager te gaan een paar 100m verder, dan moet zij van mij zolang ik het kan betalen om 5u 's ochtends in putje winter niet op haar fiets kruipen.

Of om de rollen om te draaien: zou jij als student zijnde niet beter met een 318i rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een M3 overweegt, zoek dan een E90 van na 09/2008 of een E92 vanaf 02/2009 met de nieuwe navigatie, dit doet de auto veel recenter ogen ;)

Je vindt ze wel onder de 50k als je goed zoekt, de E90 onder de 40k...

Edit, en als je er ene koopt, schrijf hem dan maar in voor 1 januari, met die nieuwe BIV :sick:

aangepast door m0rph
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een M3 overweegt, zoek dan een E90 van na 09/2008 of een E92 vanaf 02/2009 met de nieuwe navigatie, dit doet de auto veel recenter ogen ;)

Je vindt ze wel onder de 50k als je goed zoekt, de E90 onder de 40k...

Edit, en als je er ene koopt, schrijf hem dan maar in voor 1 januari, met die nieuwe BIV :sick:

Eerst was ik zeker dat het een berline ging worden , maar door gisteren eens goe te gaan kijken naar de coupe ( en nog eens te testen:) ) denk ik van toch voor een coupe te gaan ... toont toch wel veel sportiever !!!

Ik geraak er niet aan uit he met die nieuwen BIV : men zegt voor bedrijven verandert er niks in het begin en anderen zeggen dan wel :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst was ik zeker dat het een berline ging worden , maar door gisteren eens goe te gaan kijken naar de coupe ( en nog eens te testen:) ) denk ik van toch voor een coupe te gaan ... toont toch wel veel sportiever !!!

Ik geraak er niet aan uit he met die nieuwen BIV : men zegt voor bedrijven verandert er niks in het begin en anderen zeggen dan wel :?

Eerst bleeft het oude tarief voor de BIV, bij aankoop van de wagen op de vennootschap. Vorige week is dit veranderd, het nieuwe tarief wordt meteen ook geldig in dit geval.

Enkel bij "leasing" blijft het oude tarief nog geldig, maar of dit enkel operationele leasing is, of ook financiële leasing, dunnow :unknown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anders een mooie 525 in de aanbieding. Is goedkoper qua taks, minder snel en spaart je dus ook boetes uit. Het verbruik is echter gelijk met dat van je 535, dus op dat vlak hoef je alvast geen stap terug te zetten.

PM bij interesse!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anders een mooie 525 in de aanbieding. Is goedkoper qua taks, minder snel en spaart je dus ook boetes uit. Het verbruik is echter gelijk met dat van je 535, dus op dat vlak hoef je alvast geen stap terug te zetten.

PM bij interesse!

Ssssstttttt is al een tijdje geleden dat ik een boete heb gereden dus mondje dicht he ... geen slapende honden wakker maken:D

En als ik een 525d wil verander ik het wel achteraan mijn auto van 535d naar 525d

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst bleeft het oude tarief voor de BIV, bij aankoop van de wagen op de vennootschap. Vorige week is dit veranderd, het nieuwe tarief wordt meteen ook geldig in dit geval.

Enkel bij "leasing" blijft het oude tarief nog geldig, maar of dit enkel operationele leasing is, of ook financiële leasing, dunnow :unknown:

Godverdorie , zal moeten rap beslissen dus :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel bij "leasing" blijft het oude tarief nog geldig, maar of dit enkel operationele leasing is, of ook financiële leasing, dunnow :unknown:

Beide of geen. Hangt er van af. Product maakt niet uit.

Ingeschreven op eigen vennootschap -> nieuwe BIV

Ingeschreven op naam van LM -> oude BIV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide of geen. Hangt er van af. Product maakt niet uit.

Ingeschreven op eigen vennootschap -> nieuwe BIV

Ingeschreven op naam van LM -> oude BIV

FAK, meen je dat???

Mijn kar is ingeschreven op mijn vennootschap... Ik vermoed dat ik met de nieuwe regeling geen 5K ging betalen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

FAK, meen je dat???

Mijn kar is ingeschreven op mijn vennootschap... Ik vermoed dat ik met de nieuwe regeling geen 5K ging betalen???

Dat klopt.

Die camion die volgend jaar geleverd wordt, is dus 3600€ goedkoper geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

445? WTF? Hoeveel CO2?

Euro 5 en 156 g uitstoot :D

Dus ik moet op zoek achter een buitenlander die even mijn auto wil kopen...

Ik verkoop hem in januari aan een buitenlander, recupereer mijn BIV en ik koop hem terug en schrijf hem opnieuw in tegen de nieuwe voorwaarden. Efkes 4500 eur verdienen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euro 5 en 156 g uitstoot :D

Dus ik moet op zoek achter een buitenlander die even mijn auto wil kopen...

Ik verkoop hem in januari aan een buitenlander, recupereer mijn BIV en ik koop hem terug en schrijf hem opnieuw in tegen de nieuwe voorwaarden. Efkes 4500 eur verdienen...

Nu ja, eerst de kleine lettertjes van de feitelijke wetteksten onder ogen krijgen hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FAK, meen je dat???

Mijn kar is ingeschreven op mijn vennootschap... Ik vermoed dat ik met de nieuwe regeling geen 5K ging betalen???

Je auto is toch al ingeschreven dit jaar of niet Naish???

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je auto is toch al ingeschreven dit jaar of niet Naish???

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Ja, hij heeft gelukkig die 5000€ al mogen dokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je auto is toch al ingeschreven dit jaar of niet Naish???

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Klopt, maar daarmee dat ik zou kijken om het zogezegd te verkopen voor export, BIV recuperen en dan zelf opnieuw inschrijven met de nieuwe BIV...

Sent from my AUDI A7 using 5000 eur BIV

Ja, hij heeft gelukkig die 5000€ al mogen dokken.

Moet tegen midden december overgeschreven zijn, dus nog niets gedokt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid