Ga naar inhoud

Vervanger BMW 535d !


toere

Aanbevolen berichten

Als de kap dicht is niet , maar met de kap open heb je toch een belachelijk kleine koffer?

036345.2-lg.jpg

Dicht heb je het volledige stuk onder die afdekking ter beschikking. (linksboven)

Met dak erin lijkt dat klein, door die ingang, maar daar kan toch veel meer in dan je denkt.

Het is een bottleneck en je moet wel het dak (half) dichtklappen om erbij te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de kap dicht is niet , maar met de kap open heb je toch een belachelijk kleine koffer?

Ja natuurlijk maar dat is een cabrio he,je hebt de koffer van een coupe en als je wil kan je het dak openzwieren als extra,met een coupe heb je 'altijd' die koffer en kan je je schuifdak openzetten als je geluk hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet je toch nog zeker krijgen?

Ik zeg het,juist een jaar geleden ,de mijne 25k,op 2 weken verkocht...

Toen was de nieuwe 5 er nog niet (of misschien net wel?)

Maar dat doet veel hé... Nuja, op dikke bakken verlies je altijd veel...

Iemand met een simpele Golf TDi 90pk verliest in verhouding ook minder dan iemand die een Golf TDi 170pk Sportline verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootste probleem is dat moest ik de 535d particulier willen verkopen ik eerst die zijkant moet laten herspuiten en nieuwe banden monteren + geduld hebben tot hij verkocht is. en veel tijd is er niet he aangezien ik binnen maximum 2-3weken moet beslissen of ik nu 1 koop of niet ( is het nu niet , zal het volgend jaar ook niks zijn met die verhoogde BIV )

Zijkant herspuiten is pakweg 750-1000 euro en 4 banden moet ook lukken voor 500-750 euro, goedkoopste banden die je kan vinden voor verkoop.

Dus dan moet je jezelf afvragen of je dan met zekerheid al minstens 1250 ofzo extra krijgt particulier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Dicht heb je het volledige stuk onder die afdekking ter beschikking. (linksboven)

Met dak erin lijkt dat klein, door die ingang, maar daar kan toch veel meer in dan je denkt.

Het is een bottleneck en je moet wel het dak (half) dichtklappen om erbij te geraken.

Aa maar dat wist ik niet , verkoper mocht dit wel gemeld hebben dan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijkant herspuiten is pakweg 750-1000 euro en 4 banden moet ook lukken voor 500-750 euro, goedkoopste banden die je kan vinden voor verkoop.

Dus dan moet je jezelf afvragen of je dan met zekerheid al minstens 1250 ofzo extra krijgt particulier?

Ja misschien wel , maar toch blijft het feit dat zolang de 535d niet verkocht is ik geen andere auto wil kopen en in het geval M3 moet ik beslissen binnen de 2weken door de verandering BIV ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een opblaaspop is ook te gebruiken om te neuken, te pijpen, als vriendin, als hoofdkussen of als kamer versiering. Wilt niet zeggen dat het op elk vlak even geslaagd is als the real deal :D

:lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aa maar dat wist ik niet , verkoper mocht dit wel gemeld hebben dan ...

Je dacht dat die afdekkap niet naar boven kon?

:rofl::rofl:

Sorry :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is ook een beetje dat ze nougabollen nog geven voor de 535d he ...

vandaag een bod van 12k :$

Dat is een goed bod, al doet het meestal pijn t.o.v de aankoopprijs van de wagen.

.. ligt ook een beetje aan de (extra) korting, die je zou krijgen als je niks inruilt. Stel je zet hem voor €13k te koop in huidige staat .. snelle verkoop aangezien hij scherp in prijs is .. en je krijgt €2k van de prijs van de M af, is het een simpele rekensommetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een aankoop reken ik altijd op enige korting/afpingeling.

Dus daar moet je al geen rekening mee houden want dat is een vast gegeven. Je moet simpelweg voldoende krijgen bij je verkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dacht dat die afdekkap niet naar boven kon?

:rofl::rofl:

Sorry :$

Met het dak naar beneden toonde die koffer mega klein ja door die afdekkap ... Het is aan de verkoper om te tonen dat dit naar boven kan he !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

.. ligt ook een beetje aan de (extra) korting, die je zou krijgen als je niks inruilt. Stel je zet hem voor €13k te koop in huidige staat .. snelle verkoop aangezien hij scherp in prijs is .. en je krijgt €2k van de prijs van de M af, is het een simpele rekensommetje.

500€ korting als er geen overname is ... Belachelijk weinig dus .

Link naar reactie
Delen op andere sites

500€ korting als er geen overname is ... Belachelijk weinig dus .

Amai nog niet... Beste manier van handelen is eerst zeggen dat er geen overname is.

Dan probeer je de beste prijs los te peuteren voor de nieuwe wagen en zodra je die weet haal je de overname erbij.

Zodoende kunnen ze moeilijk de overname compenseren in de verkoopsprijs en zie je beter wat je netto aan overname krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet de wagen geen eer aan... Zwart of wit is IMO de beste keuze.

Werkgever van mijn vriendin heeft ze beiden gehad :D Eerst een witte E92 M3 DKG (ik denk nog geen 6 maanden gehad) en nu dus exact dezelfde maar in het zwart.

Reden was de "opvallendheid" bij de klanten. Ik kan erin komen maar toch... Wit was VEEL fermer icm dat carbondak.

Ohja, DKG is zeker een aanrader. Als we samen met die mensen op restaurant /stap gaan dan mag ik rijden, want ze drinken graag eens een glas. Gewoon genieten dan... Fack, ik wil zo hard een DKG :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai nog niet... Beste manier van handelen is eerst zeggen dat er geen overname is.

Dan probeer je de beste prijs los te peuteren voor de nieuwe wagen en zodra je die weet haal je de overname erbij.

Zodoende kunnen ze moeilijk de overname compenseren in de verkoopsprijs en zie je beter wat je netto aan overname krijgt...

Ben in de vooravond nog opgebeld geweest dat de prijs nog te bespreken valt ;)

Doet de wagen geen eer aan... Zwart of wit is IMO de beste keuze.

Werkgever van mijn vriendin heeft ze beiden gehad :D Eerst een witte E92 M3 DKG (ik denk nog geen 6 maanden gehad) en nu dus exact dezelfde maar in het zwart.

Reden was de "opvallendheid" bij de klanten. Ik kan erin komen maar toch... Wit was VEEL fermer icm dat carbondak.

Ohja, DKG is zeker een aanrader. Als we samen met die mensen op restaurant /stap gaan dan mag ik rijden, want ze drinken graag eens een glas. Gewoon genieten dan... Fack, ik wil zo hard een DKG :inlove:

Bwa is toch wel een knappe combo hoor ( open , dicht niet ) maar inderdaad wit met het dak in carbon en zwarte velgen = :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai nog niet... Beste manier van handelen is eerst zeggen dat er geen overname is.

Dan probeer je de beste prijs los te peuteren voor de nieuwe wagen en zodra je die weet haal je de overname erbij.

Zodoende kunnen ze moeilijk de overname compenseren in de verkoopsprijs en zie je beter wat je netto aan overname krijgt...

Tsja, dat compenseren ze dan in je overnameprijs hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai nog niet... Beste manier van handelen is eerst zeggen dat er geen overname is.

Dan probeer je de beste prijs los te peuteren voor de nieuwe wagen en zodra je die weet haal je de overname erbij.

Zodoende kunnen ze moeilijk de overname compenseren in de verkoopsprijs en zie je beter wat je netto aan overname krijgt...

Tsja, dat compenseren ze dan in je overnameprijs hé.

Kan zijn dat ze dan extra belachelijk weinig geven voor je overname, maar toch vind ik dat je een beter beeld hebt over de situatie...

Onderhandelen over de verkoopprijs is soms al moeilijk genoeg zonder dat er dan nog een overnamebedrag tussen zit.

Liever eerst A en dan B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid