abtler 4.511 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Gaat zo te zien wel komen .. https://www.avisprestige.com/tesla-c-191.php https://www.avis.nl/en/drive-avis/fleet Our mushrooming eco fleet: Fifteen percent of Norway's car hire fleet are "green cars"; purr away in a Tesla Model S, Nissan Leaf, BMW i3 or Audi A3 Sportback e-tron Plug-In Hybrid. .. al staan ze nog niet in het lijstje als je effectief wilt boeken. https://evannex.com/blogs/news/heres-how-to-rent-a-tesla-on-your-next-vacation Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Ik vermoed dat men zo gaat werken dat het overschot dat niet aan Tesla is toegewezen, beschikbaar wordt voor verhuur. Quote
Daggie 482 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Niet echt geschikt voor deze thread .. maar ik heb de Porsche 992 S eens toegevoegd aan de TCO sheet .. gelukkig word ik daar niet van Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Daarom dat ik zeg: de dag dat Porsche uitkomt met een hybride 911 koopt niemand nog de gewone. Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Dat zeg je al. Privé heb ik vandaag geen voordelen aan een hybride 911. Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Wegentaks, BIV? Het effect is minder, maar hoeveel nieuwe 911’s worden privé gekocht? Quote
ICM 24.874 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 9 minutes ago, wooter said: Wegentaks, BIV? Het effect is minder, maar hoeveel nieuwe 911’s worden privé gekocht? Met die VAA? Veel. Zoals ik mijn M4, zoals @Naish zijn nieuwe. 1 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 48 minutes ago, ICM said: Met die VAA? Veel. Zoals ik mijn M4, zoals @Naish zijn nieuwe. Welke gek koopt dat nog op zijn zaak? Je betaalt evenveel aan aflossing als aan bruto VAA. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 En wat is nu mijn punt als Porsche met een hybride 911 zou afkomen? Dan is de VAA, aftrekbaarheid etc. veel lager op de zaak dan privé kopen... En wie van die mensen die nu een 992 Carrera of Carrera S overwegen zouden dan de versie zonder elektromotor zo prefereren dat ze er de meerprijs qua kosten en VAA voor over hebben? Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 https://www.marketwatch.com/story/larry-ellison-discloses-1-billion-stake-in-tesla-2019-01-08 Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Ik stel mij de vraag hoeveel van de nieuwe verkochte 992’s door een firma worden gekocht, en dus niet privé.@alexanderr, jij weet dat. Quote
Daggie 482 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Privé kopen en verhuren aan de firma? Quote
Germinal 464 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Privé kopen en verhuren aan de firma? Kan je volgens mij wel doen maar dan beperkt.. ?anders ontloop je de VAA, zullen ze in Brussel niet leuk vinden. Stel dat je maar 1000 km voor de zaak rijdt per maand en je gaat dan je 911 verhuren aan de zaak voor 3000 euro / maand. Denk niet dat dit pakt ? Anders zou iedereen dit toch doen Quote
Germinal 464 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 En wat is nu mijn punt als Porsche met een hybride 911 zou afkomen? Dan is de VAA, aftrekbaarheid etc. veel lager op de zaak dan privé kopen... En wie van die mensen die nu een 992 Carrera of Carrera S overwegen zouden dan de versie zonder elektromotor zo prefereren dat ze er de meerprijs qua kosten en VAA voor over hebben?Hopelijk is de aandrijflijn dan wel beter dan die in de panamera. Denk trouwens dat er niemand zit te wachten op een 911 van 2 ton Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 5 minutes ago, Germinal said: Hopelijk is de aandrijflijn dan wel beter dan die in de panamera. Denk trouwens dat er niemand zit te wachten op een 911 van 2 ton Nu moeten we wel eerlijk zijn dat iedereen de aandrijving van de Panamera e-hybrid heel goed vind, behalve jij met een Tesla. Net zoals iedereen de aandrijving van de M2 heel goed vind, behalve ik met een Tesla. Misschien is er een gemeenschappelijke oorzaak? Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 https://www.tesla.com/nl_BE/VehicleSafetyReport?redirect=no Quote Q4 2018 In the 4th quarter, we registered one accident for every 2.91 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot, we registered one accident for every 1.58 million miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 436,000 miles.* Quote
Germinal 464 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Nu moeten we wel eerlijk zijn dat iedereen de aandrijving van de Panamera e-hybrid heel goed vind, behalve jij met een Tesla. Net zoals iedereen de aandrijving van de M2 heel goed vind, behalve ik met een Tesla. Misschien is er een gemeenschappelijke oorzaak? [emoji5]Dat is absoluut niet het geval.. kijk maar eens naar de reviews die er destijds verschenen.. was zowat unaniem dat de hybride de minste Panamera was qua rijgedrag en aandrijving.De aandrijving van de tesla is ook niet perfect he.. slippende voorwielen [emoji848] Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 5 hours ago, Germinal said: Kan je volgens mij wel doen maar dan beperkt.. ?anders ontloop je de VAA, zullen ze in Brussel niet leuk vinden. Stel dat je maar 1000 km voor de zaak rijdt per maand en je gaat dan je 911 verhuren aan de zaak voor 3000 euro / maand. Denk niet dat dit pakt ? Anders zou iedereen dit toch doen Dat pakt als je geen meter niet-zakelijk rijdt. Maar dat krijg je niet voor mekaar, en wees maar zeker dat ze op de loer gaan liggen als je dat doet. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 8 minutes ago, Germinal said: Dat is absoluut niet het geval.. kijk maar eens naar de reviews die er destijds verschenen.. was zowat unaniem dat de hybride de minste Panamera was qua rijgedrag en aandrijving. Heb jij het over de eerste generatie? Quote
Titleist 230 Geplaatst: 8 januari 2019 Geplaatst: 8 januari 2019 Zit "Morph" of iets in de buurt hier nog? Ik zag 'm posten op AF onlangs in zijn tesla roadster topic, dat was een echte fan sinds het begin en heeft daarna ook nog een S gereden dacht ik. Geen blaaskaak. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 9 januari 2019 Geplaatst: 9 januari 2019 Kan je 150 op autopilot doen in B ook?Koop een Mercedes. Bij de mijne werkt het tot 210km/u. 1 Quote
yvesken 66 Geplaatst: 9 januari 2019 Geplaatst: 9 januari 2019 21 hours ago, ICM said: Met die VAA? Veel. Zoals ik mijn M4, zoals @Naish zijn nieuwe. En lossen jullie dat dan op met kilometervergoeding of verhuren jullie door aan jullie vennootschap? Quote
ICM 24.874 Geplaatst: 9 januari 2019 Geplaatst: 9 januari 2019 8 minutes ago, yvesken said: En lossen jullie dat dan op met kilometervergoeding of verhuren jullie door aan jullie vennootschap? Het eerste. Quote
yvesken 66 Geplaatst: 9 januari 2019 Geplaatst: 9 januari 2019 15 minutes ago, ICM said: Het eerste. Hmz, daar doe ik te weinig kilometers voor vrees ik. Toch bedankt voor de informatie. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.