Logic 432 Geplaatst: 16 januari 2019 Delen Geplaatst: 16 januari 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.410 Geplaatst: 16 januari 2019 Delen Geplaatst: 16 januari 2019 NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN Niet die weer. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin 249 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 Tesla referral program eindigt volledig eind deze maand. Volgens Musk voegt het te veel kosten bij de auto's, vooral de Model 3. Benieuwd welk effect dat zal hebben op (a) de fanboys en (b) de verkoop op korte termijn, zijnde de komende twee weken (stijging) en de weken erna (daling). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 433 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 14 uren geleden, yvesken zei: Ik heb blijkbaar iets gemist? Los van vele ergernissen gaf hij ook regelmatig nuttige informatie, jammer dat het zo ver moest komen. 'k Heb het ook gemist, maar 'k mis 'm niet. Dat van die nuttige info klopt zeker, maar de ergernissen namen m.i. hoe langer hoe meer de overhand. En als je elk nadeel(tje) gaat omtoveren tot een voordeel en bij elk mogelijk puntje van kritiek gaat wijzen naar andere merken, dan blijft er van objectieve informatie door een gebruiker weinig over. Kijk naar BMWMB (toch ook een echte fan, en daar is op zich niets mis mee) en Germinal (iets minder fan), zo kan het dus ook. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 433 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 9 uren geleden, ir_fuel zei: Niet die weer. Heb je heel het filmpje bekeken, dan? Want dit is een filmpje van iemand die een filmpje van jouw vriendin bespreekt. Volgens mij moet jij hier zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.410 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 6 minutes ago, Framfy said: Heb je heel het filmpje bekeken, dan? Hell no. Zelfs geen seconde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.904 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 Tesla referral program eindigt volledig eind deze maand. Volgens Musk voegt het te veel kosten bij de auto's, vooral de Model 3. Benieuwd welk effect dat zal hebben op (a) de fanboys en ( de verkoop op korte termijn, zijnde de komende twee weken (stijging) en de weken erna (daling). Ik heb nog geen gebruik gemaakt van deze code. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyrano.ak 2.239 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 Nieuwe wall-charger voor de VS: https://electrek.co/2019/01/15/tesla-wall-connector-nema-14-50-plug/ Tesla is launching today a new Wall Connector with a NEMA 14-50 plug – the automaker’s first non-hardwired Wall Connector for a home charging solution. While most home charging station manufacturers sell products to be both hardwired and to plug into a NEMA 14-50 outlet, Tesla has stuck to its hardwired Wall Connector. For people who already have a NEMA 14-50 outlet within reach of their parking spot or for those who don’t want to go into the trouble of installing a hardwired charging station, Tesla would simply recommend to use the mobile connector on a NEMA 14-50 outlet. Now they are offering a second option: a Tesla Wall Connector with a 14-50 Plug. Tesla describes the new product on its website: “A Tesla 14-50 Wall Connector is your best charging solution with an existing NEMA 14-50 outlet. Offering a 25 percent faster charge compared to the Gen 2 Mobile Connector, the 14-50 Wall Connector is easy to use and convenient to install around your home or office.” Here are a few images of the new Wall Connector with a 14-50 Plug: The new version of the Wall Connector is the same price as the hardwired version: $500. Tesla says it can charge most of its vehicles at up to 40 amps (9.6kW): “Provides 40 amps (9.6kW) of power for all Model S, Model X and Model 3 Long Range vehicles. Model 3 Mid Range and Standard Range vehicles will charge at 32 amps when using the 14-50 Wall Connector.” The automaker says that it has the advantage of not requiring an electrician installation, but that’s if you already have a NEMA 14-50 plug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin 249 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 (aangepast) 1 hour ago, BMWMB said: Ik heb nog geen gebruik gemaakt van deze code. Bedoel je dat je een referral hebt gekregen en niet gebruikt, of er zelf een kan geven? 17 januari 2019 aangepast door Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.904 Geplaatst: 17 januari 2019 Delen Geplaatst: 17 januari 2019 Bedoel je dat je een referral hebt gekregen en niet gebruikt, of er zelf een kan geven? Ik heb mijn code nog aan niemand doorgegeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyrano.ak 2.239 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 Tesla is cutting seven percent of its full-time employee headcount, Elon Musk announced in a company-wide email. In addition to the cuts, which come after the company’s headcount increased by 30 percent last year, Musk also announced that the company would be retaining, “only the most critical temps and contractors.” Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.971 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 Typisch amerikaans, veel volk aannemen en af en toe eens kuisen In België lukt dat niet door de vakbonden en wetgeving Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.475 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 Op 13/1/2019 om 09:50, iceblue zei: bijna een oneindig Euhm? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn82 116 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 Lijkt mij ook geen onlogische gang van zaken in de US. De standaard maakt er meteen voorpaginanieuws van: http://www.standaard.be/cnt/dmf20190118_04112509 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.971 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 Vorige maand heb ik hier geprobeerd om het uit te leggen maar het was uiteraard #FakeNews. Model 3 verkoopt in de US niet zoals verwacht dus ze moeten echt wel die goedkopere variant uitbrengen om de resterende 200.000 reservatiehouders te overtuigen. Dat geeft Elon nu ook eindelijk toe. Om de volgende kwartaalcijfers goed te houden moeten ze nu dus besparen en moet het volume omhoog Lijkt me inderdaad niet slecht te zijn al wil de belegger enkel winst & groei zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.971 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 Proximus wil 1.900 mensen ontslaan om dan de juiste profielen aan te nemen maar dat verstaan ze hier uiteraard niet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.971 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 https://electrek.co/2019/01/18/tesla-profit-drop-in-q4-7-workforce-cut-planned-after-growing-30-last-year/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iceblue 51 Geplaatst: 18 januari 2019 Delen Geplaatst: 18 januari 2019 Ik denk niet dat je die nieuwe wall-charger hier zomaar in het stopcontact mag steken aangezien je nu al een type B differentieel en een aparte zekering moet gebruiken bij een laadpaal. http://bit.ly/2HjIqWO Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 19 januari 2019 Delen Geplaatst: 19 januari 2019 https://electrek.co/2019/01/18/tesla-profit-drop-in-q4-7-workforce-cut-planned-after-growing-30-last-year/However, starting around May, we will need to deliver at least the mid-range Model 3 variant in all markets, as we need to reach more customers who can afford our vehicles. Moreover, we need to continue making progress towards lower priced variants of Model 3. Right now, our most affordable offering is the mid-range (264 mile) Model 3 with premium sound and interior at $44k. The need for a lower priced variants of Model 3 becomes even greater on July 1, when the US tax credit again drops in half, making our car $1,875 more expensive, and again at the end of the year when it goes away entirely.Eigenlijk wel zielig.. het zou raar zijn moest Porsche zeggen we moeten een 30.000 dollar car uitbrengen anders zijn we niet rendabel...Eu.. say what???Je kan toch perfect rendabel zijn door geen volume-merk te zijn/worden. Jammer dat tesla deze weg opgaat. Proberen goedkope auto’s bij de vleet te slijten op winst te maken [emoji22] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.904 Geplaatst: 19 januari 2019 Delen Geplaatst: 19 januari 2019 Hoelang bestaat Porsche al? Had Porsche destijds geen Cayenne en Macan op de markt gebracht om meer volume te draaien, waren ze ook al failliet geweest. Heb je trouwens als eens bekeken hoeveel Musk de laatste 10 jaar heeft geïnvesteerd in fabrieken? Ik denk dat Porsche een Calimero is tegen de grootte van Tesla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn82 116 Geplaatst: 19 januari 2019 Delen Geplaatst: 19 januari 2019 Het was toch al van in het begin de bedoeling en de belofte dat tesla 3 een betaalbaar volumemodel zou worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.971 Geplaatst: 19 januari 2019 Delen Geplaatst: 19 januari 2019 Aan de andere kant maakt hij de S en X wel duurder door de goedkopere reeks te schrappen https://eu.usatoday.com/story/money/cars/2019/01/10/elon-musk-tesla-cheapest-versions-model-s-model-x/2534973002/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn82 116 Geplaatst: 19 januari 2019 Delen Geplaatst: 19 januari 2019 (aangepast) Duurder? Een 100d kost toch nog steeds hetzelfde. De RWD versies van de S zijn al langer geschrapt blijkbaar. https://electrek.co/2017/09/21/tesla-model-s-75-rear-wheel-drivecheapest-option-discontinued/ En misschien is een mid/long range model 3 wel een betere koop dan een 75 kwh S. Dus misschien is de markt voor de 75kwh versies gewoon te klein geworden.. Alleeez... misschien hee 19 januari 2019 aangepast door stijn82 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.971 Geplaatst: 19 januari 2019 Delen Geplaatst: 19 januari 2019 1 minuut geleden, stijn82 zei: Duurder? Een 100d kost toch nog steeds hetzelfde. De RWD versies van de S zijn al langer geschrapt blijkbaar. https://electrek.co/2017/09/21/tesla-model-s-75-rear-wheel-drivecheapest-option-discontinued/ En misschien is een mid/long range model 3 wel een betere koop dan een 75 kwh S. Dus misschien is de markt voor de 75kwh versies gewoon te klein geworden.. Heb je mijn link bekeken? Denk het niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn82 116 Geplaatst: 19 januari 2019 Delen Geplaatst: 19 januari 2019 (aangepast) Het kan zijn dat ik niet goed wakker ben. ik lees dit: The starting price for the 75kWh version of the Model S is currently $76,000, and for the same version of the Model X, it is $82,000. After Monday, the cheapest version customers can get for each car will have starting prices of $94,000 and $97,000, respectively. Daarmee bedoelen ze toch, dat de 75kwh niet meer verkrijgbaar is en dat vanaf nu de goedkoopste versie de 100d van 94k/97k $ is. 19 januari 2019 aangepast door stijn82 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.