Ga naar inhoud

24h van Le Mans


Spillies

Aanbevolen berichten

Ik wijs u er op, en krijg een reactie van een vrouw in de overgang met zand in de vagijn. Maar ik ben de zagevent. :facepalm:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor eventjes wel entertainend vond ik. Vooral de beginfase. Maar dan komen er serverproblemen, valt hier en daar éne zijn verbinding weg en zit je met een klassement dat de juiste verhoudingen niet weer geeft. Al is dat in realiteit met mechanische pech ook soms zo. Dat pitten trekt ook op niet veel. Wel leuk dat ze gewoon tegen elkaar knallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch gek dat realisme in race games tegenwoordig. Gisterenavond was ik nog even aan't zappen en kwam op eurosport WTCR tegen. Had het niet onmiddellijk door dat het om e-racing ging. Denk alleen dat voor zo'n lange races het play-at-home principe niet ideaal is, en al zeker niet als je deelnemers verspreid zijn over de wereld. Eigenlijk heb je een LAN nodig waar iedereen even dicht bij de server zit. Maar goed deze e-racing hype is enkel te danken aan deze corona-crisis.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat e-racing voelt aan als bedrog. En dan vraagt ge u af waar het bedrog zit en het is er niet. Het probleem zit er hem in dat ge eerder naar echt racen keek en dat lijkt ineens veel minder waard omdat ge dezelfde kijkervaring kunt hebben zonder dat iemand zijn huis uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Le Capri Mauve zei:

dat e-racing voelt aan als bedrog. En dan vraagt ge u af waar het bedrog zit en het is er niet. Het probleem zit er hem in dat ge eerder naar echt racen keek en dat lijkt ineens veel minder waard omdat ge dezelfde kijkervaring kunt hebben zonder dat iemand zijn huis uitkomt.

E-racing rigged
Real racing rigged 

Geen verschil hoor 🤠

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/16/2020 at 9:53 AM, Waky said:

Toch gek dat realisme in race games tegenwoordig. Gisterenavond was ik nog even aan't zappen en kwam op eurosport WTCR tegen. Had het niet onmiddellijk door dat het om e-racing ging. Denk alleen dat voor zo'n lange races het play-at-home principe niet ideaal is, en al zeker niet als je deelnemers verspreid zijn over de wereld. Eigenlijk heb je een LAN nodig waar iedereen even dicht bij de server zit. Maar goed deze e-racing hype is enkel te danken aan deze corona-crisis.    

't is nu ook gene FPS :D

Zolang je verbinding stabiel is werkt dat goed. Zie maar op iRacing, daar heb je met een ping van 133 meestal geen enkel probleem. Het zijn de mannen die daar nog boven zitten (genre 300+) waar de rare stoten voorvallen (vooral als hun connectie dan nog eens onstabiel is). Het voordeel is dat zo een auto nog redelijk voorspelbaar is als ze gaten moeten vullen in de data.

Ga eens een FPS spelen met een ping van 200, dat is een drama.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, ir_fuel zei:

't is nu ook gene FPS :D

Zolang je verbinding stabiel is werkt dat goed. Zie maar op iRacing, daar heb je met een ping van 133 meestal geen enkel probleem. Het zijn de mannen die daar nog boven zitten (genre 300+) waar de rare stoten voorvallen (vooral als hun connectie dan nog eens onstabiel is). Het voordeel is dat zo een auto nog redelijk voorspelbaar is als ze gaten moeten vullen in de data.

Ga eens een FPS spelen met een ping van 200, dat is een drama.

Laat dat nu niet het sterkste punt zijn in Iracing 🤭 Bij close racing is dat probleem toch even erg, als jij op een bumper kleeft wil je direct zien als die voor je remt of uitwijkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Waky said:

Laat dat nu niet het sterkste punt zijn in Iracing 🤭 Bij close racing is dat probleem toch even erg, als jij op een bumper kleeft wil je direct zien als die voor je remt of uitwijkt. 

Ik vind dat ze dat nog vrij goed doen gezien alle variabelen. Vergeet niet dat wij hier redelijk verwend zijn qua internetconnectie, ondanks de hoge prijzen waar iedereen over klaagt. 

In een remzone is dat natuurlijk lastiger, omdat je daar X keer per seconde met de remdruk kan spelen en als dan de data 0.2 seconden niet door komt wat moet je dan doen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

In een remzone is dat natuurlijk lastiger, omdat je daar X keer per seconde met de remdruk kan spelen en als dan de data 0.2 seconden niet door komt wat moet je dan doen he.

Idd 😞 Ik had gisteren prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, dragonfly said:

Idd 😞 Ik had gisteren prijs

Het was echt erg gisteren. Eerste ronde en ik heb 2 auto's voor mij zien flikkeren en dan verdwijnen voor meerdere seconden. Eentje is zelfs nooit terug verschenen :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Het was echt erg gisteren. Eerste ronde en ik heb 2 auto's voor mij zien flikkeren en dan verdwijnen voor meerdere seconden. Eentje is zelfs nooit terug verschenen :lolz: 

Ik heb zo een koers gewonnen, P1 was plots weg 😁

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik erop nalees is packet loss een groter probleem dan ping. Over de wifi spelen lijkt me uit den boze.

Een vriend van mij heeft nu internet in huis via een 4G box. Dat is ook niet ideaal voor te gamen, daar zit NAT tussen, zijn ping is meestal rond de 300. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
5 hours ago, Dellie said:

De spottersguide voor Le Mans

https://spotterguides.com/portfolio/20_lm/

Toch een paar Belgen, In GT pro maken we nog wel een kans door de kleine bezetting. 

Triestig veld in GT Pro.

LMP1 wordt ook weer zo een rare vertoning.

LMP2 zal weer het spannendste worden, alleen is het daar nogal moeilijk de auto's uit mekaar te houden :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, ir_fuel zei:

Triestig veld in GT Pro.

LMP1 wordt ook weer zo een rare vertoning.

LMP2 zal weer het spannendste worden, alleen is het daar nogal moeilijk de auto's uit mekaar te houden :lol: 

Oprecht vreemd om geen Corvette terug te vinden tussen de GT's. 

Slechts twee belgen aan de start en één daarvan heb ik nog nooit van gehoord!? 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Laurens Vanthoor en ...?

3 belgen aan de start! :D

Vanthoor en Martin uiteraard gekend, Christopher D'Ansembourg op de #11 Rebellion is me totaal niet gekend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Maxime S said:

3 belgen aan de start! :D

Vanthoor en Martin uiteraard gekend, Christopher D'Ansembourg op de #11 Rebellion is me totaal niet gekend. 

Ik ook niet. Heeft precies wel een dikke portemonnee :D

 

 

Agé de 57 ans, ce Bruxellois que l'on peut qualifier de très bon « gentleman driver » roule en compétition depuis une trentaine d'années. Il a notamment participé à la BMW Compact Cup dans les années 90 tout comme aux 24H du Nürburgring et de Spa avant de se lancer dans la participation à des épreuves historiques au volant de différentes voitures lui appartenant : Williams F1, McLaren F1, Jaguar ou Peugeot 908 Groupe C ou encore une plus récente et superbe Lola Aston-Martin aux couleurs Gulf.

Grâce au Covid-19 et à quelques places laissées vacantes, Christophe va pouvoir se payer un vieux rêve en participant au double tour d'horloge sur un prototype LMP2, la Ligier JS P217 EuroInternational qu'il partagera avec les Français Adrien Tambay (fils du pilote de F1) et l'ex-navigateur Erik Maris qui en sera à sa sixième participation.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid