Ga naar inhoud

24h van Le Mans


Spillies

Aanbevolen berichten

Blijkbaar ziet hij het niet zitten om s'nachts te rijden. Voelt zich niet meer op zijn gemak in de auto.



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee waarom er soms voor FCY en soms voor safety car gekozen wordt? Verschil en invloed op race is toch gigantisch....FCY is alleszins veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Game over voor Vanthoor [emoji20] Gebroken uitlaat..

Auto is wel terug running maar kans op de zege is uiteraard weg. Jammer!

 

eb362f7a152fc8bad05723b9d4ec9d61.jpg&key=2d045608d85950b16ecee5175663226e3f52ef38433c23339cdfbc488f4972ba

 

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lefty zei:

Iemand een idee waarom er soms voor FCY en soms voor safety car gekozen wordt? Verschil en invloed op race is toch gigantisch....FCY is alleszins veel beter.

Dan zijn er momenten waarop er geen auto's passeren. 3 groepjes terwijl er anders constant auto's passeren.

Maar idd zeer frustrerend, heeft ons ook al veel plaatsen en tijd gekost 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de Rebellion zit in het grind.
Aan Stoffel om nu de voorsprong verder uit te bouwen en het podium komt in zicht.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

7h50 / La Rebellion n°3 est bloquée aux stands en raison d'une pénalité de trois minutes pour des pneumatiques non-conformes. Elle perd la troisième place en LMP1 au profit de la SMP n°11.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, korneeldebruyn zei:

Game over voor Vanthoor emoji20.png Gebroken uitlaat..

Auto is wel terug running maar kans op de zege is uiteraard weg. Jammer!

 

eb362f7a152fc8bad05723b9d4ec9d61.jpg&key=2d045608d85950b16ecee5175663226e3f52ef38433c23339cdfbc488f4972ba

 

 

vooral sneu voor z'n teammaats. staan aan de leiding van het kampioenschap. geen idee of ze nog bijgehaald kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Lefty said:

Werd over gesproken tijdens de laatste quali.

C8R krijgt V6 maar kan ook flat-plane V8 zijn lees ik nu.

De straatversie zou toch een V8 hebben. Nu goed, ze rijden momenteel ook niet met de straatmotor in de race versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Lefty said:

Iemand een idee waarom er soms voor FCY en soms voor safety car gekozen wordt? Verschil en invloed op race is toch gigantisch....FCY is alleszins veel beter.

Als je ruimte nodig hebt om de piste over te steken en materiaal op de baan te sleuren is een SC veel handiger want ze hebben controle op de snelheid en waar exact op de piste de auto's zich bevinden (en welke kant van de baan). Veel makkelijker dan te moeten wachten tot er eens een gat is om de baan over te steken.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Lefty said:

Dat zal allemaal wel, maar als je nu ziet hoe de Corvette compleet genaaid is...toch echt zonde.

Vorig jaar heeft Vanthoor zo een SC verder kunnen springen dan de rest doen hij op kop lag, en hij is die voorsprong nooit meer kwijt geraakt.

Maar idd, ik ben het met je eens, dat kan een race serieus verkloten. Vooral als je net aan de pitstops zit en je reed voorop en was gestopt en valt daardoor terug terwijl je concurrent nog moet binnenkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch knap gereden van Stoffel! +9u in den auto en ze naar podium helpen brengen.

 

Zou ie met Alonso overlegd hebben hoe redelijk de McLaren nu meedraait?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Jammer dat het een kansloze strijd is en je eigenlijk vecht voor p3, maar hij heeft toch laten zien wat hij kan. Hoedje af. Heeft trouwens het snelheidsrecord gezet tijdens de testdag. 350km/h :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid