Ga naar inhoud

24h van Le Mans


Spillies

Aanbevolen berichten

Je wil als piloot toch iets presteren als er geen competitie is. In de quali kun je dat nog riskeren, in de race zal het wat rustiger aan zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Waky zei:

Je wil als piloot toch iets presteren als er geen competitie is. In de quali kun je dat nog riskeren, in de race zal het wat rustiger aan zijn :) 

Ja ok... dat snap ik als piloot wel.

Maar bon, als beide auto's al betrokken zijn bij een aanrijding tijdens de quali, dan zou ik toch wat kalmeren ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou hier vandaag nog vragen hoe het nu zit de toekomst van WEC en Le Mans en zie...

http://www.autosportwereld.be/2019/06/14/fia-wec-nieuw-reglement-is-er/?fbclid=IwAR3MM43qS0ggRIVB5_P6w_Yw4aBrfcB-Pke13vfBcU1hTuRH2cvaolDZE7I

 

Veel uitleg staat er niet bij. Ik weet op basis van bovenstaand niet of ik meteen fan ben. 
Meer competitie zou natuurlijk wel fijn zijn. Maar het is toch een beetje utopie dat privateers in staat zullen zijn om met fabrieksteams te concurreren. 
En die maximum budgetten... ik heb daar ook altijd mijn twijfels over of die effectief gerespecteerd worden. 

Maar ik zou eerst en vooral eens willen weten hoeveel trager die auto's zullen zijn dan de huidige LMP's. 
Hoe groot het verschil met de GTE's zal zijn? 
...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Waky zei:

Je wil als piloot toch iets presteren als er geen competitie is. In de quali kun je dat nog riskeren, in de race zal het wat rustiger aan zijn :) 

Wat is, buiten de eer, het nut van 0.1 seconde sneller te zijn in kwali op een 24h race?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar ik zou eerst en vooral eens willen weten hoeveel trager die auto's zullen zijn dan de huidige LMP's. 
Hoe groot het verschil met de GTE's zal zijn? 
...


De nieuwe wagens zouden rond 3:30 laptimes zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, ir_fuel said:

En wat gaat er nog in GTE-Pro zitten? Ford stopt als fabrieksteam, BMW stopt als fabrieksteam.

Chevrolet met een 6 cylinder 😫

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, janvkn said:

Dat was mijn vraag niet.

Dat is de beste optie om Le Mans te streamen.

Volledige race live, met commentaar. Live tracking, live timing, en 16 on boards die je op gelijk welk moment kan aanzetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Glenn-N zei:

Geven ze dat nog op Eurosport?

Ze tonen de volledige 24u

Maar wel om de 10 minuten reclame... 
En het bij momenten idiote commentaar moet je er bij nemen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, ir_fuel said:

Dat is de beste optie om Le Mans te streamen.

Volledige race live, met commentaar. Live tracking, live timing, en 16 on boards die je op gelijk welk moment kan aanzetten.

 

Je begrijpt mijn vraag niet. Betalend of niet boeit me niet.

Ik heb zo een paar jaar terug eens Eurosport genomen om de race te kunnen zien, en dan kreeg je blokkige rommel in 360p met een fucking Silverlight plugin, en inderdaad om de 5 botten reclame ertussen en slechte commentaar. Van armoei ben ik toen naar een gratis stream van een of ander Amerikaans TV station overgeschakeld.

Dus ik herhaal: wat is de beste optie om te streamen, full coverage zonder onderbrekingen en deftige (liefst Engelstalige) commentaar? Ah ja en liefst geen gekut met plugins of speciale programma's die je moet installeren, gewoon in de browser openen en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leuke is dat dat systeem op al je devices werkt. Je kan dan bv op je computer de gewone stream opzetten en ernaast op je telefoon of tablet een on-board erbij pakken. Ik betaal al jaren voor live streaming van de WEC, ik vind dat echt zijn geld waard.

En idd geen reclame en geen kut-hollanders die het niet gesnapt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ir_fuel zei:

Betalen.

www.fiawec.com

 

is dat met commentaar met de mannen van Radio Le Mans? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Maxime S said:

Ik wou hier vandaag nog vragen hoe het nu zit de toekomst van WEC en Le Mans en zie...

http://www.autosportwereld.be/2019/06/14/fia-wec-nieuw-reglement-is-er/?fbclid=IwAR3MM43qS0ggRIVB5_P6w_Yw4aBrfcB-Pke13vfBcU1hTuRH2cvaolDZE7I

 

Veel uitleg staat er niet bij. Ik weet op basis van bovenstaand niet of ik meteen fan ben. 
Meer competitie zou natuurlijk wel fijn zijn. Maar het is toch een beetje utopie dat privateers in staat zullen zijn om met fabrieksteams te concurreren. 
En die maximum budgetten... ik heb daar ook altijd mijn twijfels over of die effectief gerespecteerd worden. 

Maar ik zou eerst en vooral eens willen weten hoeveel trager die auto's zullen zijn dan de huidige LMP's. 
Hoe groot het verschil met de GTE's zal zijn? 
...

 

https://www.motorsport.com/wec/news/toyota-affirms-hypercar-commitment/4474212/

https://www.motorsport.com/wec/news/aston-martin-valkyrie-hypercar-programme/4474070/

https://www.motorsport.com/wec/news/bykolles-lmp1-no-full-season-2020/4473559/

https://glickenhausracing.com/scg-007

 

aub.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid