Ga naar inhoud

Detailtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
39 minutes ago, ir_fuel said:

Ik heb hier anders nog een bus 90% isopropylalcohol staan ook. Zou dat ook werken?

ja

Geplaatst:
56 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik heb hier anders nog een bus 90% isopropylalcohol staan ook. Zou dat ook werken?

Ik vrees ervoor.

Geplaatst:
1 hour ago, ICM said:

ja

51 minutes ago, Jochen said:

Ik vrees ervoor.

AWEL

• Grappig 1
Geplaatst:
2 minutes ago, ir_fuel said:

AWEL

Het verwijdert lijm. Dus Ja.

Geplaatst:

Maar eigenlijk wil je gewoon aceton.

Geplaatst:

acetonvrije nagelakverwijderaar idd. en anders met een scheermesje.

Geplaatst:
4 uren geleden, kwiekie zei:

HG.JPG.b516de99f3aee64377a3dffe105e1874.JPG

Da's dure wasbenzine :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 26/8/2021 om 14:00, ir_fuel zei:

Ik vraag me soms af of de mensen die die rommel maken beseffen dat je dat ooit nog moet kunnen verwijderen :fp: 

Bij IKEA kunnen ze daar ook iets van ?

Geplaatst:
On 8/26/2021 at 3:51 PM, ICM said:

Maar eigenlijk wil je gewoon aceton.

16 hours ago, tuscani said:

acetonvrije nagelakverwijderaar idd. 

huh?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden, ir_fuel zei:

huh?

Veel minder agressief ?

Je wilt geen witte plekken op je dashboard.  Ik gebruik dat bv ook om stempels van glazen te halen.  Pure aceton heb ik ook staan. Maar dat is om gebroken kunststof monturen terug aan elkaar te smelten.  :lol: dat wil je dus best niet morsen in je interieur  :D

Geplaatst:

Eens goed op de fles duwen in de richting van de lijm. 

Doe maar een goede scheut.

Geplaatst:
On 8/26/2021 at 2:01 PM, ir_fuel said:

Dat is ideaal. IPA is een solvent dat veilig is voor kunststof (in tegenstelling tot aceton).

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hoe reinig je het best de zwarte uitlaatsierstukken op een GTS? Dus in zwart chrome.

Washandschoen en het gebruikelijke sopje is niet voldoende om het zuiver te krijgen.

Staalwol en metaalpolish? Of is dat te straf daarvoor?

Geplaatst:

Ik zou het eerst zonder staalwol proberen. Met een katoenen vod (badhanddoek oid) ipv microvezel, dat heeft meer bite.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zou iets als een Poorboys Prof. Polish of Menzerna Universal Creme  op een microvezeldoekske properen. 
En als dat niet lukt upscalen naar een metaalpoetsmiddeltje.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Welke autoshampoo geniet de voorkeur te krijgen via wax-it?

Ik heb altijd gewerkt met Auto Finesse Lather en vraag me af of ik eens moet veranderen. Jullie mening?

Geplaatst:
57 minuten geleden, D Squaloid zei:

Ik heb altijd gewerkt met Auto Finesse Lather en vraag me af of ik eens moet veranderen. Jullie mening?

Gyeon Bathe ?

Geplaatst:
1 uur terug, D Squaloid zei:

Ik heb ook de Lather, en ben er eigenlijk wel content van.  Recent eea gekocht van Gyeon, en dat is inderdaad wel goed spul.  Eens mijn AF Finale, Lather en glasreiniger op zijn, denk ik van ook hiervoor over te schakelen naar Gyeon.

Geplaatst:

Vandaag een BMW 316i F30 gedetailed. Heb helaas niet veel fotos genomen, maar deze vond ik wel de moeite om te delen.

50/50...auto werd enkel met water gewassen, zonder zeep. Met een spons die al eens op de grond viel...

IMG_20211009_165307.jpg

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
  • 2 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Wat is naar jullie ervaring de beste shampoo voor in een snowfoam? Had er nu poorboys super Slick & wax in gedaan en dat schuimde mooi maar misschien bestaat er wel beter spul? 

aangepast door luigi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid