dragonfly 14.973 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 We gaan dat in orde brengen voor de noobs zoals u Ik reken op m'n snoepjes hé Quote
luigi 46 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 prachtig werk van gta!! Kan je eventueel eens neerschrijven met welke producten je dit resultaat verkreeg? Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Thanks! Van buiten niet, nee, of zeker niet alles. Zga alles komt van wax-it. Ik noteer dat alles een dezer eens :-) Quote
Ice_Ken 6.458 Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 21mm = nice! Maar gaat dat niet enorm trillen denk ik dan meteen? Zijn daar ook kleinere backing plates voor te krijgen (125mm)? @@gTa ik tel 64uur! Doet dat min wat ervaring en x een aanvaardbaar uurloon en ge weet wat u dat moet kosten Als uw toestel effectief die slag heeft dan zal een DAP weinig verschil maken, de gemiddelde AEG/Bosch schuurmachine kwam vroeger op 4-5mm en dat was een wereld van verschil. De nieuwe wordt PAW900 (beetje zoals de Rupes Bigfoot LHR21) 900 Watt, 21 mm uitslag, 6 standen, 6" steunplaat. Verwachte levering midden-lente. Prijsindicatie € 215,- lijkt er goed op de big foot, grappig dat ze dit PAW noemen, logo van de big foot is een berepoot Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 @@Wax-it.bePoorboys APC in voorraad? Zo ja, probeer ik zaterdag om een flesje te komen Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 @@Wax-it.be Poorboys APC in voorraad? Zo ja, probeer ik zaterdag om een flesje te komen In de wondere wereld der technologie hebben we zoiets als het internet, op het internet kan je naar verschillende websites surfen die je informatie verschaffen. 1 daarvan is onze webshop! Op onze webshop staan verschillende producten waaronder de Poorboys APC. Op de product pagina krijg je volgende tekst te zien "BESCHIKBAARHEID: IN VOORRAAD". Dus ja het product is op voorraad tenzij het anders vermeld staat Ps: Bekijk ook een de Auto Finesse verso, die is zelf iets goedkoper Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Interieur is waarschijnlijk in 31 jaar nog nooit super goed gereinigd geweest. Auto was volgens mij van een duivenmelker, en het interieur heeft dus heel wat te verduren gehad. Interieur is gewoon stof, De vulling is van paardenhaar. Wat is prijs/kwaliteit de beste, de Auto Finesse of de Poorboys?Heeft het nut/zin dit samen met een tapijtreiniger of extractor te gebruiken? Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 ga je eens beginnen aan je 230E te reinigen? Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Heb jij nog voetmatten liggen? Mogen geel, groen en versleten zijn. Zo lang ik maar de schuimrubbers heb die er onder liggen. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 neen. Ik heb zelf maar enkel de mijne. En die zijn proper (weggestopt onder goedkope brolmatten) Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Interieur is waarschijnlijk in 31 jaar nog nooit super goed gereinigd geweest. Auto was volgens mij van een duivenmelker, en het interieur heeft dus heel wat te verduren gehad. Interieur is gewoon stof, De vulling is van paardenhaar. Wat is prijs/kwaliteit de beste, de Auto Finesse of de Poorboys? Heeft het nut/zin dit samen met een tapijtreiniger of extractor te gebruiken? Op APC zit er niet erg veel verschil IMHO. Dus persoonlijk zou ik voor de Auto Finesse gaan 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 In de wondere wereld der technologie hebben we zoiets als het internet, op het internet kan je naar verschillende websites surfen die je informatie verschaffen. 1 daarvan is onze webshop! Op onze webshop staan verschillende producten waaronder de Poorboys APC. Op de product pagina krijg je volgende tekst te zien "BESCHIKBAARHEID: IN VOORRAAD". Dus ja het product is op voorraad tenzij het anders vermeld staat Bij jou klopt dat misschien maar 't zou niet de eerste keer zijn dat ik iets bestel en dat ze dan zeggen dat de website niet meer up-to-date was Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Op APC zit er niet erg veel verschil IMHO. Dus persoonlijk zou ik voor de Auto Finesse gaan En is dit best te gebruiken met een extractor of kan het ook zonder volgens jou? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Bij jou klopt dat misschien maar 't zou niet de eerste keer zijn dat ik iets bestel en dat ze dan zeggen dat de website niet meer up-to-date was Pas op, héél af en toe hebben wij eens iets dat lekt of valt en dat het niet meer op te sturen is. Het kan zijn dat het niet goed aangepast werd in de stock of dat het net om het laatste item gaat. Dan moeten we soms ook melden dat het enkele dagen kan duren In het geval dat het gaat om een specifiek item zoals een speciale wax of duur toestel hebben we die ook niet altijd ruim op voorraad maar dan staat het bij ons steeds in de beschrijving dat het een item is dat mogelijks een langere levertermijn heeft en dat er contact dient opgenomen te worden om de levertermijn te kennen. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 En is dit best te gebruiken met een extractor of kan het ook zonder volgens jou? Met een extractor ga je uiteraard een beter resultaat bereiken, maar ook zonder kan je al mooie resultaten halen Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Als ik de naaste kji een benzine koop, heb ik ook een extractor. 2 Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Bij jou klopt dat misschien maar 't zou niet de eerste keer zijn dat ik iets bestel en dat ze dan zeggen dat de website niet meer up-to-date was of een bestelling niet terugvinden omdat ze me verwarden met ICM. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 of een bestelling niet terugvinden omdat ze me verwarden met ICM. Morgen mijn pakje ophalen, als ontbijt Haribo snoepjes 1 Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 of een bestelling niet terugvinden omdat ze me verwarden met ICM. Ik hoop dat je beleefd bent aan de telefoon. Quote
Ice_Ken 6.458 Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 wat meer detail: 50/50 van ver: 2 Quote
Phil 12.487 Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Dinsdagavond wat productjes besteld en vanmorgen al geleverd. Snelle service @@Wax-it.be! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.